پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود سریال موعظه زیرنویس پارسی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجم دانلود سریال موعظه 2023+ خبرهای جدید از Preach 2023

خلاصه داستان: کشیش کارل "موعظه" مک نیکول به آخرین فرصت خود رسیده است: رستگاری و آزادی، یا شکست و زندان. با شروع رکود بزرگ، مردم در شهر بدبخت نینوا، جورجیا به شغل، امید و یک کشیش جدید نیاز دارند. کارل "پریچ" مک نیکول به محض اینکه از زندان خارج شد برای چوپانی آنها اعزام می شود و.... شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود سریال Preach

دانلود سریال موعظه 2023

دانلود سریال خارجی موعظه زیرنویس چسبیده

دانلود سریال Preach 2023 با لینک رایگان

 

Preach 2023 | کارگردان: تیم رجیستر

ژانر: وسترن،درام | زبان اصلی | پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

اسامی بازیگران موعظه

شان دری، جو دی مسینا، جینا کلر میسون

خلاصه داستان موعظه

کشیش کارل “موعظه” مک نیکول به آخرین فرصت خود رسیده است: رستگاری و آزادی، یا شکست و زندان. با شروع رکود بزرگ، مردم در شهر بدبخت نینوا، جورجیا به شغل، امید و یک کشیش جدید نیاز دارند. کارل “پریچ” مک نیکول به محض اینکه از زندان خارج شد برای چوپانی آنها اعزام می شود و…. شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این سریال

“موعظه” یا (پریچ) یک سریال 7 قسمتی محصول آمریکا در ژانر درام و وسترن میباشد که قسمت اول آن در سال 2023 پخش خواهد شد. تیم رجیستر کارگردانی این سریال را برعهده دارد و بازیگران آن شان دری، جو دی مسینا، جینا کلر میسون، جرمی چایلدز، تام نوویکی، جاشوا چایلدز، پرستون کامکا، برانون کراس و … میباشند.

کشیش کارل “موعظه” مک نیکول به آخرین فرصت خود رسیده است: رستگاری و آزادی، یا شکست و زندان. با شروع رکود بزرگ، مردم در شهر بدبخت نینوا، جورجیا به شغل، امید و یک کشیش جدید نیاز دارند. کارل “پریچ” مک نیکول به محض اینکه از زندان خارج شد برای چوپانی آنها اعزام می شود. پریچ با تجارب خود به عنوان کشیش ارتش جنگ جهانی اول تسخیر شده است. او گرفتار خلق و خوی شلاقی است که بارها او را به دردسر انداخته است. اما شهرت پریچ به خاطر شفقت عملی و موعظه های فروتنانه اما نافذ، به لطف یک فرشته نگهبان ناشناس، باعث آزادی مشروط او شده است. اکنون، او آخرین فرصت را دارد تا خود را نجات دهد و آزادی خود را به دست آورد. با رسیدن به اولین کلیسای متدیست نینوا، آسیب دیده، گرسنه و بوی بد، با یک شریک مجروح در دوش، ظاهر نامناسب پریچ بلافاصله جماعت را از هم جدا می کند. داک جو و همسرش مگی که توسط شیاطین خصوصی خود به هم متصل شده اند، به موعظه می روند. متیو جوان طرد شده نیز همینطور است، در حالی که مادر محافظ و بیوه اش ربکا چشم دوخته است. اما پاسبان پلس کرافورد با احساس خطری برای کنترل شهر، به زودی شروع به طرح ریزی برای خنثی کردن پریچ می کند. در خانه جدیدش، پریچ باید ایمان لکه دار خود را دوباره کشف کند تا در زمان های سخت، فساد محلی و نژادپرستی افسار گسیخته بگذرد، در حالی که با آسیب های روحی خود مبارزه می کند و طغیان های خشونت آمیز خود را کنترل می کند. اگر او شکست بخورد، گله جدید پریچ و آزادی تازه یافته او ممکن است برای همیشه از دست بروند.

زمان پخش

1402


 

لینک های رایگان موعظه زیرنویس چسبیده

قسمت 01:

دانلود کیفیت BLURAY

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

لینک پخش آنلاین

 

لینک ها به زودی و پس از انتشار، درج خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

 

دانلود سریال موعظه 2023

دانلود سریال موعظه 2023

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4794 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟