پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت دوم فصل دوم نیسان آبی

خلاصه داستان قسمت دوم سریال نیسان آبی 2

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سریال نیسان آبی 2: پلیس ها به شکرآباد می آیند و به منزل شخصی جمشید قاسم پور می روند. مامورین انتظامی که حکم جلب جمشید را دارند در صدد دستگیری وی برمی آیند ولی همسرش...

خلاصه قسمت دوم نیسان آبی 2

خلاصه داستان قسمت دوم سریال نیسان آبی 2

دانلود کامل فصل دوم نیسان آبی

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سریال نیسان آبی 2: پلیس ها به شکرآباد می آیند و به منزل شخصی جمشید قاسم پور می روند. مامورین انتظامی که حکم جلب جمشید را دارند در صدد دستگیری وی برمی آیند ولی همسرش…

 

اینفو و بیوگرافی سریال نیسان آبی 2

 

📌 ژانر: طنز / کمدی

کستینگ و بازیگران:

, , , , , , , , , , , , , ,

کارگردان:

 

 

نیسان آبی 2 – Blue Nissan Season 02 محصول سال 1402 که از 1 آذرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی احسان ظلی پور ، نویسندگی سعید هوشیار و کارگردانی: تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت دوم نیسان آبی 2

 

📄 خلاصه داستان قسمت دوم نیسان آبی 2:

 

قسمت دوم فصل دوم نیسان آبی با بازگو کردن اتفاقاتی در گذشته آغاز می شود. در جایی که پری پیش از ازدواج با رضا خرسند، عاشق رضا سوسن بوده است. در روزی که با پدر و خواهرش به سینما رفته بودند و اتفاقا در همان جا و همان روزی که جمشید و زری با یکدیگر آشنا شده بودند، وی نیز بینابین تماشای فیلم افعی به بوفه سینما رفته بوده تا مقداری تنقلات برای دیدن فیلم سینمایی خرید کند با فروشنده آن جا که در واقع رضا سوسن بوده است آشنا می شود. این دیدار و آشنایی منجر به دلدادگی این دو به یکدیگر می شود.

بنابراین مشخص می شود که چرا پس از دیدن آگهی استخدام پرستار برای مادر پیر رضا سوسن، پری چرا تا بدین حد ذوف زده شده بود و جهت پذیرفتن این آگهی پیشقدم شده بود. مساله مربوط به یک عشق قدیمی و چندین و چند ساله می شود. به هر روی وی به خانه آن ها می رود و با وظایف خود آشنا می شود.

نکته جالب این که وی در آغاز بسیار خود را مشتاق خدمت رسانی به مادر وی نشان می دهد و حتی تعهد می دهد که مونس و همدم این زن پیر باشد و همه کارهایش را انجام دهد. حتی سخنی از حقوق و دستمزد نیز نمی زند. ولی همین که رضا خانه را ترک کرده و به محل کار می رود پس از تنها شدن پری با مادر پیر، حسابی به او توپ  و تشر می زند و چهره دیگری را از خود رو می کند.

در ادامه پلیس ها به شکرآباد می آیند و به منزل شخصی جمشید قاسم پور می روند. مامورین انتظامی که حکم جلب جمشید را دارند در صدد دستگیری وی برمی آیند ولی همسرش، رضا خرسند و حتی افراد دیگر همسایه و دوست خود را جمشید معرفی می کنند تا از دستگیری دوست خود ممانعت کنند. ولی ماجرا از این قرار است که همگان گمان می کردند که به دلیل مرگ اسب محبوب اشرف در پی تزریق اشتباه پری، پلیس قصد دستگیری وی را دارد.

ولی پس از چندی مشخص می شود که داستان از قرار دیگری است. پرونده مربوط به پیدا شدن جسد در نیسان آبی است. زنی که بعده ها در تحقیقات پزشکی قانونی مشخص می شود در واقع همان آتوسا اسماعیلی است، در ماشین جمشید کشته شده است. بنابراین پای یک توطیه و پاپوش در میان است ولی هنوز مشخص نیست که این ماجراها زیر سر چه کسی است.

قسمت دوم نیسان آبی 2 چندان اتفاق و ماجرای دیگری در پی ندارد و به نظر می رسد حرف دیگری برای گفتن ندارد. رقابت و لجبازی پرس و رضا خرسند پس از طلاق که در قسمت اول نیز دیده شده بود از مسایل تکراری و ملال آور دیگر این قسمت بود که به نظر نمی رسد برای بیننده جذاب باشد.

 

حال باید دید که در قسمت سوم نیسان آبی 2 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 3 فصل 2 نیسان آبی می کنیم.

 

 

دانلود سریال نیسان آبی 2

دانلود فصل دوم نیسان آبی

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟