پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

چرا سریال سووشون پخش نمی شود

3/5

چزا سریال سووشون پخش نمی شود به گزارش کول دانلود ، در حالی که سریال پربازیگر و مهم سووشون چند صباحی می شود که آماده پخش شده است ولی هنوز خبری از این سریال محبوب و جذاب پیرامون زمان دقیق پخش آن در دست نیست.

دلیل تاخیر در انتشار سووشون چیست

چزا سریال سووشون پخش نمی شود

به گزارش کول دانلود ، در حالی که سریال پربازیگر و مهم سووشون چند صباحی می شود که آماده پخش شده است ولی هنوز خبری از این سریال محبوب و جذاب پیرامون زمان دقیق پخش آن در دست نیست.

 

در این سریال پرستاره و تماشایی  ,  , ,  ,  ,  ,  ,  به عنوان هنرپیشه ها  بازیگران اصلی حضور دارند که در کنار آن ها بسیاری از هنرمندان دیگر نیز حضور دارند.

در سریال سووشون که با نقش کلیدی زری (با بازی بهنوش طباطبایی) روایت می شود، داستان یک خانواده از طبقه متوسط در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌ شود،

در حالی که زندگی روزمره به‌ خاطر حضور اشغالگران، روز به‌ روز سخت تر می‌ شود. داستان در مقابل دیدگان زری اتفاق می‌ افتد که یک زن متاهل و خوشبخت است و سعی دارد از خانواده‌اش محافظت کند. زری و یوسف در یک مهمانی از سوی حاکم شرکت می‌کنند. حاکم که خود مهره‌ای وابسته است از طریق فروش آذوقه‌ای که متعلق به مردم است به ارتش بیگانه، موجبات قحطی بیشتر می‌ شود. یوسف خان فردی روشنفکر و با غیرت است. او حاضر به فروش آذوقه‌ مردم به بیگانگان نیست و می‌ خواهد از مردم پشتیبانی کند. اما زری، همچون همه زنان سووشون، حتی چهره‌های منفی چون عزت‌الدوله، که هریک به نوعی وجوه گوناگون ستمدیدگی، بی‌پناهی، ناکامی، فداکاری و تحمل زن ایرانی را به نمایش می‌گذارند، مسالمت‌جویانه، می‌کوشد او را آرام کند.

 

 

دانلود سریال سووشون

چرا سریال سووشون پخش نمی شود؟

در حالی که سریال سووشون چندی ست که برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است و حتی صحبت از انتشار قسمت اول سووشون در آبان ماه 1402 بود ولی به تازگی مشخص شده است که اختلاف بین تهیه کننده با کمپانی پخش کننده این اثر، دلیل تاخیر آن بوده است.

 

بر پایه گفته ها و شنیده این گونه به نظر می رسد که مسایل مالی و محقق نشدن انتظارات باعث شده تا  پخش این سریال به تعویق بیفتد. به هر روی امید است که توافقات زودتر صورت گیرد و سریال سوشون هر چه زودتر پخش شود.

گفتنی است که اگرچه مراحل پایانی فیلمبرداری این سریال همچنان در شیراز ادامه دارد ولی مسایل فنی و تدوین قسمت های نخستین سووشون انجام شده و از این بابت مانعی بر سر انتشار آن وجود ندارد.

یقین داشته باشید که به محض مشخص شدن زمان دقیق پخش سووشون ، رسانه کول دانلود این مهم را اطلاع رسانی خواهد کرد. با کول دانلود همیشه به روز باشید!

 

 

 

سریال سووشون از جمله مهم ترین و طولانی ترین پروژه های نمایش خانگی بوده است که مدت زمان فیلمبرداری بسیار بلندی را سپری کرده است. به دلیل حساسیت های کار و همچنین جنس کار که یک درام تاریخی و پرحادثه است، سازندگان ترجیح دادند که این پروژه را با وسواس زیاد و به بهترین نحو به سرانجام برساند.

بر پایه پیش بینی کارشناسان ، سووشون از تماشایی ترین و موفق ترین سریال های امسال خواهد بود. گفتنی است که فیلمبرداری ان پزوژه بزرگ و گسترده در شیراز انجام شده است.

 

>>> شما می توانید از طریق لینک زیر نسبت به تماشا و یا دانلود این درام جذاب و زیبا اقدام کنید:

دانلود سریال سووشون

3/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟