پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

ویدیو: سوتی وحشتناک در سریال جزیره

سوتی سریال جزیره

+آپدیت: واکنش تهیه کننده و کارگردان جزیره به این ویدیو

قسمت ششم از سریال جزیره که در تاریخ 7 آذر 1400 پخش شد با یک گاف بسیار بزرگ و باور نکردنی همراه بود. در این اپیزود در جایی میترا حجار دیالوگ خود را اشتباه می گوید و سپس آن را تصحیح می کند. انتظار می رفت که تدوینگر این مورد را در تدوین کات بزند و اصلاح کند ولی این اتفاق نمی افتد!!

سوتی سریال جزیره

سوتی سریال جزیره

قسمت ششم از سریال جزیره که در تاریخ 7 آذر 1400 پخش شد با یک گاف بسیار بزرگ و باور نکردنی همراه بود. در این اپیزود در جایی میترا حجار دیالوگ خود را اشتباه می گوید و سپس آن را تصحیح می کند. انتظار می رفت که تدوینگر این مورد را در تدوین کات بزند و اصلاح کند ولی این اتفاق نمی افتد!!

 

واکشن برخی از کاربر ها به این سوتی سریال جزیره

 

*فهمیدین چی شد؟
فیلمنامه رو گذاشته پایین دوربین داره نگاش می کنه و از رو، غلط می خونه.
خودش دوباره از اول میگه به این امید که تو تدوین درش میارن قسمت اول رو که اشتباه میگه، و تدوین گر در نیاورده..

 

*‏گوشه‌ای از واقعیت سطح کیفی محصولات کنونی سامانه‌ های آنلاین پخش فیلم ایران.

 

*‏یعنی نه کارگردان، نه تهیه کننده، نه تدوینگر، نه صداگذار، نه ناظر پخش و … هیچ کدام حال و حوصله دیدن سریالشون رو نداشتند که این از دستشون در رفته؟

 

در سریال جزیره، هنرپیشه های مشهوری از جمله

السا فیروزآذر , امیر مقاره , بهنام تشکر , حمیدرضا پگاه , سامیه لک , علی سرابی , غزل شاکری , کاظم سیاحی , محمدرضا فروتن , میترا حجار , مینا وحید , هنگامه قاضیانی , امیر کاظمی , امیر زنجانپور , زهیر یاری , شادی مختاری , شهروز دل افکار , پاوان افسر , حسام منظور

حضور دارند.

سریال جدید جزیره که در ژانر اجتماعی تهیه شده است؛ ساعت 08:00 یک شنبه هر هفته از سایت کول دانلود ، پخش می شود. همچنین در انتهای این نوشتار، شما می توانید به صفحه دانلود این سریال دسترسی داشته باشید.

 

 

 

 

نخستین واکنش ها به ویدیوی وایرال شده از میترا حجار در «جزیره»

خبرآنلاین نوشت: «سریال «جزیره»، پروژه‌ای حدودا ۳۰ قسمتی در دو فصل که حالا فصل نخستش با تهیه‌کنندگی مشترک منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری به میانه پخش رسیده است. کاری با بازی میترا حجار و امیر مقاره؛ خواننده ماکان بند. اگرچه بازتاب‌های کار در فضای رسانه‌ای و واکنش‌ها نشان می‌دهد سیروس مقدم در وی‌اودی‌ها، پس از «خواب زده»، یک کار معمولی دیگر را تجربه کرده است؛ کارگردانی که به درخشش کارهایش در دو دهه گذشته عادت داشتیم.

درست مثل منوچهر محمدی که کار ناتمام، پرحاشیه و البته پر انتقاد «قبله عالم» را همین دو سه ماه اخیر پشت سر گذاشته و حالا ویدیوی وایرال شده از ماجرای میترا حجار به جای بحث‌ های کارشناسی و نقد جدی درباره اثر جدیدشان، آن‌ها را سوژه رسانه‌ای کرده است.

سوتی سریال جزیره

منوچهر محمدی که روزگاری از مارمولک تا تقریبا بهترین سریال‌ها و فیلم‌های سینمای ایران به وسیله او تهیه می‌شد، انگار این روزها، با روزگار اوجش، فاصله دارد. او می‌گوید تمایلی به صحبت ندارد. به اصرار خبرنگار برای این‌که بداند این اتفاق چرا رخ داده و این‌که چرا به افکار عمومی توضیحی داده نشده است، می‌گوید: «شرایط اصلا به گونه‌ای نیست که بشود صحبت کرد. اوضاع این قدر از مدارش خارج شده که ترجیح می‌دهم فعلا سکوت کنم.»

تماس با سیروس مقدم هم به جایی نمی‌رسد. برای او در واتس اپ پیغام می‌گذاریم. پیام‌هایی که دیده می‌شوند اما پاسخی نمی‌گیریند. از این‌که دلیل چنین اشتباهی چه بوده؟ آیا یک اشتباه سهوی است یا یک رفتار تعمدی هدایت شده که به سرعت هم در شبکه‌های اجتماعی وایرال می‌شود؟ از این‌که چرا سیاست سکوت در پیش گرفته شده؟ چرا درباره چنین گافی که در سطح ملی بازتاب داشته، توضیحی داده نشده است؟ ویدیویی که تقریبا همه آن‌ها که عضو یکی از شبکه‌های اجتماعی پارسی هستند، احتمالا یا ویدیویش را دیده‌اند یا تیتر اخبار مرتبط با آن به چشم‌شان خورده است. پیام‌هایی که مقدم تک تک شان را دید و خواند اما او هم سیاستش سکوت بود.

 

با این وجود آن‌چه از این اتفاق برای «جزیره» به جا مانده، روایتی است که در ذهن افکار عمومی نقش بسته. البته حیدری، تهیه‌کننده سریال درباره این‌که چرا این ویدیو به سرعت وایرال شده است، می‌گوید: «من هر نوع تئوری دایی جان ناپلئونی را تکذیب می‌کنم و کار ما چون پر بیننده بوده، برای مردم جذابیت داشته و برای همین طول موجی این قدر وسیع پیدا کرده است.»

 

 

دانلود سریال جزیره

> دانلود سریال جزیره

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟