پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 3 سریال رهایم کن

خلاصه داستان قسمت سوم سریال رهایم کن

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت سوم سریال رهایم کن: افسانه با خوردن مقادیری تریاک قصد خودکشی داشته است و هنگامی که هاتم خان از این موضوع باخبر می شود یک بار دیگر به فکر انتقام گیری می افتد و به هتل خواننده مورد نظر مراجعه می کند. سپس او را که در حال سفر از تهران به کرج بوده است تعقیب می کند و در بین راه ...

خلاصه قسمت سوم رهایم کن

خلاصه داستان قسمت سوم سریال رهایم کن

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت سوم سریال رهایم کن: افسانه با خوردن مقادیری تریاک قصد خودکشی داشته است و هنگامی که هاتم خان از این موضوع باخبر می شود یک بار دیگر به فکر انتقام گیری می افتد و به هتل خواننده مورد نظر مراجعه می کند. سپس او را که در حال سفر از تهران به کرج بوده است تعقیب می کند و در بین راه …

 

اینفو و بیوگرافی سریال رهایم کن

 

📌 ژانر: عاشقانه / حانوادگی

کستینگ و بازیگران:

, , , , , , , , مونا احمدی، مایده تهماسبی، شهرام قایدی، رابعه مدنی و محمدصادق میرمحمدی

کارگردان: شهرام شاه حسینی

 

 

رهایم کن – Set Me Free یک سریال نمایش خانگی محصول سال 1401 است که از 28 بهمن ماه 1401 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، این سریال به تهیه کنندگی: مجید مولایی ، نویسندگی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید.

 

 

دانلود قسمت سوم رهایم کن

 

📄 خلاصه داستان قسمت 3 رهایم کن:

 

در اپیزود سوم رهایم کن دیدیم که هاتم خان که از موضوع و اتفاقات رخ داده برای افسانه باخبر شده بود، به دنبال او می آید و در حالی که در شرایط و وضعیت نامساعدی نیز بود سعی در بردن او به خانه داشت که در بین راه افسانه بیهوش می شود و به ناچار او را به بیمارستان می برد. در همین حال که هاتم در کنار در ورودی بیمارستان به انتظار ایستاده بود، مارال از راه می رسد.

 

سپس افسانه را به او می سپارد و خودش راهی هتلی که پریزاد در آن سکونت دارد می رود تا بابت بلایی که بر سر افسانه آورده است از او انتقام بگیرد. برای این کار با هماهنگی با مهماندار هتل، به اتاق شخص مورد نظر می رود ولی کسی در اتاق نیست. ولی خشم وی فروکش شدنی نیست و در اتاق به انتظار او می نشیند. پس از گذشت ساعاتی، مارال به اتاق هتل می آید و به هر ترتیبی که شده است هاتم را از قصد خود منصرف می کند.

 

افسانه از شب قبل به همراهی بهرام خان راهی خانه بود که در بین راه بین این دو اختلاف می افتد و با وجود این که افسانه از وی خواسته بود که به پدرش در این باره چیزی نگوید ولی در نهایت دیدیم که بهرام، اتفاقات رخ داده برای افسانه را برای هاتم بازگو می کند.

 

در ادامه مشخص می شود افسانه با خوردن مقادیری تریاک قصد خودکشی داشته است و هنگامی که هاتم خان از این موضوع باخبر می شود یک بار دیگر به فکر انتقام گیری می افتد و به هتل خواننده مورد نظر مراجعه می کند. سپس او را که در حال سفر از تهران به کرج بوده است تعقیب می کند و در بین راه از پشت به ماشین او می زند. در نهایت با چند ضربه با تکه آجری سخت و محکم او را زخمی کرده و با خوراندن ماده ای سمی، او را می کشد.

 

در انتهای این اپیزود، یونس را به جرم قتل دستگیر کرده اند. هاتم خان و مارال برای مشخص شدن این قضیه به شهربانی می روند وی مشخص می شود که وی در شهربانی نیست و احتمالا در حال فرار است و هنوز دستگیر شده است. هاتم در اداره شهربانی با افسر پرونده صحبت کرده و ابراز می کند که قتل نمی تواند کار یونس باشد.

 

هاتم خان نایب سرخی به یک باشگاه اسب سواری می رود و در آن جا با زن جوان اسب سواری (آزاده صمدی) ملاقات می کند. شخصی که ظاهرا در گذشته با او ارتباط داشته و از او زخم خورده هم است. در واقع هاتم آمده است که از او کمک بگیرد برای پیدا کردن یونس (برادر زن خود) ! ولی مشخص نیست که این خانم چه شخصی ست، چه کاری از وی ساخته است و چگونه می خواهد در پیدا کردن یونس به هاتم و مارال کمک کند!

 

حال باید دید که در قسمت 4 سریال رهایم کن چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت چهارم رهایم کن در این جا می کنیم.

 

 

دانلود قسمت چهارم رهایم کن

 

دانلود سریال رهایم کن

> دانلود سریال رهایم کن

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟