پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
4.2/5
دانلود فیلم دشمن 2023

+2023 Opponent با بازی پیمان معادی/ نسخه زبان اصلی درج شد

بازیگران: پیمان معادی، مارال نصیری، بیورن الگرد

خلاصه داستان: درباره زندگی ایمان و خانواده‌ اش است که در پی شایعه‌ ای ویرانگر مجبور به فرار از ایران شده‌ اند. آنها به عنوان پناهنده در نهایت به هتلی در شمال سوئد میروند. ایمان با وجود احساس ناتوانی، سعی میکند نقش خود را به عنوان پدرسالار خانواده حفظ کند و برای افزایش شانس پناهندگی، عهد خود را با همسرش زیر پا میگذارد و به باشگاه کشتی محلی می پیوندد. با شروع دوباره شایعات، ترس و استیصال ایمان شروع میشود.... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم Opponent 2023

دانلود فیلم دشمن 2023 زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم خارجی جدید «Opponent» لینک رایگان

 

Opponent 2023 | کارگردان: میلاد عالمی

ژانر: درام | زبان اصلی | پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

بازیگران

پیمان معادی، مارال نصیری، بیورن الگرد

خلاصه داستان

درباره زندگی ایمان و خانواده‌ اش است که در پی شایعه‌ ای ویرانگر مجبور به فرار از ایران شده‌ اند. آنها به عنوان پناهنده در نهایت به هتلی در شمال سوئد میروند. ایمان با وجود احساس ناتوانی، سعی میکند نقش خود را به عنوان پدرسالار خانواده حفظ کند و برای افزایش شانس پناهندگی، عهد خود را با همسرش زیر پا میگذارد و به باشگاه کشتی محلی می پیوندد. با شروع دوباره شایعات، ترس و استیصال ایمان شروع میشود…. که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این فیلم

دشمن (به سوئدی: Motståndaren) یک فیلم درام سوئدی-نروژی محصول سال 2023 به نویسندگی و کارگردانی میلاد عالمی است. در این فیلم پیمان معادی در نقش ایمان، مردی ایرانی که به همراه همسرش مریم (مارال نصیری) و دخترانشان عسل (نیکول مهربد) و سحر (دیانا فرزامی) به عنوان پناهنده به سوئد مهاجرت کرده اند، بازی می کند. یک کشتی گیر در ایران قبل از اینکه مجبور به فرار از کشور شود، به امید سرعت بخشیدن به درخواست پناهندگی خود با تلاش برای تیم ملی کشتی سوئد، به ورزش برمی گردد. از بازیگران این فیلم می توان به بیورن الگرد، امیرعلی آبانزاد، احمد عبداللهی، رابین اهلکویست، لیلا آکسوی، آنتون اندرسون، ویلیام آرویدسون، هلیا بیک زاده، آنتون کارلسون، اردلان اسماعیلی، دیانا فرزامی، سوین فیدان، آنتون جالنسکوگ و … اشاره کرد.

اولین اکران عمومی فیلم «دشمن» در بخش پانورامای جشنواره برلین با استقبال خوبی روبه‌ رو شد و حالا قرار است موسسه فیلم سوئد روز 21 سپتامبر (30 شهریور 1402) »دشمن» را به عنوان یکی از سه فیلم منتخب این کشور جهت حضور در اسکار معرفی نماید.

میلاد عالمی، کارگردان این فیلم اعلام کرده که نمایش اخیر این فیلم در سوئد با استقبال بسیار مثبتی مواجه شد و قرار است در بسیاری از کشورهای دیگر نمایش داده شود. او درباره بازی پیمان معادی هم گفته است: «بعد از تمرینات شدیدی که پیمان معادی برای این فیلم داشت، گاهی فکر می کردم که او آن چنان غرق در نقش شده که بیشتر شبیه یک کشتی گیر حرفه ای واقعی است که در فیلم هم بازی می کند.»

حضور در جشنواره اسکار

پیمان معادی با «دشمن» راهی اسکار شد. نخستین ساخته سینمایی میلاد عالمی به عنوان نماینده سوئد به آکادمی اسکار معرفی شد.

زمان پخش

27 جولای 2023


 

لینک های رایگان ولی قانونی دشمن

بدون زیرنویس چسبیده پارسی

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

 

    • طرح رایگان ولی قانونی چیست؟
    • در این طرح، فیلم و سریال هایی با اجازه از صاحب و مالک اثر به گونه رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می شود! تلاش می شود تا در آینده فیلم های بیشتری به این ترتیب برای رفاه حال شما عرضه شود! لازم به ذکر است که ترافیک مصرفی در این گونه آثار، برای کاربران، تمام بها می باشد.

پیمان معادی در فیلم دشمن 2023

4.2/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4841 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 5 )

  1. قورباغه هستم
    قورباغه هستم

    لطفا زیرنویس فارسیش رو هم بزارید

  2. امیر
    امیر

    کیفیت 720فیلم نصفه دانلود میشه یعنی فقط نتت حرام میشه بنظرم از یه سایت دیگه دانلود کنید من دوبار دانلود کردم فیلم ناقص بود

  3. چرا 480 دانلود نمیشه

  4. Shaghayegh
    Shaghayegh

    لینک نزاشتین
    سانسور شده؟

  5. فیلم بی ال هست؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟