پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

طلوعی زخم کاری 2 کیست؟ +فیلم و عکس از این شخصیت

فیلم و عکس از طلوعی سریال زخم کاری 2 معرفی و آشنایی کامل با طلوعی و شفاعت؛ شخصیت های جدید فصل دوم سریال زخم کاری به همراه فیلم، ویدیو و عکس از آنها + لینک دانلود زخم کاری 2

فیلم و عکس از طلوعی سریال زخم کاری 2

 

معرفی و آشنایی کامل با طلوعی و شفاعت؛ شخصیت های جدید فصل دوم سریال زخم کاری به همراه فیلم، ویدیو و عکس از آنها + لینک دانلود زخم کاری 2

 

سریال زخم کاری 2 به کارگردانی محمدحسین مهدویان از تاریخ 17 شهریور به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش گرفت. قسمت اول فصل دوم زخم کاری از ساعت 08 صبح روز آدینه 17 شهریور 1402 در این سایت منتشر شد که با استقبال شدید و فراوان مخاطبین نیز همراه شد. پیشنهاد می کنیم که تماشای این درام بسیار جذاب و هیجان انگیز را به هیچ وجه از دست ندهید!

 

در سریال زخم کاری 2  ,  ,  ,  , , ,  ,  , و امیر دژاکام به ایفای نقش پرداخته اند. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

 

در ادامه شما می توانید این ویدیو را که برگرفته از اینستاگرام کول دانلود می باشد، تماشا کنید! پیشنهاد می کنیم که حتما به پیج ما بپیوندید تا در جریان آخرین اخبار فیلم ها و سریال های شبکه نمایش خانگی قرار بگیرید.

 

 

 

طلوعی زخم کاری 2 کیست؟

طلوعی که نام او از زبان بسیاری از شخصیت ها در فصل اول زخم کاری می آمد و مدام از او ذکر نام و یاد می شد ولی هیچ گاه تصویر یا ردی از او دیده نمی شد (این البته از تیزهوشی های نویسنده سریال بود که سرنخ ها و نکته های کشف نشده ای را برای باز شدن و تشریح در فصل دوم در گوشه ای گذاشته بود.) یکی از شخصیت های بسیار بانفوذ و قدرتمند این دستگاه عریض و طویل شرکت ها و هولدینگ های ریزآبادی ها می باشد. به هر روی در قسمت 1 زخم کاری 2 از وی رونمایی شد. طلوعی در جلسات شرکت حضور فعال و نفر اولی دارد و به نظر می رسد که هد و راس این تشکیلات نیز باشد و حتی در جایی که به انتقاد از مالک برخاست با حملات تند میثم نیز روبرو شد! شخصیت طلوعی را کامبیز دیرباز بر عقده دارد! به نظر می رسد طلوعی از دشمنان سرسخت مالک باشد و عناد و دشمنی خاصی با او دارد! درباره شباهت سریال به «هملت» شکسپیر فعلا نمی توانیم دقیق اظهارنظر کنیم جز این که اواخر قسمت اول، به این مساله اشاره می‌شود که طلوعی به سمیرا علاقه مند است و این علاقه تا حدودی در سمیرا هم دیده می شود. اختلافی که میان طلوعی و میثم پیش می آید می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای شروع داستان «هملت».

 

در این بین شفاعت کیست؟

شفاعت با بازی مهران غفوریان در واقع دست راست طلوعی و مجری اصلی فرامین اوست. به این ترتیب با ورود طلوعی به داستان با شفاعت و البته سومین بازیگر جدید فصل دوم زخم کاری یعنی همسرش ( با بازی الناز ملک) نیز آشنا شدیم!

 

 

 

 

دانلود سریال زخم کاری 2

دانلود فصل دوم زخم کاری

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟