پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت سوم 3 سریال گناه فرشته

4/5
خلاصه داستان قسمت سوم 3 سریال گناه فرشته

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت سوم سریال گناه فرشته: فرشته وکیل تسخیری که بسیار مشکوک نیز بود را برکنار و حامد تهرانی را به عنوان وکیل خود برای ادامه پرونده و در حالی که کمتر از 130 روز به اجرای حکم اعدام مانده است، انتخاب می کند. اتفاق دیگر دیدار نوید با متین دفتری است که از او درباره...

خلاصه قسمت سوم گناه فرشته

خلاصه داستان قسمت سوم سریال گناه فرشته

دانلود کامل گناه فرشته

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت سوم سریال گناه فرشته: فرشته وکیل تسخیری که بسیار مشکوک نیز بود را برکنار و حامد تهرانی را به عنوان وکیل خود برای ادامه پرونده و در حالی که کمتر از 130 روز به اجرای حکم اعدام مانده است، انتخاب می کند. اتفاق دیگر دیدار نوید با متین دفتری است که از او درباره…

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال گناه فرشته

 

📌 ژانر: جنایی / درام

کستینگ و بازیگران:

, , , , , , , , , , , , , , جعفر دهقان , جمشید گرگین

کارگردان:

 

 

گناه فرشته – Fereshteh’s Sin محصول سال 1402 که برای پخش در زمستان امسال به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی تدارک دیده شده است، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی: تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال ایرانی جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

 

آشا محرابی لادن مستوفی در سریال گناه فرشته

دانلود قسمت سوم گناه فرشته

خلاصه داستان و آنچه در قسمت سوم گناه فرشته گذشت

 

قسمت سوم گناه فرشته با فلش بکی به گذشته آغاز می شود. نوید چند روز پس از درگذشت مادرش به مزار او می رود و از وضعیت زندگی سخت با پدرش گلایه می کند. روابط نوید و پدرش امیر به تیرگی رفته است و او هیچ دل خوشی از او ندارد. مشخص نیست که چرا در این جا باید این قضایا مطرح شود ولی این گونه به نظر می رسد که نکته ای انحرافی جهت سوق دادن ذهن مخاطب به این سمت است که گمان کند نوید قاتل پدرش است. چیزی که به دور از باور است و بسیار بعید است که موضوع این باشد.

تقریبا می توان گفت که تمام تایم قسمت سوم در گذشته سپری می شود و نکته حایز اهمیتی از زمان حال روایت نمی شود. از جمله این که چگونه مهتاب پس از سال ها نوید را می بیند، متعاقب آن به منزل عشیری ها دعوت می شود. پس از مرگ امیر به دعوت نوید وکالت پرونده را برعهده می گیرد. البته ذکر این نکته قابل توجه است که چرا نوید این پرونده را متین دفتری که وکیل خانوادگی عشیری هاست نداده است. این ها از نکات شبهه برانگیزی است که ذهن بیننده را درگیر می کند.

در زمانی که به مهتاب پرونده خونخواهی امیر عشیری پیشنهاد می شود وی بسیار مردد و حتی مخالف است. این که وی پرونده های جنایی نمی پذیرد و تخصصش مساله های اقتصادی است به یک سو، همچنین به میان کشیدن دعوای خانوادگی عشیری و تهرانی و وسط این جنگ و دعوا بودن نیز خود مساله ای دیگر است. همه این نکات را هم به نوید و هم در وهله بعد به پدر حامد می گوید. جالب این که پدرش موافق این موضوع است ولی تنها از مهتاب می خواهد که حامد چیزی ماجرا خبر داد نشود!!

شاید بتوان تنها نکته روایت شده از زمان حال را پذیرفتن رسمی حامد برای پرونده وکالت فرشته دانست که این اتفاق سرانجام رخ می دهد و فرشته وکیل تسخیری که بسیار مشکوک نیز بود را برکنار و حامد تهرانی را به عنوان وکیل خود برای ادامه پرونده و در حالی که کمتر از 130 روز به اجرای حکم اعدام مانده است، انتخاب می کند. اتفاق دیگر دیدار نوید با متین دفتری است که از او درباره دیدارش با حامد توضیحات می خواهد و متوچهر متین دفتری نیز وقایع را بازگو می کند!

سکانس پایانی این اپیزود از گناه فرشته با رودررویی حامد و نوید دنبال می شود و حامد او را به یک دویل تمام عیار دعوت می کند و به نظر می رسد جنگ سختی بین این دو در خواهد گرفت. حامد که مسبب کشته شدن مادرش را این خانواده می داند به فکر تسویه حساب است و نقشه های بسیاری در سر می پروراند. برعکس نوید پس از قتل پدرش بسیار بی حوصله و کم رمق است و به نظر نمی رسد که چنین فکرهایی در مخیله داشته باشد.

 

در این جا سومین قسمت گناه فرشته پایان می یابد. حال باید دید که در قسمت چهارم سریال گناه فرشته چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت 3 سریال گناه فرشته می کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

همچنین می توانید در پیج اینستاگرام کول دانلود سکانس هایی از این سریال را تماشا کنید!

 

 

 

 

 

دانلود سریال گناه فرشته

دانلود سریال گناه فرشته

4/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟