پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت چهارم 4 سریال گناه فرشته

4/5
خلاصه داستان قسمت چهارم 4 سریال گناه فرشته

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت چهارم سریال گناه فرشته: حامد دوباره قرار ملاقات با فرشته می گیرد و به دیدار او می رود. در خلال صبحت های او با فرشته سرنخ های جدیدی به دست می آید. مهم تر از همه این که در روزهای منتهی به قتل امیر عشیری اتفاقات عجیبی رخ داده بود. از جمله این که...

دانلود کامل گناه فرشته

 

 

 

 

اینفو و بیوگرافی سریال گناه فرشته

 

📌 ژانر: جنایی / درام

کستینگ و بازیگران:

, , , , , , , , , , , , , , جعفر دهقان , جمشید گرگین

کارگردان:

 

 

گناه فرشته – Fereshteh’s Sin محصول سال 1402 که برای پخش در زمستان امسال به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی تدارک دیده شده است، به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی: تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال ایرانی جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

 

خلاصه قسمت چهارم گناه فرشته

خلاصه داستان قسمت چهارم سریال گناه فرشته

دانلود قسمت چهارم گناه فرشته

خلاصه داستان و آنچه در قسمت چهارم گناه فرشته گذشت

 

قسمت چهارم گناه فرشته با اتفاقات جالب و هیجان انگیزی آغاز می شود. حامد دوباره قرار ملاقات با فرشته می گیرد و به دیدار او می رود. در خلال صبحت های او با فرشته سرنخ های جدیدی به دست می آید. مهم تر از همه این که در روزهای منتهی به قتل امیر عشیری اتفاقات عجیبی رخ داده بود.

یکی از این ها موردی بوده است که عشیری و همسرش بر اثر جر و بحثی که داشته اند با یکدیگر به مشکل می خورند و زن خانه را به مقصد شمال ترک می کند. وقتی فرشته به خانه می آید همانند همیشه مشغول تمیز کردن خانه بوده و تعدادی روزنامه را از اتاق عشیری به سطل زباله می اندازد. اتفاقی که پس از بازگشت امیر عشیری به خانه با عصبانیت او مواجه می شود.

عشیری بزرگ فرشته را وادار می کند تا به کوچه برود و همگی سطل های زباله را بگردد و آن روزنامه ها را برایش پیدا کند. عملی که بسیار برای فرشته عجیب بوده است. حامد درباره تیتر و اطلاعات آن روزنامه ها از فرشته پرسش هایی می کند ولی فرشته هیچ گونه اطلاعاتی از آن زمان یادش نیست.

 

در نتیجه حامد برای یافتن حقیقت ماجرا به نزد مشفق می رود و به همراه او به بررسی روزنامه های آن تاریخ و با تیتر های مربوط به عشیری می پردازند، در نهایت مشخص می شود که ماجرا درست است و حتی چند مقاله در این رابطه پیدا می شود. از جمله مقاله ای از شخصی به نام واعظ که درباره فساد گروهی مافیایی و این که شریک عشیری یعنی جرجانی بود.

در خلال آن مقاله حتی این مساله که عشیری در معرض مرگ و از بین بردن به وسیله آن گروه مافیایی است، بیان شده بود. پیش بینی که درست از آب در می آید. حامد، همکارش نازلی را مامور پیدا کردن نویسنده مقاله می کند. وی به سختی او را که از دید همگان پنهان شده بود را پیدا می کند و به دفتر می آورد.

واعظ که روزی نویسنده ای اجتماعی سیاسی و متعهد به جامعه بوده که دغدغه عدالت اجتماعی بوده است امروز به دلیل سختی های حبس و تهدیدها و ملامت هایی که در سالیان سال کشیده است به یک فرد معامله گر بده شده و حاضر به همکاری با حامد و مشفق نیست و تنها در صورت دریافت مبلغ پیشنهادی خودش حاضر می شود که اسنادی را به آن ها بدهد.

مشخص نیست که چگونه ولی مهتاب از این دیدار بو می برد و با واعظ دیدار می کند تا با ارایه پیشنهاد بالاتر او را از تصمیم خود منصرف کند. واعظ پذیرفته بود که با رقم بالا از حامد، اطلاعات را به او بدهد ولی از آن سو با مهتاب نیز مذاکره کرده بود. مهتاب با رقم بسیار پایین تر و از آن سو تهدید به احضار او به دادگاه وی را از تصمیمش منصرف می کند.

درست در همین فاصله که واعظ پول را از مهتاب گرفته و به صرافی رفته تا ارز دریافت کند و حتی پاسپورتش را نیز به همراه دارد تا ایران را ترک کند به وسیله افرادی با وضعیتی وحشتناک ربوده می شود. در آن جا از او امضا و نامه خودکشی می گیرند. سپس آمپولی به او تزریق کرده و از طبقات بالای یک مجتمع نیمه کاره به پایین پرت می شود.

نکته جالب، ساختمان نیمه کاره مذکور دقیقا همان سازه ای است که 14 سال پیش پروانه (مادر حامد) نیز به عنوان خودکشی از آن جا به پایین پرت شده بود. پس از حاضر شدن پلیس در صحنه، علت مرگ را خودکشی اعلام می کنند ولی حامد و مشفق به هیچ وجه این قضیه را باور نمی کنند.

 

 

در این جا چهارمین قسمت گناه فرشته پایان می یابد. حال باید دید که در قسمت پنجم سریال گناه فرشته چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. شما را دعوت به تماشای قسمت 4 سریال گناه فرشته می کنیم. پیشنهاد می کنیم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

همچنین می توانید در پیج اینستاگرام کول دانلود سکانس هایی از این سریال را تماشا کنید!

 

 

 

 

 

دانلود سریال گناه فرشته

دانلود سریال گناه فرشته

4/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟