پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت دوم سریال قورباغه

آنچه در قسمت دوم از سریال قورباغه هومن سیدی گذشت , خلاصه داستان قسمت 2 قورباغه + لینک دانلود همه قسمت های قورباغه خلاصه داستان قسمت دوم قورباغه

پدرم همیشه می گفت تو هزارتا جون داری. فک نمی کنم کسی به اندازه من، مرگ رو به چشم دیده باشه. این خلاصه داستان کلی قسمت دوم بود که از سوی سازندگان قورباغه ارایه شده است ولی به بررسی مفصل تری از داستان نیاز داریم.

خلاصه داستان قسمت دوم قورباغه

 

قسمت دوم از سریال التهاب انگیز و جنجالی قورباغه از روز 8 دی ماه پخش شد. این سریال که در ژانر درام, معمایی تولید شده است با محدودیت و رده بندی سنی +18 توزیع می شود. در این پست به خلاصه داستان قورباغه در سایت کول دانلود می پردازیم.

خلاصه داستان قسمت 2 سریال قورباغه

پدرم همیشه می گفت تو هزارتا جون داری. فک نمی کنم کسی به اندازه من، مرگ رو به چشم دیده باشه. این خلاصه داستان کلی قسمت دوم بود که از سوی سازندگان قورباغه ارایه شده است ولی به بررسی مفصل تری از داستان نیاز داریم.

در قسمت اول شاهد بودیم که سریال با تصاویر و صحنه های گنگ و مبهم آغاز می شود. همچنین در ادامه نیز این روند به طور پیاپی دنبال می شود. چیزی که خصیصه مشترک و یکسان همگی آثار هومن سیدی (مانند: سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، مغزهای کوچک زنگ زده و…) نیز است.

خلاصه قسمت دوم قورباغه

از مواد فروشی و دزدی از بوتیک گرفته تا قتل و کشتن مامور نیروی انتطامی و…. بیشتر ماجرای این قسمت، صرف ایده پردازی و شخصیت پردازی و بسط داستان شد. چیزی که البته نیز طبیعی است برای آغاز هر سریالی. در کل، مخاطب در این اپیزود، ما با چندین جوان بزهکار و خلافکار در شهرک اکاباتان روبرو است، افرادی که با هم دوست هستند یا نیستند ولی بازی روزگار همه این آدم ها را بهم وصل می کند.

داستان قسمت دوم سریال قورباغه

در قسمت دوم قورباغه نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. در این اپیزود سریال وارد فاز جدیدی می شود و روایت کننده افراد دیگری است. افرادی که مامورین غیررسمی شهرداری هستند و با دریافت اسلحه (با مجوز) به پاکسازی و کشتن شگ های ولگرد می پردازند… چه اتفاقی افتاد؟ چرا بهترین دوستم به بهترین دوستش شلیک کرد؟ به من! به خودش! قسمت دوم با صحنه اجساد غرق در خون شروع می‌شود. اما یکی از آن ها به شکل معجزه آسایی زنده است.

قسمت دوم سریال قورباغه

یک فلش بک به گذشته:دوازده سال قبل چهار شکارچی از طرف شهرداری که مسوولیت شکار سگ را دارند. در حین انجام کار یکی از آن ها از روی اشتباه شخصی را به جای سگ مورد ضرب گلوله قرار می دهد. شخص ضارب (سروش) که از صحنه جرم فرار می کند، عاقبت به دام مامورین پلیس می افتد و در نهایت در دادگاه‌ به خاطر قتل غیر عمد با تعهد و با گرفتن رضایت از اولیای دم (به شرط این که از پسر مقتول نگهداری کند و مخارج او را پرداخت کند، چون توانایی پرداخت دیه را نداشته است) از زندان آزاد می شود.

دانلود قسمت دوم سریال قورباغه

هر دو پس از مدتی هم خانگی و زندگی در کنار هم برای گذران معاش به خفت گیری، کارهای خلافکارانه، زورگیری، سرفت ماشین و اتوموبیل، مشارکت در قتل و… روی می آورند و درگیر ماجراهایی از این دست می شوند.

دانلود قسمت دوم قورباغه

فلش بک به زمان حال: سروش و پسر مقتول در حال انتقال جنازه ها به بیابان و صحبت از توانایی و نیروی هیپنوتیزم نوری (نوید محمد زاده ) که قادر است دیگران را وادار به انجام خواسته هایش کند. در این زمان است که فردی که قبلا در ویلای نوید محمدزاده کشته شده است (با بازی صابر ابر) و بدین ترتیب کاراکتر های قصه از قسمت اول و دوم بهم وصل می شوند. این لینک دادن ها و اتصال شخصیت ها نشان دهنده این است که هنوز ما در مرحله بسط داستانی و روایت ابعاد شخصیت ها هستیم و اختمالا از قسمت 3 یا 4 وارد فاز اصلی داستان قورباغه خواهیم شد.

عکس قسمت دوم سریال قورباغه

در حالی که این دو فرد در حال جابجایی جسد بودند، پس از انتقال مقتول به جایی شبیه سردخانه به ناگاه متوجه زنده بودن وی می شوند. ظاهرا او را می کشند تا مطمین شوند که کشته شده است ولی غافل از این که در هنگام حمل و نقل و زمانی که در مسیر راه بودند وی از درون ماشین از آن ها فیلم گرفته است و احتمالا بدین گونه در قسمت سوم حوادث و گرفتاری های بسیاری برایشان پیش می آید. داستان های گنگ و مبهم چند پاره قورباغه به این جا ختم نمی شوند و حتما باید در ادامه شاهد چفت شدن و تکمیل شدن قطعات این پازل درهم و برهم باشیم.

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

جهت دانلود سریال قورباغه بر روی بنر زیر کلیک کنید:

دانلود سریال قورباغه

> دانلود سریال قورباغه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 1 )

  1. اخمد
    اخمد

    سریال بسیار خوب و عالیه. حتما از کول دانلود تماشا کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟