پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت هفدهم سریال پوست شیر

5/5

خلاصه داستان قسمت 17 سریال پوست شیر

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 17 سریال پوست شیر , در قسمت اول فصل سوم پوست شیر دیدیم: نعیم به دنبال سرنخی برای پیدا کردن ردی از ساحل و فرد رباینده وی است ولی همه راه ها برای او به بن بست ختم می شود. برای همین به عنوان آخرین راهکار به منزل شخصی سرگرد محب مشکات می رود تا از وی کمک بخواهد ولی سرگرد به وی می گوید که او دیگر در آگاهی مشغول به کار نیست و به دلیل اتفاقات اخیر، از کار برکنار شده است.

دانلود کامل سریال پوست شیر

خلاصه داستان قسمت 17 سریال پوست شیر

خلاصه قسمت 17 پوست شیر

 

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 17 سریال پوست شیر , در قسمت اول فصل سوم پوست شیر دیدیم: نعیم به دنبال سرنخی برای پیدا کردن ردی از ساحل و فرد رباینده وی است ولی همه راه ها برای او به بن بست ختم می شود. برای همین به عنوان آخرین راهکار به منزل شخصی سرگرد محب مشکات می رود تا از وی کمک بخواهد ولی سرگرد به وی می گوید که او دیگر در آگاهی مشغول به کار نیست و به دلیل اتفاقات اخیر، از کار برکنار شده است.

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال پوست شیر

📌 ژانر: پلیسی، جنایی

کستینگ و بازیگران:

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج

کارگردان: جمشید محمودی

 

سریال معمایی / جنایی پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، یک مجموعه نمایش خانگی است که از روز 6 مهرماه 1401 آغاز به پخش کرده است. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 چارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

 

 

دانلود قسمت 17 سریال پوست شیر

 

📄 خلاصه داستان قسمت 17 پوست شیر:

در قسمت اول از فصل سوم یا همان اپیزود هفدهم پوست شیر دیدیم که ساحال که در قسمت پیشین توانسته بود با ترفندی، کلید اتاقی که در آن محبوس شده بود را پیدا کند و از اتاق خارج شود، پس از بازگشت زندانبان و فرد رباینده او، با ساحل درگیر شده و تنبیه سختی را به او وارد می کند. در آغاز این گونه تصور می شد که وی در پی خفه کردن ساحل است ولی در ادامه مشخص می شود که این تنبیه برای این است که ساحل دیگر خیال فرار به سرش نزند.

بیماری رضا پروانه به وخامت می رود و در همین اوضاع و احوال است که مژگان به دنبال وقت دکتر است که رضا را به بیمارستان ببرد تا برای معالجه در آن جا بستری شود که با عصانیت شدید رضا مواجه می شود. بین مژگان و رضا مشاجره سختی روی می دهد تا جایی که مژگان از رضا سیلی می خورد و به این ترتیب تضمیم می گیرد که به شهرستان برود و رضا را تنها بگذارد.

نعیم به دنبال سرنخی برای پیدا کردن ردی از ساحل و فرد رباینده وی است ولی همه راه ها برای او به بن بست ختم می شود. برای همین به عنوان آخرین راهکار به منزل شخصی سرگرد محب مشکات می رود تا از وی کمک بخواهد ولی سرگرد به وی می گوید که او دیگر در آگاهی مشغول به کار نیست و به دلیل اتفاقات اخیر، از کار برکنار شده است.

نعیم سعی می کند با پیش کشیدن این موضوع که مشکات نیز در گذشته داغدار دخترش شده است و فرزندش را به حالتی مشابه از دست داده است، او را ترغیب کند تا به کمک او بیاید. این همذات پنداری و درک متقابل در شرایط یکسان جواب می دهد و سرگرد مشکات تصمیم می گیرد که به نعیم کمک کند. برای همین، فیلم بیرون بردن ساحل از ویلا را به مشکات می دهد تا بلکه از خلال این ویدیو چند دقیقه ای کوتاه بتواند سرنخی پیدا کند!

مشکات با بررسی چندین و چند باره فایل ویدیویی و با کمک گرفتن از دوستان و همکاران سابقش متوجه می شود که ماشینی که ساحل در آن بوده یک پاترول است و ماشین پراید هاشبک دیگری که در فیلم از مقابل آن ها می گذرد، به نام صمد است. گرچه صمد کشته شده است ولی همکار مشکات که افسر راهنمایی و رانندگی است از جریمه شدن این پراید در طی روزهای اخیر خبر می دهد و بنابراین مشخص می شود که در حال حاضر این پراید مشکی در دست فرد یا افراد دیگری ست. مشکات از وی می خواهد که آدرس محل های جریمه شدن ماشین را برایش بفرستند تا برای تحقیقات بیشتر به آن ها محل ها مراجعه کند.

در ادامه لیلا به منزل بهزاد (همسر سابقش) می رود تا ضمن پس دادن لباس هایش، خبر زنده بودن ساحل را به وی بگوید. مشخص نیست که چرا این خبر را بهزاد گفته است! آیا به این دلیل بوده است که به بهزاد شک دارد و خواسته که به این روش واکنش سنجی از موقع شنیدن خبر از بهزاد داشته است یا کاملا بدون قصد و نیت این کار را کرده است.

 

این روزها سریال پوست شیر به اوج حساسیت و محبوبیت رسیده است و بالاترین میزان بازدید و دنبال کننده را به خود اختصاص داده است. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 18 سریال پوست شیر می کنیم. توصیه اکید داریم که قسمت هجدهم پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

 

 

دانلود قسمت 18 سریال پوست شیر

 

دانلود سریال پوست شیر

> دانلود سریال پوست شیر

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. ناشناس
    ناشناس

    سلام
    پاترول به اسمه صمده نه پراید
    محب تصویر پلاک پاترول که روی پراید می افته رو پیدا کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟