پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

خلاصه قسمت ششم خوب بد جلف

آنچه در قسمت ششم از سریال خوب بد جلف گذشت , خلاصه داستان قسمت ششم خوب بد جلف + لینک دانلود همه قسمت های خوب بد جلف داستان و موضوع قسمت ششم سریال خوب بد جلف

قسمت 6 سریال جدید خوب بد جلف پخش شد. در این پست قصد داریم که مرور به خلاصه داستان خوب بد جلف قسمت ششم به همراه اسکرین شات و تصاویر و عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم.

داستان و موضوع قسمت ششم سریال خوب بد جلف

قسمت 6 از سریال کمدی و طنز خوب بد جلف به کارگردانی مشترک محسن چگینی و پیمان قاسم خانی از ساعت 12:00 روز 15 اسپندماه 99 پخش شد. این سریال که در ژانر کمدی تولید شده است آدینه هر هفته از سایت کول دانلود پخش می شود.

در این پست قصد داریم که به مرور خلاصه داستان قسمت ششم خوب بد جلف به همراه اسکرین شات، تصاویر، عکس ها و ویدیوهای مهم آن بپردازیم. با ما در ادامه این نوشتار همراه شوید!

اپیزود 6 خوب بد جلف از آن جایی آغاز می شود که پس از دستگیری حسام، معامله فربد با او نافرجام می ماند ولی به دلیل این که پلیس ها نتوانستند که کیک زرد را پیدا کنند در زیرزمین حسام باقی ماندند. و به این ترتیب فربد و هم تیمی هایش در صدد طرح ریزی یک نقشه همه جانبه بای هجوم به آن خانه و به دست آوردن مواد رادیواکیتو هستند. همزمان با این اقدامات، دکتر نیز در حال مخابره کردن وضعیت و اخبار برای سخنگوی کاخ سفید است که در پی این تماس تصویری وی از دکتر می خواهد که هر جه سریع تر ماموریت را به پایان برسد چرا که پرزیدنت ترامپ تاکید بسیاری بر این موضوع دارد.

در همین حال، پژمان که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود همینک در بیمارستان به سر می برد و زندگی خود را رو به پایان می بیند و در حال آخرین صحبت ها و گفته هایش به سام است که پزشک معالج وی از راه می رسد. وی در بررسی وضعیت جسمانی پژمان این نکته را گوشزد می کند که زخم سطحی را در پی داشته، گلوله پس از وارد شدن به کتف وی از سمت دیگر خارج می شود و هیچ آسیبی به اعضای بدن در آن ناحیه نزده است و تنها دو رگ از او پاره شده که با ترمیم آن تا چند ساعت دیگر می تواند مرخص شود!

در سکانس های بعدی، فرید و اعضای تیمش بالاخره به خانه حسام می رسند ولی با در پلمپ شده روبرو می شوند که با شکستن پلمپ وارد آن خانه شده. در هنگام رسیدن به محفظه رادیواکتیو، با جعبه خالی آن مواجه می شوند که یکی از افراد حسام در آن خوابیده است. وی از محل مواد ابراز بی اطلاعی می کند و می گوید که حسام آن ها را به دوستش شهریار سپرده است.

بنابراین دکتر که تنها راه چاره را در پیدا کردن حسام می بینید مجبور می شود که او را از زندان آزاد کنند. بنابراین  به نظر می رسد که ماموریت جدید رادیواکتیوی ها در این رابطه باشد. باقی ماجراهای قسمت 6 خوب بد جلف سراسر در بیمارستان می گذرد. از جمله این که خواهر و پدر پژمان از راه رسیده و به عیادت وی می آیند چیزی که با مخالفتو عدم رضایت دکتر می شود.

داستان به همین جا ختم نمی شود، خانم بشارتی نیز با انبوهی از خبرنگاران (از ایلنا، بانی فیلم، مهر و بیست و سی گرفته تا سایر خبرگزاری های مهم کشوری) به بیمارستان می آیند. هواداران فوتبالی پژمان نیز که از این ماجرا با خبر شده اند به دور بیمارستان حلقه زده و با پلاکاردهایی در حمایت از او برمی آیند. بنابراین خبر، علنی شده و انعکاس رسانه ای پیدا می کند.

بنابراین در همین حال است که نیروی انتظامی نیز وارد عمل می شود و یکی از مامورین  عالی رتبه با اسکورت و محافظین وارد بیمارستان شده تا با پیمان و سام به طور خصوصی ملاقات و صحبت داشته باشد. وی همه افراد حاضر در اتاق از جمله خانم بشارتی را به بیرون مشایعت می کند تا بتواند از این دو، بازجویی کند.

برای مطلع شدن از ادامه داستان باید به تماشای قسمت هفتم خوب بد جلف نشست!

لطفا نظرات و دیدگاه های خود را درباره این سریال کامنت کنید!

خلاصه داستان سایر قسمت ها:

 

 

 

جهت دانلود این سریال روی بنر زیر کلیک کنید:
دانلود سریال خوب بد جلف

> دانلود سریال خوب بد جلف

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 21 )

  1. 1245879589
    1245879589

    سلام
    لطفا لطفا لطفا تقاضا دارم که تیکه ای که می خواستن فکر کنن پول رو کجا بگیرن بعد سام می گفت ناهار چی بخوریم در قسمت پنجم را قرار دهید

  2. 1245879589
    1245879589

    تیتراژ رو قرار بدید من لازم دارم

  3. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    لطفا قرار بدید دیگه یه چند سکانس خنده دار دیگه

  4. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    سلام لطفا تیکه ی با خبر دار شدن همه از تیر پژمان و عصبانی شدن دکتر از دست خانم بشارتی را قرار دهید

  5. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    سلام لطفا این دو تا تیکه(تیتراژ و تیکه ای که همه از تیر خوردن پژمان با خبر می شوند )را قرار دهید

  6. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    لطفا تیکه خبردار شدن همه و عصبانی شدن دکتر از دست پژمان و خانم بشارتی قرار دهید

  7. محمد روزنه
    محمد روزنه

    تیتراژ رو قرار دهید

  8. یوسف شهابی
    یوسف شهابی

    درود نیستش قرار ندادید

  9. ۵۵۵۵۵۵۵
    ۵۵۵۵۵۵۵

    تیتراژ رو قرار دهید ممنون

  10. یوسف شهابی
    یوسف شهابی

    سلام لطفا تیکه ای که فربد می خواست وارد خانه بشه اما در ماشین نشسته بودند و یک زن فال انها را می گرفت
    را قرار دهید

  11. محمد علی کمیلی
    محمد علی کمیلی

    عیب نداره لطفا تیتراز رو قرار دهید

  12. سیروس 44
    سیروس 44

    عیب نداره قرار دهید من لازم دارم اهنگ بی کلامش رو همراه با تیتراژ که انیمیشن باحالی داشت ممنون می شم قرار دهید

  13. سیروس 44
    سیروس 44

    سلام می شود لطفا تیتراژ ابتدایی را قرار دهید در این قسمت بود من لازم دارم اگر می شود لطف کنید این تیتراز ابتدایی را قرار دهید ممنون

  14. ابوالفضل محمدی
    ابوالفضل محمدی

    سلام لطفا تیکه های خنده دار این قسمت رو قرار دهید
    ممنون از سایت بسیار بسیار خوبتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟