پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت هجدهم سریال پوست شیر

5/5

خلاصه داستان قسمت 18 سریال پوست شیر

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 18 سریال پوست شیر , در قسمت دوم فصل سوم پوست شیر دیدیم: اخراج سرگرد مشکات از اداره آگاهی یک اتفاق صوری و در واقع ترفندی از سمت پلیس ها برای آزاد گذاشتن نعیم و نزدیک شدن به گروگان گیر بوده است. این نقشه از سوی مشکات و سرهنگ مافوقش که ...

دانلود کامل سریال پوست شیر

خلاصه داستان قسمت 18 سریال پوست شیر

خلاصه قسمت 18 پوست شیر

 

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 18 سریال پوست شیر , در قسمت دوم فصل سوم پوست شیر دیدیم: اخراج سرگرد مشکات از اداره آگاهی یک اتفاق صوری و در واقع ترفندی از سمت پلیس ها برای آزاد گذاشتن نعیم و نزدیک شدن به گروگان گیر بوده است. این نقشه از سوی مشکات و سرهنگ مافوقش که …

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال پوست شیر

📌 ژانر: پلیسی، جنایی

کستینگ و بازیگران:

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج

کارگردان: جمشید محمودی

 

سریال معمایی / جنایی پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی، یک مجموعه نمایش خانگی است که از روز 6 مهرماه 1401 آغاز به پخش کرده است. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 چارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

 

 

دانلود قسمت 18 سریال پوست شیر

 

📄 خلاصه داستان قسمت 18 پوست شیر:

در قسمت دوم از فصل سوم یا همان اپیزود هجدهم پوست شیر دیدیم که برکناری و اخراج سرگرد مشکات از اداره پلیس آگاهی یک اتفاق صوری و در واقع ترفندی از سمت پلیس ها برای آزاد گذاشتن نعیم و نزدیک شدن به گروگان گیر بوده است. این نقشه از سوی مشکات و سرهنگ مافوقش که رییس آگاهی بود، برنامه ریزی می شود و به خوبی نیز پیش می رود.

 

همان جور که دیدیم طرح و برنامه عملی می شود و نعیم به نزد مشکات می رود. مشکات با افسران اداره راهنمایی و رانندگی و به شماره پلاک ماشین گروگان گیر می رسد. در پی برگه جریمه وی و حوالی آدرس های او، به سوپر مارکتی برمی خورند که ظاهرا او را می شناسد. مشخص می شود که این فرد، شخصی به نام فرشاد است که ساقی نیز می باشد. با پرس و جوهای فراوان، سرانجام به آدرس فرشاد می رسند.

 

صدرا خود را به عنوان شخصی که با دوستانش به ویلایی در آن منطقه آمده است، جا می زند و از این شخص درخواست مشروبات الکلی می کند. درست در همین زمان است که سرگرد مشکات می خواهد وی را به دام بیندازد ولی صدرا متوجه می شود که فرشاد بر سر قرار نیامده است و در واقع این فرد، سجاد، دوستش بوده است.

 

با تعقیب این شخص و گیر انداختن وی در خانه ای قدیمی، موفق می شوند که آدرس فرشاد که مربوط به خانه ای قدیمی و متروکه است را بیابند و این در واقع همان خانه ای ست که ساحل در آن جا محبوس شده است. سرانجام، صدرا، مشکات، پدر و مادر ساحل به ویلای مذکور می روند و موفق می شوند ساحل را نجات دهند.

 

ساحل پس از ماه ها اسارت و شکنجه های وحشتناک، آزاد می شود و به خانواده اش می رسد. احوالات پریشان وی و بدن نحیف و زخمی وی شاهد این ادعاست. در این حال، وی را به بیمارستان می برند تا مورد معالجه قرار بگیرد. پلیس ها نیز در بیمارستان از این خانوده محافظت می کنند تا اگر حمله ای صورت گرفت بتوانند در کمترین زمان اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

در سمت دیگر داستان رضا پروانه حضور دارد که به ترمینال رفته است تا بلکه بتواند مژگان را راضی به بازگشت به خانه کند. تلاش های او بی نتیجه می ماند و نمی تواند وی را بیابد. در همین حال، رضا نقش بر زمین می شود و بی هوش می شود ولی مژگان که درست در همین زمان در حال حرکت با اتوبوس به سمت اردبیل است، رضا را می بیند که بر زمین افتاده است.

 

یک سوظن شدید در این میان است. مشخص نیست ارتباط رضا با وضعیت و سرنوشت ساحل چیست؟ در همین زمان یافتن و آزادی ساحل که نعیم در حال صحبت تلفنی با رضا است، می خواهد که گوشی را به ساحل بدهد ولی این اتفاق به طرز مشکوکی رخ نمی دهد. آیا بین این اتفاقات، پیوندی است؟

 

در ادامه خانواده ساحل در حال بازگشت از بیمارستان هستند که شخصی ناشناس با موتور از شیشه کناری ماشین به ساحل شلیک کرده و او را می کشد. معماهای این سریال در حالی که به نظر می رسید در این قسمت در حال رمزگشایی است ولی پیچیده تر و بیشتر از پیش می شود.

 

این روزها سریال پوست شیر به اوج حساسیت و محبوبیت رسیده است و بالاترین میزان بازدید و دنبال کننده را به خود اختصاص داده است. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 19 سریال پوست شیر می کنیم. توصیه اکید داریم که قسمت نوزدهم پوست شیر را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

 

 

دانلود قسمت 19 سریال پوست شیر

 

دانلود سریال پوست شیر

> دانلود سریال پوست شیر

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟