پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه داستان قسمت پنجاهم سریال جیران

خلاصه داستان قسمت 50 سریال جیرانخلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت 50 جیران: سربازان همایونی به مقر اقامت آقاخان هجوم برده و دستور عزل وی را ابلاغ کرده و نگهبان ها و افراد وی را دستگیر می کنند. عوامل نظامی آقاخان بدون کمترین مقاومتی تسلیم می شوند و...

خلاصه قسمت 50 جیران

خلاصه داستان قسمت 50 سریال جیران

دانلود کامل سریال جیران

 

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت 50 جیران: سربازان همایونی به مقر اقامت آقاخان هجوم برده و دستور عزل وی را ابلاغ کرده و نگهبان ها و افراد وی را دستگیر می کنند. عوامل نظامی آقاخان بدون کمترین مقاومتی تسلیم می شوند و…

 

 

📌 اینفو و بیوگرافی سریال جیران

ژانر: عاشقانه / تاریخی

کارگردان: حسن فتحی

کستینگ و بازیگران:

امیر جعفری , امیرحسین فتحی , بهرام رادان , پریناز ایزدیار , رعنا آزادی ور , گلاره عباسی , مریلا زارعی , الهام نامی , پاشا جمالی , رویا تیموریان , ستاره پسیانی , سمیرا حسن پور , غزل شاکری , مهدی پاکدل , نهال دشتی , هومن برق نورد , کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی

 

 

دانلود قسمت 50 سریال جیران

 

📄 خلاصه داستان قسمت 50 جیران:

 

در قسمت پنجاهم جیران دیدیم که شمشاد پس از اقدام به قتل امیرقاسم (ولیعهد) به ناچار و یا از روی دلخواه و ترجیح خود، از شله زرد مسمومی که به شاهزاده داده بود، خورد و به این ترتیب کشته شد. البته شاید راه دیگری هم نداشت و اگر زنده می ماند به دست عوامل درباری کشته می شد. پس از این است که وی به اتاق ستاره خاتون می رود و این گونه بیان می کند که به خاطر وی، دست به این قتل زده است و در واقع انتقام ستاره را از جیران گرفته است.

 

جیران، شاه و سلمان شبانه روز بر سر مزار ولیعهد مقتول حاضر شده و در حال سوگواری هستند. در سمت دیگر داستان ولی سیاوش و افراد وفادارش در حوالی بندر آستاراخان در پی کمین زدن و حمله به عوامل شاه هستند. در کنار ساحل بین این دو گروه جنگ سختی در می گیرد. سیاوش در حالی که شخصا در حال جنگیدن بود به یک باره چشمش به صفر بیک، قاتل سارا می افتد و به وی حمله ور می شود.

 

سیاوش در ابتدا با ضربات چافو وی را کشته و سپس در حالت نیمه جان با ضربات مشت به دریا می افکند تا زجرکش شود. سیاوش به خوبی می داند که این آغاز راهی است که در پیش گرفته است و باید خود را برای نبردهای بزرگ تر آماده کند. در همین وضعیت است که آقاخان نوری این بار با شکوه السلطنه متحد می شود. شکوه که پیش تر نیز به آقاخان اعتماد کرده و خیانت دیده بود، این بار از وی دستخط و عهدنامه کتبی می خواهد.

 

آقاخان که از وضعیت متزلزل فعلی خود خبر دارد و از سوی دیگر جیران و تاجی زخم خورده را روبرو و علیه خود می بیند به ناچار و با اکراه، پیش شرط شکوه را می پذیرد و به این ترتیب، مقدمات این موضوع که شکوه، مهدعلیا بعدی ایران است را برنامه ریزی می کند. به موازات این ماجراها، این گلین است که نقشه های تازه ای در سر دارد و در این راستا شبانه به ملاقات ملک زاده می رود.

 

چیزی که از چشمان نظام الملک پنهان نمی ماند و به نظر می رسد که اتفاقات مهمی از خلال این دیدار در راه خواهد بود. در روزی که روز جشن و عیش شاه بود، در قراری از پیش تعیین شده، جیران، گلین و تاجی به دیدار شاه می روند چرا که در این مکان، گوش عوامل آقاخان از صحبت های آن ها ناتوان است. در ادامه ملک زاده نیز به این سه تن افزوده می شود و همگی از شاه می خواهند که آقاخان را از مقام صدارت عزل کنند.

 

البته ادعای آن ها در این باره برای این موضوع است که وی را در جریان قتل های ولیعهد های گذشته دخیل می دانند. در خلال این صحبت ها که در نهایت شاه به زیر بار سخنان و خواسته های زنان درباری نمی رود این گونه بیان می کند که عزل آقاخان ممکن نیست، چرا که شکوه السلطنه و متعاقب آن، بزرگان ایل قاجار متحد او هستند.

 

در همین حال است که شکوه نیز از پشت چادر ظاهر می شود و او نیز خود را به عنوان یکی از مخالفین آقاخان معرفی می کند. وی عهدنامه بین خود و نوری که در واقع اهانتی به شاه و.. دستگاه سلطنت بوده است را به شاه می دهد و به این ترتیب موفق به تغییر نظر شاه می شود. شاه در همان محلی که با سربازانش به گرد آمده بود دستور عزل نوری را صادر می کند. البته در قسمت پیشین دیدیم که چگونه آقاخان با گرفتن حکم جدید به عنوان صدراعظم بلاعزل قاجار انتخاب شده بود. حال مشخص نیست که چگونه قرار است وی از کار برکنار شود.

 

سربازان همایونی به ارگ و مقر اقامت آقاخان هجوم برده و دستور عزل وی را ابلاغ کرده و نگهبان ها و افراد وی را دستگیر می کنند. عوامل نظامی آقاخان بدون کمترین مقاومتی تسلیم می شوند. آقاخان و نظام الملک نیز دستگیر شده و به این ترتیب اوامر شاه اجرا می شود. هنوز مشخص نیست که چه کسی قرار است جایگزین در مقام صدر اعطم شود.

 

عزیزخان که فرمانده کل قشون کشور است به شاه گوشزد می کند که پس از این تصمیم ممکن است سفارت های انگلیس و روسیه به دربار فشار آورند در جهت تغییر تصمیم شاه، که ناصرالدین شاه نیز ابراز می کند که به هیچ وجه زیر بار این درخواست نخواهد رفت. در ادامه عزیزخان نیز این تضمین را می دهد که در همه حال حامی تصمیم شاه و بزرگان قاجار است.

 

حال باید دید که در قسمت پنجاه و یکم از سریال جیران چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 51 سریال جیران از سایت کول دانلود می کنیم.

 

 

دانلود قسمت 51 سریال جیران

 

دانلود سریال جیران

> دانلود سریال جیران

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟