پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 44 سریال جیران

خلاصه داستان قسمت 44 سریال جیران

در قسمت 44 جیران، گلین و جیران، بزرگان ایل قاجار و افراد پرنفوذی که مخالف آقاخان هستند را در محفلی گرد آورده و جلسه ای را ترتیب می دهند. آن ها تلاش می کنند تا همگان را به این نتیجه برسانند که آقاخان نوری از کفایت لازم جهت منصب صدراعظم برخوردار نیست و ادامه این روند ...

خلاصه قسمت 44 جیران

خلاصه داستان قسمت 44 سریال جیران

دانلود کامل سریال جیران

 

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 44 سریال جیران , در قسمت 44 جیران دیدیم که: گلین بزرگان ایل قاجار را در محفلی گرد آورده تا آقاخان نوری را به زیر بکشد و …

 

اینفو و بیوگرافی سریال جیران

📌 ژانر: عاشقانه / تاریخی

کستینگ و بازیگران:

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

کارگردان: حسن فتحی

 

جیران، نام جدیدترین سریال حسن فتحی است که از روز 24 بهمن 1400 آغاز به پخش کرده است. یک سریال تاریخی/عاشقانه که در بستر تاریخ دوره قاجاریه روایت می شود.

 

 

دانلود قسمت 44 سریال جیران

 

📄 خلاصه داستان قسمت 44 جیران:

در قسمت 44 جیران، گلین و جیران، بزرگان ایل قاجار و افراد پرنفوذی که مخالف آقاخان هستند را در محفلی گرد آورده و جلسه ای را ترتیب می دهند. آن ها تلاش می کنند تا همگان را به این نتیجه برسانند که آقاخان نوری از کفایت لازم جهت منصب صدراعظم برخوردار نیست و ادامه این روند به نابودی ایران، ستم و ظلم مضاعف به مردم و همچنین عزل و برکناری همین افراد حاضر در جلسه از مقام های خود خواهد شد.

به این ترتیب تلاش می کنند تا موجبات برکناری آقاخان را فراهم کنند. درخواستی که در ابتدا با مخالفت برخی از حاضرین از جمله وزیر جنگ مواجه می شود ولی در نهایت به نظر می رسد که جیران و گلین می توانند حاضرین را به این امر توجیه کنند. یکی از کسانی که به شدت مخالف جبهه گیری در مقابل آقاخان است.

علی خان حاجب که همان قاتل امیرکبیر نیز بوده، می باشد که این گونه عنوان می کند که این کار خیانت به حکومت است. در این جا است که جیران به او می گوید، کشتن امیرکبیر چه؟ آیا قتل امیر خیانت به ممکلت نبود؟

 

در هر حال، همه این اتفاقات و توطیه چینی ها در حالی انجام می شود که سیاوش به همراه سارا و افراد مورد اعتمادشان در گرجستان در حال آماده سازی خود برای بازپس گیری قدرت و حکومت از قاجار و تحویل آن به دودمان زندیه که همراه با تاج گذاری شاه جدید یعنی سیاوش، در حال رقم خوردن است.

و البته از سوی دیگر نیز ناصرالدین شاه به کل از همه این اتفاقات بی خبر و بدون اطلاع است. به نظر می رسد که اتفاقات بسیاری در پیش است و تغییر و تحولات فراوانی را باید در ادامه داستان شاهد باشیم.

پس از چندی، یک بار دیگر شبنامه ها در کوی و برزن پخش می شوند و یکی از این اوراق به دست اقاخان می رسد. اقدامی که با خشم شدید وی روبرو می شود و بسیار افسوس می خورد که چرا کفایت خاتون را از میان برنداشته است.

در همین هنگام است که به افراد تحت فرمانش دستور قتل کفایت خاتون و یا دست کم دستگیری وی را می دهد ولی دیگر کار از کار گذشته است، چرا که کفایت هم اکنون به گرجستان رسیده است.

در همین حین، اتفاقات شوم دیگری نیز زیر گوش شاه جوان در حال انجام است که یکی دیگر از این رویدادها از سمت خدیجه چهریقی می باشد. وی که به دلیل در خطر بودن جانش به همراه پسر جوانش (شاهزاده وقت) ترک وطن کرده است، نامه ای به سلمان می فرستد.

در این نامه این گونه ابراز می کند که سلمان باید به نزد او بیاید چرا که وی به کمک سلمان برای انجام کاری نیاز دارد. این که موضوع چیست و چه فکری در سر همسر سابق محمدشاه می گذرد بر همگان پوشیده است فعلا.

 

حال باید دید که در قسمت چهل و پنجم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 45 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

 

دانلود قسمت 45 سریال جیران

 

دانلود سریال جیران

> دانلود سریال جیران

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟