پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال بهتر است یا طلا

برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال بهتر است یا طلا

سرمایه گذاری ارز دیجیتال

سرمایه گذاری ارز دیجیتال بهتر است یا طلا ؟ چه معیارهایی برای انتخاب وجود دارد؟ ما در این متن به شما آموزش می دهیم کجا سرمایه گذاری کنید؟

سرمایه گذاری ارز دیجیتال بهتر است یا طلا ؟ چه معیارهایی برای انتخاب وجود دارد؟ ما در این متن به شما آموزش می دهیم کجا سرمایه گذاری کنید؟

امروزه تمام مردم جهان با هر شغل و حرفه‌ای به دنبال راهی برای افزایش سرمایه خود هستند، درواقع فرقی نمی‌کند که منبع درآمد افراد از چیست؟ آنها تلاش می‌کنند که تمام سرمایه خود را حفظ کنند و حتی آن را افزایش دهند. البته راه‌های زیادی وجود دارد که باعث افزایش سرمایه می شود، اما فاحش‌ترین تفاوتی که این روش ها با یکدیگر دارند در مدت زمانشان است.

بسیاری از روش ها در طولانی مدت نتیجه داشته و بسیاری از روش ها هم در مدت زمان کمی نتیجه را به افراد ارائه می دهد. شما چه روشی را برای افزایش سرمایه خود انتخاب کرده‌اید؟ مشخص است که بسیاری از افراد گاهی به سبب تجربه‌های ناموفق خود یا دیگران، به بسیاری از موسسه ها یا بانک ها و بازارهای ارز دیجیتال اعتماد ندارند، به همین سبب به دنبال خرید ملک یا طلا و غیره می‌روند. اما به نظر شما بهترین بستر برای سرمایه‌گذاری کجاست؟

بازار ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال دارای اقتصادی‌ترین بازار موجود در سرتاسر دنیا هستند. افراد بسیار زیادی در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در مدت زمان طولانی یا حتی اندک به سود کلانی دست یافته‌اند. شاید برای خیلی از افراد چنین تصوری وجود داشته باشد که ارزهای دیجیتال نمی‌تواند به اندازه طلا یا هرچیز دیگری سودآور باشد، اما چه کسی می‌تواند به طور قطع از میزان سوددهی بازار ارزهای دیجیتال سخن بگوید؟ قطعا هیچکس. این بازار هیچگونه پیش‌بینی صددرصدی ندارد و هیچکس نمی‌تواند از سوددهی یا ضرر مطلق آن حرف بزند.

بازار ارز دیجیتال به سبب نوسان ها و اتفاق‌های ناگهانی که در آن رخ می‌دهد جزو پرطرفدارترین بازارهای اقتصادی است. افزایش میزان فروش ارزهای مختلف در این بازار باعث شد که به مرور زمان ارزهای بیشتری روانه بازار شوند و با ارائه ویژگی های بهتر و سودمند‌تر، رشد اقتصادی چشمگیری داشته باشند.

مزیت سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال برای افرادی که سرمایه بسیار اندک دارند هم بسیار کاربردی است. در بازار ارزهای دیجیتال ارزهای زیادی وجود دارند که قیمت آنها برای تمام افراد جامعه در هر قشری مناسب است و افراد با درآمد اندک هم می‌توانند آن را خریداری کنند.

همچنین خرید ارز دیجیتال امنیت بسیار زیادی دارد و به سبب قوانینی که به‌تازگی ایجاد شده، امکان کلاهبرداری و سرقت در این بازار به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.

معایب خرید ارز دیجیتال

بازارهای اقتصادی همیشه درگیر نوسان‌های کوچک و بزرگ هستند. بازار ارز دیجیتال هم از این قائده مستثنی نیست و در بسیاری از شرایط متحمل ضررهای مالی سنگین بوده است. بازار ارز دیجیتال به سبب اینکه قابل پیش‌بینی نیستند برای خیلی از افراد مبهم به نظر می‌آیند.

همچنین بسیاری از معامله‌های که در بازار ارزهای دیجیتال انجام می‌شود از شفافیت کافی برخوردار نیست. دلیل این شفافیت عدم تسلط نهاد‌های خاص یا دولت بر بازار ارزهای دیجیتال است.

طلا، سرمایه گذاری دیرینه

سرمایه گذاری ارز دیجیتال

خرید طلا یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های سرمایه گذاری است. اگر بخواهیم یک روشی را به عنوان قدیمی‌ترین و مورد اعتماد‌ترین روش برای سرمایه‌گذاری افراد مختلف در هر دوره زمانی بیان کنیم، قطعا پاسخ خرید طلا خواهد بود. افراد با خرید طلا(که به صورت فیزیکی انجام شده و کامل مورد اعتمادشان است) دارایی خود را به یک شیوه کاملا دیرینه حفظ می‌کنند.

در این روش افراد حتی می‌توانند طلا بدون اجرت یا آب شده را با قیمت کمتر خریداری کنند و پس از نگه‌داری آن در مدت زمان طولانی به سود برسند. البته لازم به ذکر است که افرادی که خرید طلا را یکی از روش‌های حفظ سرمایه می‌دانند باید به درستی برای حفظ و نگه‌داری آن اقدام کنند. زیرا طلا از جمله وسائل چشمگیری است که بسیاری از افراد سودجو را به سرقت تحریک می‌کند.

مزایا خرید طلا

یکی از مزیت‌های خرید طلا سهولت در خریداری آن است. برای خرید طلا کافیست به یک طلافروشی مراجعه کرده و مناسب با سرمایه‌ای که دارید طلا مورد نظر را خریداری کنید. همچنین فروش طلا هم جزو ساده‌ترین روش‌های دستیابی به وجه نقد است، زیرا شما با مراجعه به طلافروشی و ارائه یک فاکتور خرید، به سادگی می‌توانید طلا خود را به وجه نقد تبدیل کنید.

یکی دیگر از مزایای متفاوتی که طلا نسبت به ارزهای دیجیتال دارد قانون است. خرید طلا برخلاف سرمایه گذاری در زمینه ارز دیجیتال(که در خیلی از کشورها غیرقانونی است) کاملا قانونی است. یکی دیگر از مزیت‌های که شاید هرکسی به آن توجه نکند جذابیت طلا است. طلا از جمله وسائل زینتی است که خانم ها به آن علاقه بسیار زیادی دارند و به سبب همین زیبایی فروش بسیار مناسبی هم دارند.

معایب سرمایه گذاری در طلا

طلا به صورت مستقیم با بازارهای جهانی ارتباط دارد و همین ارتباط مستقیم باعث شده که نوسان‌های رخ داده در بازارهی جهانی بر روی نرخ خرید و فروش طلا هم تاثیر بگذارد. گاهی هم ممکن است همین نوسان ها باعث شود که ضررهای مالی مختلفی بر روی زندگی سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارد.

دشواری نگه‌داری طلا یکی دیگر از معایب این نوع از سرمایه‌گذاری است. هنگامی که فردی طلا را خریداری می‌کند. طلا به سبب زیبایی‌های ظاهری و مزیت‌های دیگری که دارد، طعمه بسیار خوبی برای افراد کلاهبردار یا دزد هستند. به همین دلیل نگه‌داری طلا یکی از حساس‌ترین اموری است که سرمایه‌گذاران این وسیله باید به آن توجه کنند.

کوین یا توکن!

سرمایه گذاری ارز دیجیتال

بسیاری از سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت کنند اطلاعات دقیق از ارزهای موجود یا حتی مفاهیم ارز و کوین و غیره ندارند و به همین سبب ممکن است دست به انتخاب درستی نزنند. یکی از سوال‌های که برای آنها وجود دارد تفاوت میان کوین و توکن است. حال به نظر شخصی شما تفاوت کوین و توکن در بازار ارز دیجیتال چیست؟

پاسخ این سوال کاملا ساده است، کوین یکی از ارزهای بازار دیجیتال است که بلاک‌چین مخصوص خود را دارد و فقط بر شبکه مخصوص خود فعالیت می‌کند. اما کوین بر روی همه بلاک‌چین‌های ایجاد شده قرار می‌گیرد. درواقع اصلی‌ترین و تنها تفاوت کوین و توکن در شبکه بلاک‌چین آنهاست. کوین قابلیت ایجاد در شبکه‌های دیگر را ندارد اما توکن برخلاف آن می‌تواند در هرکدام از شبکه‌های بلاک‌چین قرار گیرد.

تشابه های طلا و ارز دیجیتال

وجه شباهت‌های میان خریداری طلا و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال کمتر از میزان تفاوت‌های آنان است. یکی از شباهت‌های که این دو امر با یکدیگر دارند ارتباط آنها با نوسان‌های موجود در بازار جهانی است. در واقع هرنوسانی که در بازار جهانی رخ دهد به نوعی در خرید و فروش ارز و طلا تاثیرگذار است.

خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال در ایران از طریق صرافی‌های معتبر قابل انجام است. سرمایه‌گذاران ایرانی به دلیل قوانین و سیاست‌های اجرا شده در ایران، نمیتوانند از صرافی‌های خارجی استفاده کنند. اما می‌توانند از طریق صرافی های معتبر(مانند صرافی تبدیل) یا سایت‌های مربوط به آن این کار را انجام دهند.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟