پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فصل ششم سریال اف بی آی 2023

1.5/5

دانلود سریال اف بی آی زیرنویس پارسی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجم دانلود فصل ششم سریال اف بی آی 2023+ خبرهای جدید از فصل ششم FBI 2023

خلاصه داستان: این سریال بر روی کارهای داخلی بخش جنایی دفتر نیویورک دفتر تحقیقات فدرال (FBI) متمرکز است و... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فصل ششم سریال FBI

دانلود فصل ششم سریال اف بی آی 2023

دانلود سریال خارجی اف بی آی زیرنویس چسبیده

دانلود سریال FBI 2023 با لینک رایگان

 

FBI 2023 | سازنده: کریگ ترک و دیک ولف

ژانر: اکشن،معمایی | زبان اصلی | پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

اسامی بازیگران اف بی آی

میسی پرگریم , زیکو زکی

خلاصه داستان اف بی آی

این سریال بر روی کارهای داخلی بخش جنایی دفتر نیویورک دفتر تحقیقات فدرال (FBI) متمرکز است و… شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این سریال

سریال اف بی آی “FBI” یک سریال درام , اکشن , جنایی , معمایی و هیجانی محصول کشور آمریکا میباشد که سازندگان کریگ ترک دیک ولف میباشند . فصل اول آن در سال 2018 ساخته و پخش شد و برای فصل ششم نیز تمدید شد. در این سریال بازیگرانی مثل میسی پرگریم , زیکو زکی , جرمی سیستو , کانی نیلسن , سلا وارد , جان بوید و … ایفای نقش نموده اند. فصل ششم قرار است در سال 2023 ساخته شود.

این سریال بر روی کارهای داخلی بخش جنایی دفتر نیویورک دفتر تحقیقات فدرال (FBI) متمرکز است. این واحد نخبه تمام استعدادها، عقل و تخصص فنی خود را در پرونده های اصلی به کار می گیرد تا نیویورک و کشور را ایمن نگه دارد. مامور ویژه مگی بل که در یک خانواده چند نسلی مجری قانون متولد شد، عمیقاً به افرادی که با آنها کار می کند و همچنین کسانی که از آنها محافظت می کند متعهد است. شریک او مامور ویژه عمر ادوم “O. A.” زیدان، فارغ التحصیل وست پوینت از کوئینز که دو سال مخفیانه برای DEA گذراند تا اینکه توسط FBI انتخاب شود. مامور ویژه دانا موزیر که تحت فشار شدید عمل می کند و دارای اختیارات فرماندهی غیرقابل انکاری است، بر آنها نظارت می کند. این تیم همچنین شامل دستیار مامور ویژه در Charge Jubal Valentine است، مرکز عصبی دفتر که توانایی برقراری ارتباط و تعامل آسان با مافوق و زیردستان او را به یک محرک اصلی تبدیل می کند. کریستن شزل با ارزش ترین منبع تیم است، یک تحلیلگر باهوش که مستقیماً از کالج استخدام شده است و می تواند تصویر بزرگ را سریعتر از هر کس دیگری جمع کند. این ماموران درجه یک با سرسختی مواردی از جمله تروریسم، جنایات سازمان یافته و ضد جاسوسی را بررسی می کنند.با شروع فصل 2، استوارت اسکولا، یک تاجر سابق وال استریت که به مامور ویژه تبدیل شده است، به تیم ملحق می شود و با کریستن شریک می شود، که در همان زمان به کار میدانی منتقل می شود. همچنین، ایزوبل کاستیل پس از بازنشستگی موزیر به عنوان سرپرست تیم جای او را می گیرد. در شروع فصل 3، کریستن به دالاس، تگزاس منتقل می شود و تیفانی والاس، افسر سابق پلیس نیویورک و مامور بخش White Collar، جایگزین او می شود.

زمان پخش

2023

دانلود فصل ششم سریال اف بی آی


 

لینک های رایگان اف بی آی زیرنویس چسبیده

قسمت 01:

دانلود کیفیت BLURAY

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

لینک پخش آنلاین

 

لینک ها به زودی و پس از پخش ، درج خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

فصل ششم سریال اف بی آی

1.5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4794 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟