پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت چهل و نهم سریال جیران

خلاصه داستان قسمت 49 سریال جیران

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت 49 جیران: مراسم ولیعهدی امیرقاسم (پسر جیران) به دستور صدراعظم نوری در حال انجام شدن است. همگان می دانیم که افزون بر ولیعهدی، قرار است که برادر جیران نیز کفیل شود. سپس جیران قرار است که پس از این ماجرا، نوری را از قدرت خلع کند. ولی به دور از واقعیت است که همه این موارد به خوبی و میمنت انجام شود .به نظر می رسد که از آن سو، آقاخان نیز افکار پلیدی در سر دارد و می خواهد که ضربه ای مهلک بر جیران وارد کند.

خلاصه قسمت 49 جیران

خلاصه داستان قسمت 49 سریال جیران

دانلود کامل سریال جیران

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت 49 جیران: مراسم ولیعهدی امیرقاسم (پسر جیران) به دستور صدراعظم نوری در حال انجام شدن است. همگان می دانیم که افزون بر ولیعهدی، قرار است که برادر جیران نیز کفیل شود. سپس جیران قرار است که پس از این ماجرا، نوری را از قدرت خلع کند. ولی به دور از واقعیت است که همه این موارد به خوبی و میمنت انجام شود .به نظر می رسد که از آن سو، آقاخان نیز افکار پلیدی در سر دارد و می خواهد که ضربه ای مهلک بر جیران وارد کند.

 

 

📌 اینفو و بیوگرافی سریال جیران

ژانر: عاشقانه / تاریخی

کارگردان: حسن فتحی

کستینگ و بازیگران:

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

 

دانلود قسمت 49 سریال جیران

 

📄 خلاصه داستان قسمت 49 جیران:

 

در قسمت چهل و نهم جیران دیدیم که سلمان پس از این که دستنوشته های عاشقانه و رسواکننده مهدعلیا را از چنگ شازده بصیر در آورده، آن ها را به مهدعلیا می دهد و به او تضمین می دهد که هیچ کس از موضوع آگاه نخواهد شد. مهدعلیا از وی بابت این کارها تشکر می کند ولی سلمان ابراز می کند که اقداماتش در جهت حفظ آبروی سلطنت بوده است و نه شخص مهدعلیا. سلمان با این کار نشان داد که دیگر دل از عشق مهدعلیا شسته و دیگر علاقه ای به او ندارد.

 

در گرجستان، سیاوش که پس از مرگ سارا به فکر انتقام افتاده بود همینک در حال وداع با یارانش و از جمله بهترین دوستش یعنی لوکا است. لوکا قرار است که با پروین ازدواج کند. سیاوش ضمن قول انجام مقدمات عروسی این دو پس از بازگشت از سفر به لوکا براتی به مبلغ بالا می دهد تا آن را در یک صرافی نقد کند. سپس با دخترش خداحافظی می کند و رهسپار جاده می شود. هنوز مشخص نیست که سیاوش چه فکری در سر دارد و چگونه می خواهد انتقام سارا را بگیرد. اگر بخواهد با حکومت بجنگد که قطعا به کمک و حمایت کفایت خاتون نیاز دارد ولی گویا یک هو تنها به فکر بازگشت به ایران است.

 

در ادامه سیاوش به دیدار کفایت خاتون می آید. و به او می گوید که قصد دیگری دارد و حاضر به انجام عملیات فتح تهران شده است. کفایت از طریق افراد مورد اعتماد و یارانش متوجه شده است شخصی که مامور قتل سیاوش شده بود همینک در ترکمنستان به سر می برد و مشغول محافظت از یک تاجر روس شده است.

 

در تهران ولی اتفاقات به نحو دیگری در حال رخ دادن است. مراسم ولیعهدی امیرقاسم (پسر جیران) به دستور صدراعظم نوری در حال انجام شدن است. همگان می دانیم که افزون بر ولیعهدی، قرار است که برادر جیران نیز کفیل شود. سپس جیران قرار است که پس از این ماجرا، نوری را از قدرت خلع کند. ولی به دور از واقعیت است که همه این موارد به خوبی و میمنت انجام شود .به نظر می رسد که از آن سو، آقاخان نیز افکار پلیدی در سر دارد و می خواهد که ضربه ای مهلک بر جیران وارد کند.

 

در همین هنگام است که الیاس در پستوی اندرونی خلوت کرده است  و باز هم فکر و خیال هایی در سر می پرواند. وی در سالن با خواجه شمشاد تنها است. و به نظر می رسد که شمشاد قرار است کار هولناکی را انجام دهد و برا همین نیز به شدت با استرس رفتار می کند. در مراسم ویژه همایونی ولی اتفاقات غیرقابل باوری می افتد. فرماندهی قشون به کاظم (نظام الملک) اعطا می شود و از آن سو نیز آقاخان صدراعظم بلاعزل می شود! فرامینی که باعث شگفتی و خشم جیران و همه درباریان می شود!

 

آقاخان نوری خوشحال از این پیروزی و پست و مقام های به دست آمده، نقشه های شومی برای انتقام گرفتن از مخالفینش دارد. درست پس از برگزاری مراسم، در دیداری خصوصی جیران به منزل نوری می رود و سیلی محکم بر او می زند. آقاخان ولی سرمست از پیروزی های به دست آمده کاملا بی اعتناست از اقدام جیران.

 

در گوشه ای دیگر از حرمسرا ولی نقشه الیاس و شمشاد عملی می شود. شمشاد با زیرکی فراوان، به امیرقاسم در قالب یک بازی بچگانه و جادوگری، شله زرد مسموم می خوراند و به این ترتیب ولیعهد بعدی نیز کشته می شود. شمشاد که خود نیز مجبور به خوردن آن شله زرد شده بود می میرد. ولی با این حال خوشحال از انجام نقشه های خود و الیاس می باشد.

 

حال باید دید که در قسمت پنجاهم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 50 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

 

 

دانلود قسمت 50 سریال جیران

دانلود سریال جیران

> دانلود سریال جیران

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. آدم حالش به هم میخوره از این خواجه ها و وبقیه کنیزها الخصوص الیاس آدم نفرت داره ازشون وهمچنین کفایت انهای با خون کودکان میخواستن سلطنت‌ از دست شاه قاجار در بیارن واقعا که دیگه دولت شاهی می‌شدند چقدر پستن ناصرالدین شاه قاجار شاه خیلی بدی بوده اما کشتن کودکان واقعا خیلی درد ناکه اگه واقعا همینجور بوده باشه آدم نگاه دلش درد میکرده کودکان بی گناه به خاطر اینکه به قدرت نرسن چطور پستی چون الیاس وامثالش آنها رو می‌کشند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟