پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فیلم بیگانه 1986 زبان اصلی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجمفیلم بیگانه 2021+1986 Aliens با زیرنویس چسبیده / جزو 250 فیلم برتر دنیا

خلاصه داستان: 57 سال از زمانی که الن ریپلی برای اولین بار با موجودات بیگانه روبرو شده می گذرد و سفینه نجات حامل وی، او را درخواب مصنوعی نگاه می‌ داشت. بر روی کره زمین هیچکس داستان وی در مورد وجود آدم فضایی در سیاره LV-426 را باور نمی‌ کند. اداره‌ ای که با نام «کمپانی» شناخته می‌ شود، گروهی را مامور می‌ کند تا به LV-426 بروند و صحت این مطالب را بررسی کنند. پس از مدتی تمامی ارتباطات با گروه فرستاده‌ شده قطع می‌ شود و «کمپانی»، الن ریپلی و گروهی از سربازان بسیار حرفه‌ ای را برای بررسی و نجات گروه قبلی می‌فرستد و ... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم Aliens 1986

فیلم بیگانه 1986

دانلود فیلم بیگانه زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم خارجی «Aliens 1986»

 

Aliens 1986 | کارگردان: جیمز کامرون

ژانر: علمی،تخیلی |زبان اصلی| پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

بازیگران

سیگورنی ویور، مایکل بین، پل رایزر، لانس هنریکسن، بیل پاکستون

خلاصه داستان

57 سال از زمانی که الن ریپلی برای اولین بار با موجودات بیگانه روبرو شده می گذرد و سفینه نجات حامل وی، او را درخواب مصنوعی نگاه می‌ داشت. بر روی کره زمین هیچکس داستان وی در مورد وجود آدم فضایی در سیاره LV-426 را باور نمی‌ کند. اداره‌ ای که با نام «کمپانی» شناخته می‌ شود، گروهی را مامور می‌ کند تا به LV-426 بروند و صحت این مطالب را بررسی کنند. پس از مدتی تمامی ارتباطات با گروه فرستاده‌ شده قطع می‌ شود و «کمپانی»، الن ریپلی و گروهی از سربازان بسیار حرفه‌ ای را برای بررسی و نجات گروه قبلی می‌فرستد و … که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این فیلم

بیگانه عنوان فیلمی علمی و تخیلی به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون و محصول سال 1986 است. این فیلم دومین قسمت از مجموعه فیلم‌ های بیگانه به‌ شمار می‌ رود و همچنین اولین دنباله فیلم موفق بیگانه محسوب می‌ شود.بیگانه، در ژانر خود از برترین فیلم‌ ها به‌حساب می‌ آید. فیلم بیگانه‌ نامزد جایزه اسکار در هفت رشته مختلف شد و در این میان توانست جایزه بهترین جلوه‌ های تصویری و بهترین تدوین صدا را از آن خود کند.

زمان پخش

سال 1986


 

لینک های رایگان ولی قانونی بیگانه

زیرنویس چسبیده

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

لینک پخش آنلاین

 

* جزو 250 فیلم برتر دنیا

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5464 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 1 )

  1. علی قاسمیان
    علی قاسمیان

    سلام و تشکر از زحمات شما
    متاسفانه لینک دانلود این فیلم را اشتباه گذاشته اید. یعنی، به جای Aliens 1986، لینک Alien 1979 را گذاشته اید!! همین لینک برای آن فیلم هم در دو صفحه جلوتر زیر تصویر آن فیلم وجود دارد. لطفا اصلاح فرمائید.
    با سپاس مجدد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟