پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای «ساکن طبقه وسط»

5/5

دانلود فیلم ساکن طبقه وسط

+نسخه موبایلی

داستان فیلمنامه نویس ورشکسته ای است که شکست هایش در زندگی حرفه ای و خصوصی از یک سو و تلاشش برای یافتن پایانی مناسب برای فیلمنامه عاشقانه جدیدش از سوی دیگر او را به یک نوع سرگشتگی و جستجوی مشوش فردی کشانده است. داستان این کشمکش درونی و وجودی، منجر به تخیلات و توهمات مختلفی در شخصیت اصلی شده است که در طول فیلم شاهد این توهمات و سرگشتگی سلوک وار ولی آشفته او هستیم که ....

دانلود فیلم ایرانی ساکن طبقه وسط

دانلود فیلم ساکن طبقه وسط

دانلود فیلم سینمایی جدید «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی

دانلود رایگان فیلم جدید و بسیار زیبای «ساکن طبقه وسط» با لینک مستقیم

free & direct download Saken Tabaghe Vasat new iranian movie by Shahab Hoseini

ساکن طبقه وسطSaken Tabaghe Vasat

سال ساخت: 1393| پخش: تیر 95

نویسنده: محمد هادی کریمی

کارگردان:شهاب حسینی

ژانر: فلسفی-عرفانی

بازیگرانساکن طبقه وسط:

، ،،، ساره بیات ، بابک حمیدیان ، حسینی یاری ، فخرالدین صدیق شریف ، بهنوش بختیاری ، کامبیز دیرباز ، بهناز جعفری و…

خلاصه داستانفیلم ساکن طبقه وسط:

بشنو از نی چون حکایت می کند.

درباره فیلمساکن طبقه وسط

ساکن طبقه وسط داستان فیلمنامه نویس ورشکسته ای است که شکست هایش در زندگی حرفه ای و خصوصی از یک سو و تلاشش برای یافتن پایانی مناسب برای فیلمنامه عاشقانه جدیدش از سوی دیگر او را به یک نوع سرگشتگی و جستجوی مشوش فردی کشانده است. داستان این کشمکش درونی و وجودی، منجر به تخیلات و توهمات مختلفی در شخصیت اصلی شده است که در طول فیلم شاهد این توهمات و سرگشتگی سلوک وار ولی آشفته او هستیم.

حسینی تازه به یک آپارتمان جدید نقل مکان کرده است و با همسایگانش بدون این که آن ها را ببیند ارتباطی موسیقایی دارد. از سویی از طبقه زیرین سَبکی از موسیقی را می شنود و از طبقه بالای ساختمانی که در آن ساکن است سَبکی دیگر به گوشش می رسد. این دو نوع موسیقی و ساکنان آن دو طبقه، نمادی از سرگشتگی و اقامت نامتعین و بینابینی شخصیت اصلی فیلمنامه در جهان است.

حاشیه ها و رکوردها

شهاب حسینی در این فیلم با بازی در 38 نقش گوناگون ، رکورد جالبی را ثبت کرده واکنون در پی ثبت آن در کتاب رکوردهای گینس نیز است.

زمان اکران فیلم

4 شنبه 23 مهر ماه 93 .

دلیل دیرکرد در پخش فیلم / فیسبوک رسمی شهاب حسینی :

« لازم به توضیح می باشد که نسخه خانگی فیلم *ساکن طبقه وسط *در حال حاضر آماده انتشار و توزیع می باشد اما به دلیل اختلافات پیش آمده میان کارگردان و تهیه کننده که از آغاز ساخت فیلم وجود داشته است ؛ زمان انتشار نسخه خانگی فیلم *ساکن طبقه وسط* تا تکمیل و ترتیب عمل به شکایات و طی نمودن مراحل قانونی کار به تعویق افتاده است. همچنین لازم به ذکر است امتیاز نشر نسخه خانگی فیلم ساکن وسط متعلق به شرکت رسانه ای ریز موج می باشد و انتشار فیلم ساکن طبقه وسط (به کارگردانی : شهاب حسینی) توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد و هر رسانه دیگر تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت. » (اردیبهشت 94)

شکایت شهاب حسینی از تهیه کننده فیلم

شهاب حسینی :

پیرو یک سلسله مسایل با تهیه‌کننده‌ فیلم «ساکن طبقه وسط» که از ابتدای کار تا به امروز اتفاق افتاد و موفق به حل اختلاف نشدیم، به دادسرا رفتم.. تهیه کننده‌ فیلم «ساکن طبقه وسط» جلو صدور پروانه‌ نمایش خانگی این اثر را گرفته‌ و با این کار سرمایه‌ سرمایه‌گذارانی که از بخش خصوصی آمده بودند با خطر مواجه شده است…

خوب است از این منظر به فیلم «ساکن طبقه وسط» نگاه شود که اثری نزدیک به استانداردهای موجود ساخته شد و تهیه‌کننده‌ آن باید خوشحال باشد که چنین فرصتی داشته و توانسته کاری را که می‌تواند مایه‌ مباهاتش باشد به ثمر برساند، اما می‌بینیم چنین مشکلاتی به‌وجود آمده است…

ادامه این رویه ها دلسردی و ناامیدی آدم‌هایی را که با جان و دل در سینما کار می‌کنند، در پی خواهد داشت. شاید خیلی‌ها دستشان کوتاه باشد و از سوی افرادی مورد اجحاف واقع شده باشند. من به دلایل شخصی به دنبال این ماجرا نرفتم و فقط چون امانت‌دار سرمایه‌گذاران هستم این قضیه را پیگیری می‌کنم، چرا که ایشان در پروانه‌ مالکیت تنها 10 درسد سهم دارند و نباید سرمایه صاحبان 90 درسد سهم با خطر مواجه شود.

اکران دوباره فیلم !!

ساکن طبقه وسط که در مهر و آبان ٩٣ در سینماهای کشور اکران شد، قرار است از ۱۶ خرداد ماه 95 بار دیگر در سینماهای گروه «هنر و تجربه» اکران شود. این تصمیم گروه «هنر و تجربه» به دلیل موفقیت شهاب حسینی در جشنواره کن صورت گرفته است و به نوعی تقدیر از این بازیگر سینما محسوب می شود. به اعتقاد اعضای سیاستگذاری گروه «هنر و تجربه» این ساخته شهاب حسینی فیلمی کاملا «هنری و تجربی» است که متاسفانه در زمان خود با بی مهری هایی مواجه شده است.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

چهارشنبه 23 تیر 95

ساکن طبقه وسط

لینک های دانلود فیلم ساکن طبقه وسط

با 2 کیفیت عالی 720p، کم حجم 480p

Saken Tabaghe Vasat 720p.mkv – 600 MB

Saken Tabaghe Vasat 480p.mkv – 300.4 MB

 

.

عکس های ساکن طبقه وسط

5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 3848 مطلب )

فیلم خوره

دیدگاه ها

( 56 )

  1. یوسف
    یوسف
    سلام چی شد پس لینک.. مردیم از بس تیزر دیدیم… لطفاً بزارید دیگه لینک رو….

  2. مرجان
    مرجان
    لینکو چرا نزاشتید پس ؟؟؟?

    • لینک رو گذاشتیم مرجان خانم! ما هم دوست داریم هر فیلم رو در کمترین زمان ممکن برای شما بذاریم ولی باور کنید این میون بدقولی بسیار میشه در پخش فیلم و ما همه تلاشمون را شبانه روزی انجام میدیم که خبر، فیلم، سریال، موزیک و… هر چیز دیگه ای که رخ میده رو زودتر از همه برای شما بذاریم.

  3. با سلام، اگه اومد لطفا منو خبر کنید .

  4. اردیبهشت 94 که هیچی خرداد 95 هم تموم شد کی میاد پس؟

  5. pari
    pari
    لینکش کی میاد پس

  6. سونیا
    سونیا
    بابا لینکو نزاشتین که

  7. sogand
    sogand
    slm hanoz link nayomade?

  8. alireza
    alireza
    لینک رو هنوز نذاشتی یاگذاشتی باسلام وعرض تبریک برای برنامه خوبتون

  9. محدثه
    محدثه
    وای چرا پس لینک دانلود نمیزارید مردیم دیگه؟؟!!!

    تورو خدا….

  10. فاطمه
    فاطمه
    ببخشید طعم شیرین خیال از شبکه های خانگی منتشر شده یا ن

  11. nazgol
    nazgol
    سلام

    ببخشید چرا هنوز لینک دانلود فیلم نیومده ؟

  12. ثریا
    ثریا
    وااااای!!!این دوتاکه مشکلی نداشتن باهم.سماواتی که فقط ازشهاب تعریف میکرد.آخه الان موقع دعوای این دوتابود؟؟؟آدمین عزیزشماحدس میزنید مشکل چیه؟آیابه این زودی هاحل میشه؟من فک میکنم مالی باشه.نمیدونم

    • چیز بسیاری نمی دونم! ولی اگر چیزی دستگیرمون شد در همین پست آگاهی رسانی خواهیم کرد.

  13. ثریا
    ثریا
    ظاهرا اردیبهشت هم خبری نیس…

    خدایاصبرم تموم شد دیگه

    • «آتش بس 2» یک ماه پیش از ساکن اکران شد و اردیبهشت اومد. به همین جهت من هم گمان می کنم در خرداد ماه این فیلم رو داشته باشیم.

  14. یامهدی
    یامهدی
    سلام برشما.بله برام مهمه.البته من فک میکنم بایدازیک میلیاردردکرده باشه چون من تاآبان روکه دنبال کردم یک میلیاردوسیصدبود.این فیلم پنج ماه کامل روپرده بوده یک میلیاردخیلی کم نیس؟؟؟!!!سپاسگزارم ازتوجه شماموفق وپیروزباشید.

    • سپاس از شما. با پیگیری که کردم فروش نهایی این فیلم نزدیک به 2 میلیارد بوده. یک میلیارد هم براش هزینه شده بود. خب فیلم مضمون عامه پسندی نداشت و ویژه بود ، توی برخی از شهرها و استان ها هم اکران نشد ، با همه این ها به دید من فروش بسیار خوبی داشته.

  15. یامهدی
    یامهدی
    سلام خسته نباشید.ببخشیدشمامیدونیداین فیلم چقدفروش داشته درشش ماه اکران؟ممنونم ازسایت بی نظیرتون.

    • درود. تا 1.1 میلیاردشو که درست یادمه ولی گمونم باز هم بیشتر شد شاید 1.3 یا بیشتر . اگر براتون مهمه می تونم آمار دقیقشو گیر بیارم

  16. narges
    narges
    ordibehesht????!!!!na..na.akhe chera inghad dir

    • کم تر فیلمی شده که در همان تاریخ اعلام شده به بازار بیاد برای همین اگر به خرداد هم کشید جای شگفتی نیست!

  17. فاطمه
    فاطمه
    سلام.فیلم وسوسه انگیزطبقه وسط تازه اصفهان اکران شده بعد5ماه!!فک کنم حالاحالاهاقرارنباشه بیادبرای نمایش خانگی.برای این که سی دیش بیادوشمابزاریدش حتمابایداکرانش تموم شه؟؟آخه اکرانش کی دیگه تموم میشه ؟من ازخدامه ازدورفروش پایین نکشه ولی خیلی منتظرم…

    • درود. اصفهان استثناست. چون به دلایلی دیر تر در اون جا اکران شد ولی در سایر شهرها اکرانش به پایان رسیده. در فروردین ماه این فیلم به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.

  18. ناشناس
    ناشناس
    سلام ممنون ازتون که قراره لینک دانلودروبزارین.میشه ازتون بخوام به محض ورودبه نمایش خانگی لینک روقراربدین دارم میمیرم ازانتظار.البته میدونم شماخیلی مسئولیت پذیرین که اصلالازم خواهش من نیس.فقط خواستم بدونیدخیلی هاهستن که مشتاق دیدن این فیلمن چون شانس دیدن درسینماروندارن.

    • درود بر شما. بله یقین داشته باشید همان روزی که فیلم پخش میشه ما توی سایت میذاریمش. ولی شاید هم تا فروردین به درازا بکشه!!

  19. بهترین فیلم امسال میشه. شهاب همیشه تکه.

  20. سلام

    نمایش رایگان بنر شما در هزاران سایت

    فقط به مدت یکماه آزمایش در دو سایت زیر عضو و فعال شوید اگر حداقل دو برابر دیگر سایتهای مشابه بازدید نداشتید به شما خسارت خواهم داد

    http://Lbab.ir

    http://2baner.ir

    یکماه تست کنید مطمن باشید از نتیجه بسیار رضایت خواهید داشت

    دو دو سایت فعال شوید ( آموزش نحوه فعال شدن را بخوانید )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟