پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عاشقانه ترین سریال های کره ای و ترکی که باید حتما ببینید

عاشقانه ترین سریال های کره ای و ترکی که باید حتما ببینید

عاشقانه ترین سریال های کره ای و ترکی

اگر به دنبال عاشقانه ترین سریال های کره ای و ترکی هستید و نمی دانید چه سریال هایی را تماشا کنید حتما این مطلب را ببینید.

اگر به دنبال عاشقانه ترین سریال های کره ای و ترکی هستید و نمی دانید چه سریال هایی را تماشا کنید حتما این مطلب را ببینید. در ادامه در کول دانلود به معرفی بهترین و جذابترین سریال ها می پردازیم.

زمانی که صحبت از سریال عاشقانه به میان می‌آید، دیگر نه هالیوود و نه پلتفرم های پخش آنلاین سریال مانند نتفلیکس حرفی برای گفتن دارند. حداقل در ایران بهترین سریال های عاشقانه که طرفداران بسیار زیادی دارند مربوط به دو کشور ترکیه و کره جنوبی است. کشور هایی که در سالیان گذشته پیشرفت های بسیار چشمگیری در عرصه ساخت سریال داشته اند و طرفدارانی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا  دارند. در این  مقاله قصد داریم ۴ سریال عاشقانه کره ای و ترکیه ای را معرفی کنیم.

بهترین سریال های عاشقانه ترکی

سریال جسور و خوشگل- Cesur ve Güzel

عاشقانه ترین سریال های کره ای و ترکی

این سریال در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ پخش شد و تعداد قسمت های آن ۳۲ عدد می باشد. بازیگرانی چون طوبا بویوک در این سریال به ایفای نقش پرداخته ‌اند. سریالی در ژانر عاشقانه و درام که داستانش در مورد پسری به نام جسور است که برای انتقام از مردی که زندگی خانواده اش را نابود کرده تلاش می کند. ولی در طول این ماجرا دختری به نام سوهان را نجات می دهد و عاشق او می شود. بعد از مدتی متوجه می شود همان دختر باعث نابودی خانواده شده و همین امر انگیزه او برای انتقام را بیشتر می کند. اتفاقات تحول زندگی عاشقانه این دو نفر شما را مجذوب این سریال خواهد کرد.

سریال ایزل  Ezel

عاشقانه ترین سریال های کره ای و ترکی

سریال ایزل که از معروف ترین سریال های عاشقانه ترکیه ای می باشد در سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در دو فصل و در ۷۱ قسمت پخش شد. کنعان اوغلو یکی از معروف ترین بازیگران این سریال می باشد. سریال به نوعی اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو است و در مورد مردی به نام عمر است که با خیانت دوستان خود به زندان می‌افتد. بعد از مدت ها صورت عمر در زندان می سوزد و به کمک جراحی پلاستیک صورتش را تغییر می دهد. حال عمر از زندان آزاد شده و به دنبال انتقام است. این عاشقانه مهیج ترکیه ای شما را ساعت های فراوانی مقابل تلویزیون میخکوب خواهد کرد. البته عاشقانه های کشور ترکیه به همین دو مورد خلاصه نمی ‌شود و اگر می خواهید لیستی کامل از این سریال ها را مشاهده کنید مقاله سریال های ترکی مجله اسنپ اکسپرس مرجع مناسبی خواهد بود.

بهترین سریال عاشقانه کره ای

سریال آقای آفتاب Mr. Sunshine

عاشقانه ترین سریال های کره ای و ترکی

سریال آقای آفتاب در سال ۲۰۱۸ و در یک فصل ۲۴ قسمتی پخش شد. این سریال در مورد اتفاقات کره جنوبی در سال ۱۸۷۱ است. در این زمان کشتی های آمریکایی به خاک کره جنوبی وارد می شوند و جوانی به نام جوزف در طول ورود آمریکا ها به خاک کره فرار می کند. سی سال پس از این ماجرا او یک سرباز کشور آمریکاست و برای ماموریتی به سرزمین خودش کره بر می‌گردد.

حال کره تحت استثمار ژاپن است و برای دلایل مختلف او  همچنان از کشور خود کره کینه به دل دارد. در هنگام ماموریت، جوزف به عشقی ناخواسته وارد می‌شود و زندگی او تغییر می کند. سریال آقای آفتاب یکی از معروف ترین سریال های عاشقانه کره ای است که در آن بازیگرانی چون لی بیونگ هون و کیم تائه ری به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال سقوط بر روی تو Crash Landing on You

این سریال مهیج کره ای در سال ۲۰۱۹ و در یک فصل ۱۶ قسمتی پخش شد. سریال داستانی دراماتیک دارد و در مورد دختری کره ای به نام یو نسری است که بسیار ثروتمند است .دختر در طول چتربازی بر اثر یک طوفان شدید از مرز کره جنوبی وارد کره شمالی می شود و در  نوار مرزی دو کشور فرود می آید. در آن زمان اختلافات شدیدی بین کره شمالی و جنوبی وجود دارد و جان دختر در خطر است ولی افسری عضو کمیته حزب مرکزی کره شمالی او را پیدا می کند و می خواهد به او کمک کند تا به کشورش برگردد.

داستان عاشقانه که بین این افسر کره شمالی و این دختر به وجود می‌آید مطمئناً شما را به وجد خواهد آور.د در این سریال بازیگرانی چون هیون بین و سون یه جین به ایفای نقش پرداخته اند.

 

پایان ریپورتاژ آگهی

کول دانلود هیچ گونه مسوولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد!

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟