پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 2 سریال سیاه چاله

خلاصه داستان قسمت دوم سریال سیاه چاله

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سیاه چاله: کشمکش اهالی خانه بر سر استخراج نفت از لوله ای که از خانه پدریشان می گذرد، همچنان ادامه دارد. جمشید خان می خواهد که هر جور شده است لوله را باز کرده تا ....

خلاصه قسمت دوم سیاه چاله

خلاصه داستان قسمت دوم سریال سیاه چاله

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سیاه چاله: کشمکش اهالی خانه بر سر استخراج نفت از لوله ای که از خانه پدریشان می گذرد، همچنان ادامه دارد. جمشید خان می خواهد که هر جور شده است لوله را باز کرده تا ….

 

اینفو و بیوگرافی سریال سیاه چاله

 

📌 ژانر: طنز / کمدی

کستینگ و بازیگران:

 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  مجید نوروزی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، آیان یاربیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، رضا بهبودی

کارگردان: حسین نمازی

 

 

سریال جذاب و تماشایی سیاه چاله برای پخش در شبکه نمایش خانگی و به وسیله وبسایت کول دانلود در بهار امسال در نظر گرفته شده است. قسمت اول سریال سیاه چاله در تاریخ 1 اردیبهشت ماه 1402 پخش شد. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال کمدی مفرح و شاد را از دست ندهید!

 

 

دانلود قسمت دوم سیاه چاله

 

📄 خلاصه داستان قسمت 2 سیاه چاله:

 

اپیزود دوم سیاه چاله با کشمکش اهالی خانه بر سر استخراج نفت از لوله ای که از خانه پدریشان می گذرد، دنبال شد. جمشید خان می خواهد که هر جور شده است لوله را باز کرده تا بتواند در وضعیتی که همه اعضای خانواده در مضیغه مالی هستند، به نوایی برسد.

 

در این میان ولی همسرش مهری خانم به شدت با این کار مخالف است و آن را به نوعی دزدی می داند. مخالفت ها بالا می کشد، تا جایی که جمشید به فکر خودسوزی و آتش زدن خودش می افتد. سرانجام پس از کش و قوس های فراوان همه راضی به انجام این کار می شود. جمشید می گوید وقتی که به این ثروت ناشی از فروش نفت برسد، خدمات زیادی را به مردم خواهد داد از جمله آسفالت کردن روستاها، تامین جهیزیه دختران دم بخت و بسیاری کارهای عمرانی و خیریه ای دیگر.

 

کلنگ اول زده می شود ولی در نهایت جلوش جمشید را می گیرند و به او می گویند با کلنگ نمی شود این کار را انجام داد. چرا که نیاز است تقریبا به عمق ده متری رفت و سپس از آن جا از لوله اصلی، انشعاب مناسبی متصل کرد و به بیرون آورد. برای همه این کارها نیز نیاز به هزینه و مخارج ابزارالات خاص خود است.

 

در نهایت جمشید وظیفه تامین مخارج حفاری را بر عهده می گیرد و قرار می شود که وی با پولی که از قرارداد خانه به دست آورده است این کار را انجام بدهد. سرانجام طرح مورد موافقت قرار می گیرد و وسایل حفاری نیز تهیه می شود و در یک روز مشخص با دریل مشغول کندن زمین می شوند. ولی در همین بدو امر، با ایجاد سروصدای بسیار، همه همسایگان جمع شده و باعث کنجکاوی آن ها می شود.

 

برای حل این مشکل ولی افراد خانه چاره دیگری را می اندیشند. آن ها تصمیم می گیرند که در باغ مراسم عروسی برگزار کنند با صدای بلند موزیک، صدای حفاری و دریل را مخفی کنند. آن ها پی یک خانواده که در شرف ازدواج هستند می روند تا این که پروین دختر خانواده به یاد می آورد که یکی از آشنایان در حال ازدواج می باشد و برای برگزاری مراسم نیاز به یک باغ دارد.

 

پیشنهاد وسوسه انگیز کرایه باغ که رقمی زیر قیمت بود را به او می دهند و به این ترتیب موافقت او را جلب می کنند. مراسم نیز برگزار می شود ولی موفقیت چندانی حاصل نمی شود و عملا نمی توانند عمق زیادی را حفر کنند.

 

حال باید دید که در قسمت 3 سریال سیاه چاله چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت سوم سیاه چاله در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت سوم سیاه چاله

 

دانلود سریال سیاه چاله

> دانلود سریال سیاه چاله

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟