پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

جوکر احسان علیخانی رکورد امسال نمایش خانگی را شکست

رکورد فروش برنامه جوکر به گزارش کول دانلود ؛ در یک اتفاق باورنکردنی برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی که به تازگی آغاز به پخش کرده است توانسته است که تا این جا (آذرماه 1400) پرفروش ترین سریال نمایش خانگی 1400 لقب بگیرید. سریال های زخم کاری و میخواهم زنده بمانم در رده های بعدی قرار دارند!

رکورد فروش برنامه جوکر

رکورد فروش برنامه جوکر

به گزارش کول دانلود ؛ در یک اتفاق باورنکردنی برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی که به تازگی آغاز به پخش کرده است توانسته است که تا این جا (آذرماه 1400) پرفروش ترین سریال نمایش خانگی 1400 لقب بگیرید. سریال های زخم کاری و میخواهم زنده بمانم در رده های بعدی قرار دارند!

 

 

و اما رونمایی یک باره از احسان علیخانی

به عنوان کارگردان جوکر

 

تغییر در تیتراژ «جوکر»: احسان علیخانی مدیر هنری و مدیر پروژه شد/ علیخانی کارگردانی مشترک برنامه را هم بر عهده دارد

هفته گذشته بود که رسانه ها از احسان علیخانی و گروه سازنده «عصر جدید» به عنوان سازندگان برنامه «جوکر» نام بردند. برنامه‌‌ایی که با گذشت دو هفته بیننده‌های زیادی داشته و حالا با تغییر تیتراژ، حضور احسان علیخانی به عنوان سازنده آن رسما اعلام شده.

در اولین قسمت «جوکر» نام احسان علیخانی تنها به عنوان مشاور پروژه «جوکر» در تیتراژ قرار گرفت و خود او هم نقشش را در حد حضور در کنار گروه سازنده و کمک به آنها اعلام کرده بود. حالا اما در کنار تغییر عنوان او در تیتراژ به «مدیر هنری و مدیر پروژه» هم در خبر رکوردشکنی امروز از عنوان «جوکر احسان علیخانی» و تصویر او استفاده شده است و علیخانی به عنوان کارگردان مشترک این برنامه در کنار حامد میرفتاحی هم معرفی شده.

بدین ترتیب «جوکر» اولین حضور رسمی احسان علیخانی در شبکه خانگی است او پیش از این در ساخت برنامه عاشورایی «مهلا» هم همکاری داشت و حضورش در سینما هم اغلب با کمترین تبلیغات بود اما حالا علیخانی مدیریتش در یک پروژه خارج از صدا و سیما را رسما اعلام کرده تا همچون مهران مدیری از مجریانی باشد که در کنار همکاری با صدا و سیما فعالیتش در شبکه خانگی را گسترش دهد.

جوکر احسان علخیانی رکورد امسال نمایش خانگی را شکست

در فصل نخست این مسابقه، امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی‌عبداللهی، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و رضا نیکخواه حضور دارند.

«جوکر» کاری از احسان علیخانی و گروهش در استودیو «قرن جدید»، با اجرای سیامک انصاری‌ ست که شنبه‌ ها ساعت 8 صبح در سایت کول دانلود پخش می شود!

علیخانی سابقه ساخت و اجرای برنامه‌‎های موفقی همچون «ماه عسل»، «عصر جدید» و ویژه برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های مختلف تلویزیونی را در کارنامه دارد.

رئالیتی‌شوی «جوکر» را احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی کارگردانی می‌کنند و تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری هستند.

 

 

 

دانلود سریال جوکر

> دانلود سریال جوکر

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟