پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دلیل پخش نشدن قسمت نهم سریال خاتون

دلیل پخش نشدن قسمت نهم سریال خاتون

در حالی که همه علاقمندان در انتظار انتشار قسمت 9 خاتون بودند ولی به یک باره از سوی سازندگان این اثر اعلام شد که قسمت نهم یا نیم فصل دوم با تاخیر پخش خواهد شد. تاخیر و وقفه ای که تا به امروز ادامه داشته و بسیار هم به درازا کشیده شده است.

دلیل وقفه طولانی قسمت نهم خاتون چه بود؟

دلیل پخش نشدن قسمت نهم سریال خاتون

در حالی که همه علاقمندان در انتظار انتشار قسمت 9 خاتون بودند ولی به یک باره از سوی سازندگان این اثر اعلام شد که قسمت نهم یا نیم فصل دوم با تاخیر پخش خواهد شد. تاخیر و وقفه ای که تا به امروز ادامه داشته و بسیار هم به درازا کشیده شده است.

ولی امروز ضمن مشخص شدن تاریخ دقیق پخش، دلیل این وقفه نیز مشخص شده است. به راستی که علت اصلی وقفه بین پخش قسمت هشتم و نهم سریال خاتون چه بود؟

 

پخش ادامه «خاتون» از ششم دی‌ ماه

تهیه‌کننده: ابتلای بسیاری از بازیگران و عوامل به کرونا کار را دچار وقفه کرد

نیم‌ فصل دوم سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، از ششم دی‌ ماه در کول دانلود پخش خواهد شد. علی اسدزاده، تهیه‌کننده سریال «خاتون» درباره وقفه پیش آمده بین پخش دو نیم‌ فصل توضیح زیر را ارایه داده است:

«در روند فیلمبرداری قسمت‌ های تهران سریال «خاتون»، به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، با وجود واکسیناسیون گروه و رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، متاسفانه ابتلای بسیاری از بازیگران و عوامل به کرونا به صورت پی‌ در پی، روند تولید را دچار وقفه کرد و گروه سازنده علی‌ رغم میلشان ناچار به تقسیم پخش این سریال در دو نیم‌ فصل شدند.

ابتلای اشکان خطیبی، مهران غفوریان، بابک حمیدیان و مهران مدیری به صورت متناوب به بیماری کرونا و از طرفی وابستگی نقش آن‌ ها به یکدیگر از قسمت هشتم باعث شد که تا بهبودی این بازیگران، فیلمبرداری سریال روی سکانس‌ های دیگر پیش برود. حالا پس از بهبودی کامل مبتلایان، ما همگی را سلامت و سرحال در کنار خود داریم و در حال فیلمبرداری و آماده‌ سازی ادامه سریال هستیم.

بابت تاخیر در پخش و وقفه ناخواسته‌ای که پیش آمده، از مخاطبان خود عذرخواهی می‌کنیم و خواهان درک شرایط هستیم. بدون‌شک در ادامه کار، گروه سازنده تمام تلاش خود را در ارائه سریالی با بهترین کیفیت برای شما عزیزان خواهد کرد»

 

 

> دانلود قسمت نهم سریال خاتون

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 6 )

  1. مریم
    مریم

    ببند ترکیه ای معلوم نیست x هستی چی هستی که فارسی نوشتن رو تو ایران یاد گرفتی x تو سریال ترکیه ای رو با سریال ایرانی مقایسه میکنی .اونا تووسریالاشون فقط ترویج فساد میکنند که مناسب خودت و خانوادته پس x برو همون x یا ترکیه بی پیشینه بی تمدن

  2. مریم
    مریم

    خواهش میکنم التماستون میکنم فقط اول به فکر سلامتیه بازیگران این سریال باشید که کاملا این فیلم رو بخوبی نقش آفرینی و کارگردانی کرده اند و با دیدن این فیلم و هنرمندانش حس واقعیه ایرانی بودنشون رو حس میکنم خیلی ایرانی و وطنی هست کم پیش میاد اینقدر دقت نظر در ساخت فیلم واستفاده کردن از چهرهایی که چهریه ایرانی و ارق ایرانی وطن پرستی دارند عاشق این سریال هستم و عاشق هنرمندان و دست اندرگاران ایرانی الصلش هستم به امید بهروزی و سلامتیه چنین هنرمندانی که فکر ایران هستند و اصاات خودشون رو حفظ میکنند .خدا مادر آقایه مدیری را هم رحمت کند و تن سالم به خودش و عزیزانش بده چون در همه فیلمهاش از هموطنان ایرانی استفاده میکنه دست بوس اینگونه بزرگ مردان هستم

  3. Rezvan
    Rezvan

    دیگه نماوا داره گندشو در میاره از طرفی قبله عالم . بعد این سریال که مردم رو سرکار گذاشتند اینهمه حج اینترنت بخر, بعدش بگند نه پخش نمیشه
    جمع کنید بابا گیر آوردید خودتونو وقتی نمیتونید و عرضه انجام کاری رو ندارید عهده دارش نشید
    حرف از دهان آدم در میاد …
    عههه

  4. سحر
    سحر

    امروز که ۶ دی پس چرا پخش نشد

  5. ایمان
    ایمان

    اگه کرونا نبود دیگه چه بهانه ای داشتین …ترکیه سریال میسازه هزار قسمت شما روی هشت قسمت گیر کردین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟