پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 13 سریال پوست شیر

5/5

خلاصه داستان قسمت 13 سریال پوست شیر

سرگرد مشکات باز به صحنه جرم بر گشته است که شاید بتواند ردی از بقیه مهره های گردنبند بیابد. مشکات از روی دستبندی که بر روی دست پسر بچه ای که ...

دانلود کامل سریال پوست شیر

خلاصه داستان قسمت 13 سریال پوست شیر

 

اینفو و بیوگرافی سریال پوست شیر

📌 ژآنر: پلیسی، جنایی

کستینگ و بازیگران:

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج

کارگردان: جمشید محمودی

 

سریال معمایی / جنایی پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، یک مجموعه نمایش خانگی است که از روز 6 مهرماه 1401 آغاز به پخش کرده است. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 چارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

 

 

قسمت 13 سریال پوست شیر

 

📄 خلاصه داستان قسمت 13 پوست شیر:

قسمت پنجم از فصل دوم یا همان اپیزود سیزدهم پوست شیر در حالی آغاز می شود که صدرا در حال مرور خاطراتش است.
صدارا قبل از آشنایی با ساحل با دختری به نام تینا در ارتباط بوده اما چون همیشه با یکدیگر دعوا داشتن و روی مغز همدیگر بودند این رابطه از طرف صدارا تمام می‌شود اما تینا که دیوانه وار صدرا را دوست دارد به قصد خودکشی رگ دستش را میزند، دوستان صدرا او را از این اتفاق مطلع می‌کنند.

صدرا رو به روی تینا قرار می گیرد و صراحتا از رابطه ی جدیدش با ساحل حرف می‌زند و می‌گوید اگر دوستت داشتم این رابطه را تمام نمی کردم،خشم و بغض و کینه و زجه و گریه و زاری های تینا ذهن ببینده را درگیر و به این سمت و سو می‌برد که نکند پشت قضیه ی قتل ساحل، تینا قرار دارد با انگیزه واضح و مشخص انتقام.

صدرا به قهوه خانه ای که پاتوق اسماعیل که تنها سر نخ رسیدن آنها به صمد که نفر اول قتل ساحل است رفته و مصرانه از او می‌خواهد که آدرس صمد را به او بدهد اما با تمسخر اسماعیل و بکار بردن واژه ی بچه خونگی و دست انداختنش رو به رو می‌شود و از قهوه خانه بیرونش می اندازند اما صدارا برای دوم تقاضایش را تکرار می‌کند که این بار مورد ضرب و شتم اسماعیل قرار میگرد و برای بار سوم توسط دوستان اسماعیل کتک مفصلی می‌خورد.

صدارا در حالی که خون بالا می آورد و با سر و صورتی زخمی به شبی فکر می‌کند که باز هم اسیر دیوانه بازی های تینا قرار گرفته است،حضورش در یک مهمانی با زور و اجبار تینا.
ساحل مدام با گوشی صدرا تماس می‌گیرد
اما بر خلاف میل باطنی اش در حضور تینا قادر به پاسخگویی نیست.

سیگار کشیدن های مدام و استفاده از مشروبات زیاد صدرا را از حالت طبیعی خود خارج کرده است.
صدرا در همان حالت مستی و از خود بیخود شدن در خانه ی تینا به خواب می‌رود.

تینا که فرصت را برای تخریب صدرا مهیا کرده است با ساحل تماس می‌گیرد و او را برای دیدن وضعیت و شرایطی که خواسته ی قلبی صدرا نیست به آنجا می کشاند.
حضور ساحل در آنجا با باز شدن در اتاق خوابی که تینا از آن خارج می شود و دیدن صدارا چنان حال ساحل را دگرگون و منقلب می‌کند که شوکه و اشک ریزان مات و مبهوت صدرا را تماشا می‌کند.
آخ که عشق چه ها که نمی کند.

عشق چنان قدرتی دارد که هیچ نیرویی یارای مقابله با آن را ندارد.
صدرا در حالی که غرق خون است با خالی کردن بنزین بر روی خودش و آماده کردن فندک به اسماعیل می‌گوید دختری که عاشقش بوده را صمد دزدیده و خفت کرده و کشته اند و حالا چیزی برای از دست دادن ندارد این حرکت صدرا چنان اسماعیل رو منقلب می‌کند که به او قول می دهد آدرس صمد را برایش پیدا کند.(چه سکانس بی نظیری، حرفهای صدرا اشک از دیده فرود می آورد)

صدرا تا صبح درب قهوه خانه با سر و صورتی زخمی به انتظار اسماعیل می‌ماند اسماعیل آدرس صمد را صدرا می‌دهد و با گفتن دمت گرم که پای عشقت موندی بچه خونگی لحظه ی دلنشینی را برای ببینده رقم می‌زند.
صدرا آدرس به دست خود را به نعیم می رساند و آماده و مهیا می‌شوند که سراغ صمد بروند.

از آن طرف افسر پرونده سرگرد مشکات باز به صحنه ی جرم بر گشته است که شاید بتواند ردی از بقیه ی مهره های گردنبندی که تکمیل کننده ی نام صمد است بیابد.
مشکات از روی دستبندی که بر روی دست پسر بچه ای که در آنجا در حال بازی است به دو مهره ی باقی مانده پی میبرد(سکانسی پر از هیجان و التهاب و استرس)

پلیس با پیگیری نام صمد و چندین نکته در بین سابقه داران به آدرس صمد دست پیدا می‌کند،حضور همزمان اکیپ نعیم و پلیس در محل زندگی صمد اوج شور و هیجان سریال را نشان می‌دهد.
اما حضور زودتر نیروهای پلیس در محل زندگی صمد دست نعیم را در رسیدن به صمد کوتاه می کند.
این قسمت از سریال پوست شیر مثل همیشه فوق العاده زیبا و جذاب و دیدنی بود.

 

قسمت 14 سریال پوست شیر

 

دانلود سریال پوست شیر

> دانلود سریال پوست شیر

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟