پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه
دانلود مستند آخر آسفالت

اسامی افراد آخر آسفالت: فاطمه شکری , رابعه اسکویی , سعید رضایی , آرش میر احمدی , مجید شهریاری , جمشید بهادری , علی حیدری

خلاصه داستان آخر آسفالت: به خاطر اعتیاد بچه ام رو انداختم توی لباسشویی ! مستند تکان دهنده آخر آسفالت به انتهای زندگی افرادی می پردازد که درگیر اعتیاد شده اند و راهی برای بازگشت ندارند.‎.. شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود کامل فیلم آخر آسفالت

دانلود فیلم آخر آسفالت ساخته مهران اسبقی

دانلود فیلم ایرانی جدید «آخر آسفالت» کیفیت بلوری 4k

Legal download Akhare Asfalt movie by Mehran Asbaghi

 

فیلم آخر آسفالت – Akhare Asfalt Film

تهیه کننده: — | نویسنده و کارگردان: مهران اسبقی

سال ساخت: 1398 | پخش: 1402 | پخش کننده: کول دانلود

 

درباره فیلم آخر آسفالت

«آخر آسفالت» خاکیست و خاک جایی است که از آن آمده‌ ایم و به آن بر می‌ گردیم ولی فقط معتادان مواد مخدر با سرعت بیشتری به آخر آسفالت میرسند، البته با انتخاب مسیری اشتباه!

«مهران اسبقی» نویسنده‌ و کارگردان فیلم‌ های کوتاه که این روزها برای تکمیل کار تحقیقاتی خود برای ساخت مستند داستانی «آخر آسفالت» در حوزه اعتیاد، به یزد سفر کرده است، از اثربخش بودن ساخت فیلم در آموزش خانواده‌ ها در مورد معضل خانمان سوز اعتیاد می‌ گوید. این کارگردان جوان هدف از ساخت این مستند داستانی را بیان این مهم می‌ داند که اعتیاد یک بیماری حساس است و درمان آن نیاز به شناخت کافی و عملکرد صحیح دارد چرا که نداشتن شناخت کافی و عملکرد صحیح در درمان آن می‌ تواند منجر به نابودی بیمار شود. اسبقی با اشاره به اینکه موضوع این مستند کوتاه خاطرات یک بیمار دچار سو مصرف مواد مخدر را روایت می‌ کند، می‌ گوید: در راستای تحقیقات میدانی و ساخت یک فیلم اثرگذار به واقعیت‌ های جامعه توجه کردیم و براساس راستی آزمایی و واقعیات در شهرهای مختلف کشور از جمله شیراز، مازندران، تهران و یزد به جمع‌ آوری اطلاعات پرداختیم. وی با تاکید بر این که اعتیاد واقعا یک بیماری است، عنوان می‌ کند: در این فیلم به موضوعات مهمی همچون شناخت بیماری اعتیاد، پیشگیری از سو مصرف از دوران کودکی و درمان صحیح و کامل آن توجه کرده‌ ایم.

اسبقی از نقش‌ آفرینی «فاطمه شکری» یکی از بازیگران پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون در این فیلم می‌ گوید و علت انتخاب را به دلیل حامی و مطلع بودنش از این بیماری ذکر می‌ کند. وی اضافه می‌ کند: البته در این طرح از حمایت هنرمندانی از جمله «رابعه اسکویی»، «سعید رضایی»، «آرش میر احمدی» و «مجید شهریاری» برخوردار بودیم که در این مستند جلوی دوربین رفتند..

تاریخ اکران آخر آسفالت

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

بهمن 1402


 

لینک های قانونی فیلم آخر آسفالت با ترافیک نیم بها

 

همه کیفیت ها -بها: 15,000 تومان

کیفیت بلوری -بها: 14,000 تومان

کیفیت 1080pHQ -بها: 13,000 تومان

کیفیت 1080p -بها: 12,000 تومان

کیفیت 720p -بها: 10,000 تومان

کیفیت 480p -بها: 08,000 تومان


> نکته: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: 1- ایمیل support@salamcinama.ir و 2- واتس اپ و تلگرام: 09357896697

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4824 مطلب )

ادمین (زهرا)

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟