پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود رایگان فیلم سردار جنگل

2/5

دانلود فیلم ایرانی سردار جنگل 1362,دانلود رایگان فیلم جدید سردار جنگل لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی دانلود رایگان فیلم سردار جنگل

+نسخه رایگان فیلم سردار جنگل با کیفیت اورجینال

خلاصه داستان: میرزا کوچک خان و سردار جنگل نام دو فیلم متوالی به کارگردانی و نویسندگی امیر قویدل می‌ باشد که در سال 1362 ساخته شده‌ اند و بخشی از مبارزات جنبش جنگل (علی الخصوص دوره دوم) تا لحظه مرگ میرزا را به تصویر میکشد.

دانلود رایگان فیلم سینمایی سردار جنگل

دانلود رایگان فیلم سردار جنگل

دانلود فیلم سردار جنگل ساخته امیر قویدل

دانلود فیلم ایرانی «سردار جنگل» با لینک رایگان

Free download Sardare Jangal Iranian movie

 

سردار جنگل- Sardare Jangal

سال ساخت: 1362 | پخش: 62 | پخش کننده: کول دانلود

تهیه کننده: هادی مشکوه | نویسنده و کارگردان: امیر قویدل

 

لیست بازیگران فیلم سردار جنگل

ولی‌ الله مومنی، علی ثابت‌ فر، سیروس قهرمانی، شهروز رامتین، کاظم افرندنیا، یوسف آذری، منوچهر اسماعیلی، عنایت‌ الله بخشی، شهروز ملک‌ آرایی، نعمت افشاریان، شهاب عسگری، خسرو امیرصادقی، بهمن زرین‌ پور، داوود موثقی، اسحاق خانزادی

خلاصه داستان سردار جنگل

میرزا کوچک خان و سردار جنگل نام دو فیلم متوالی به کارگردانی و نویسندگی امیر قویدل می‌ باشد که در سال 1362 ساخته شده‌ اند و بخشی از مبارزات جنبش جنگل (علی الخصوص دوره دوم) تا لحظه مرگ میرزا را به تصویر می کشد.

درباره سردار جنگل

ارتش سرخ برای دستگیری ژنرال دنیکین و تار و مار کردن بقایای گارد سفید، وارد بندر انزلی می‌ شود. نمایندگان جنبش جنگل، از ژنرال راسکولنیکف و ارژنیکیدزه استقبال و میرزا کوچک خان با آنان در کشتی کورسک ملاقات می‌ کند و پیمانی 9 ماده‌ ای منعقد میکنند. به دنبال آن جمهوری گیلان برقرار می‌ شود. مدتی بعد با وقوع «کودتای سرخ» میرزا و یارانش به جنگل می‌ زنند. میرزا دو تن از یاران خود به نام‌ های میرصالح مظفرزاده و گائوک را برای توضیح اهداف نهضت جنگل، به اتحاد شوروی می‌ فرستد. حیدرخان عمواوغلی، از اعضای حزب کمونیست ایران، برای نظارت و کمک به منطقه اعزام و کمیته جدیدی تشکیل می‌ شود که احسان الله خان، از یاران نزدیک میرزا، در آن نقشی ندارد. خالو قربان، که تا آن لحظه با نهضت همکاری داشته، با میرزا از درِ مخالفت درمی‌آید و جنگ برادر کشی آغاز می‌ شود. لشکر قزاق به فرماندهی رضاخان به هر دو گروهِ متخاصم حمله می‌ آورد و در وضعی متشنج رضاخان وارد گیلان می‌ شود. انقلاب شکست می‌ خورد. میرزا و تنی چند از یارانش برای یاری گرفتن از سران ایلِ شاهسون، به سوی خلخال حرکت می‌ کنند. راهنمای او کشته می‌ شود و میرزا در برف و کولاک یخ می‌ زند. جسد او را می‌ یابند و سر از پیکرش جدا می‌ کنند.


 

لینک های رایگان ولی قانونی سردار جنگل

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت 480

لینک پخش آنلاین

 

طرح رایگان ولی قانونی چیست؟

در این طرح، فیلم و سریال هایی با اجازه از صاحب و مالک اثر به گونه رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می شود! تلاش می شود تا در آینده فیلم های بیشتری به این ترتیب برای رفاه حال شما عرضه شود! لازم به ذکر است که ترافیک مصرفی در این گونه آثار، برای کاربران، تمام بها می باشد.

 

2/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4841 مطلب )

ادمین (زهرا)

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟