پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت 45 سریال جیران

خلاصه داستان قسمت 45 سریال جیران

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 45 جیران , در قسمت 45 سریال جیران دیدیم: الیاس در حال آماده سازی جامعه برای قیام نهایی و براندازی حکومت قاجار است و به نظر می رسد که...

خلاصه قسمت 45 جیران

خلاصه داستان قسمت 45 سریال جیران

دانلود کامل سریال جیران

 

خلاصه اتفاقات و ماجراهای قسمت 45 جیران , در قسمت 45 سریال جیران دیدیم: الیاس در حال آماده سازی جامعه برای قیام نهایی و براندازی حکومت قاجار است و به نظر می رسد که…

 

 

📌 اینفو و بیوگرافی سریال جیران

ژانر: عاشقانه / تاریخی

کارگردان: حسن فتحی

کستینگ و بازیگران:

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

 

دانلود قسمت 45 سریال جیران

 

📄 خلاصه داستان قسمت 45 جیران:

 

در قسمت 45 جیران دیدیم که چگونه شاه تلاش می کند تا جیران را ترغیب به رفع کدورت ها و آشتی کردن با ملک زاده کند. به همین منظور ملاقاتی را بین این دو نفر ترتیب می دهد و با خوشرویی و احترام بسیار، جیران را با خواهرش آشتی می دهد. ملک زاده نیز بابت سیلی که در گذشته از روی عصبانیت به جیران زده، پوزش خواهی می کند. حتما به یاد دارید که در جریان کشته شدن فرزند جیران و متعاقب آن، باز کردن پای ننه آشوب در ارگ همایونی، این مشاجره و دعوا بین ملک زاده و جیران رخ داده بود.

 

در سمت دیگر داستان خواجه الماس یا بهتر بگوییم همان الیاس به طرز فزاینده و شگفت انگیزی در حال پیشبرد شبکه مخفی و سری خود است. او با ایجاد انجمن های گسنرده از افراد مورد اعتماد و امین خود، یک تشکل بزرگ از مخالفان دودمان قاجار و به طبع آن، طرفداران دودمان زندیه، به راه انداخته است. یکی از کسانی که باعث شگفتی همگان می شود، حضور خواجه کوچک خان در بین این افراد است. شخصی که به منفعت طلبی و چابلوسی شهره بود.

 

در این بین الیاس خان و متعاقبا کفایت خاتون و سیاوش در حال آماده سازی جامعه و مردم برای قیام نهایی و براندازی حکومت قاجار هستند و به نظر می رسد که مراحل با موفقیت در حال طی شدن است تا پادشاهی زندیه دوباره به حکومت بازگردد. شاه بی خبر از همه جا با خوشرویی و اعتماد نسبت به الیاس رفتار می کند.

 

الیاس با زیرکی و مکر بسیاری در حال جلب رضایت و اعتماد شاه و تاجی است. برای این کار نیز از هیچ ترفندی فروگذار نیست. وی سعی می کند ولیعهد را با آموزش های ادبی و آموختن شعر و شاعری و آداب مملکتداری، فردی آدابدان تربیت کند و بدین گونه خود را در دل تاجی و ناصرالدین شاه جا کند! تا جایی که شاه اظهار می کند که باید تمام وجود الیاس را طلا گرفت!

 

ولی این همه ماجرا نیست. نظام الملک و پدرش یعنی صدراعظم (آقاخان نوری) در پی فرستاده خود به گرجستان در حال زمینه سازی جهت دستگیری شاهزاده زندیه یعنی سیاوش است تا بدین گونه بتواند طرح و نقشه علیه شاه و براندازی حکومت قاجار را نقش برآب کند. چیزی که به نظر اگر نگیم ناممکن ولی بسیار سخت باشد، چرا که مخالفین دودمان قاجار تا همه جای ارگ همایونی نفوذ کرده اند و از پیشکار و ندیمه گرفته تا خواجه و همه افراد حکومت را افراد مخالف حکومت و از آن سو، هوادار پادشاهی زندیه اشغال کرده اند.

 

سرانجام زمان عملی شدن طرح الیاس فرامی رسد. وی در نخستین اقدام، سوقصد به ولیعهد را در برنامه خود قرار داده است تا ادامه دهنده ای برای سلسله قاجاریه باقی نماند. این استدلال وی بوده است و این گونه ابراز می کند که در پی کودک کشی نبوده است.

 

الیاس کینه فزاینده ای از اقامحمدخان قاجار دارد که با بی رحمی فراوان، واپسین شاد زندیه (لطفعلیخان زند) را به طرز وحشتناکی کشته بود و با پایان دادن به دودمان زندیه، فرمانروایی قاجار را بنیان نهاد. الیاس صراحتا، قاجاری ها را سارقین و دزدان حکومت و تاج شاهی می داند. بر اساس روایت های تاریخی نیز به همین گونه نیز بوده است. ایران در زمان زندیه و شاهان ایراندوست این دودمان در وضعیت خوبی بود تا قاجاری ها با بی لیاقتی بخش های بزرگی از کشور را به تاراج دادند!

 

در ادامه شاهد اقدامات ضد سلطنتی دیگری هستیم که یکی پس از دیگری در راه هستند. شازده بصیر که پیش تر با نقشه و نیت سو، سعی در نزدیک شدن به مهدعلیا کرده بود و به این دلیل که وی زن فاسدی بوده به ندای او پاسخ مثبت داده بود و اینک ضربه دیگری به سلطنت قاجاریه زده می شود. شازده بصیر با گرفتن پول هنگفت از مهدعلیا وی را تهدید می کند که روابط پنهانی و خاطرات عاشقانه او با سلمان (قراول خاصه) را برملا خواهد کرد.

 

همه این اتفاقات در کنار هم نوید افول دستگاه قاجاری و از آن سوی پاگیری دوباره فرمانروایی زندیه را می دهد. پادشاهان نیک سرشت و ایراندوستی همچو کریمخان زند و لطفعلیخان زند، و اینک سیاوش شاه زند! باید منتظر ماند که آیا این اتفاق در قسمت های بعدی جیران رخ خواهد داد یا خیر؟

 

حال باید دید که در قسمت چهل و ششم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 46 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

 

 

دانلود قسمت 46 سریال جیران

دانلود سریال جیران

> دانلود سریال جیران

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟