پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

عکس ها و تصاویر سریال پدر گواردیولا

عکس ها و تصاویر سریال پدر گواردیولاسریال پدر گواردیولا برای پخش در شبکه نمایش خانگی و به وسیله وبسایت کول دانلود در تیرماه امسال در نظر گرفته شده است. قسمت اول سریال پدر گواردیولا قرار است که به زودی پخش شود. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال تاریخی خوش ساخت را از دست ندهید!

عکس ها و تصاویر سریال پدر گواردیولا

 

سریال پدر گواردیولا برای پخش در شبکه نمایش خانگی و به وسیله وبسایت کول دانلود در تیرماه امسال در نظر گرفته شده است. قسمت اول سریال پدر گواردیولا قرار است که به زودی پخش شود. پیشنهاد می کنیم که تماشای این سریال تاریخی خوش ساخت را از دست ندهید!

 

 ,  ,  ,  , ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , پانته آ بهرام , نسیم ادبی، سیامک صفری، سارا خویینی ها، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قاصدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله در سریال پدر گواردیولا به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین کارگردان این اثر بر عهده سعید نعمت الله می باشد!

در خلاصه داستان پدر گواردیولا، آمده است که: این سریال داستان یک خانواده را روایت می کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می زند.

توضحیات کارگردان درباره سانسور و زمان پخش

نعمت الله درباره ممیزی و اصلاحات سریالش توضیح داده: «به هر حال ممیزی و اصلاحات در زمان پخش وجود دارد اما آنچه در این جلسات مطرح شد موارد ریشه‌ای نیستند. مواردی مانند سیگار و…. من از این جلسات استنباط‌های خوبی داشته‌ام. باید صبر کنیم تا ببینیم نکاتی که درنهایت مطرح می‌شود، چیست.ما حدود ۶ قسمت را به ساترا داده بودیم و این قسمت‌ها را اعضای شورا به‌طور کامل دیده و طبق صحبت‌هایی که مطرح شد، پلان به پلان کار را تماشا کرده بودند. بخشی از این موارد پذیرفتنی است و بخشی نه! به هر حال در هر اثری هرکس سلیقه و استنباطی دارد اما درمجموع به ماجرای عجیبی برخورد نکردیم.»

او توضیح داده که هنوز هم پس از تولید دو سریال، نوشتن فیلمنامه برایش جذابیت بیشتری دارد و در این باره گفته: «من همیشه مشتاق نویسندگی بوده‌ام و تا لازم نبینم کاری را نمی‌سازم. اگر بتوانم کارگردان مورد علاقه‌ام را برای فیلمنامه‌ای که نوشته‌ام در نظر بگیرم حتماً این کار را خواهم کرد. دو دستی به ساختن نچسبیده‌ام؛ اصلاً این‌طور نیست. بلکه دو دستی به نوشتن چسبیده‌ام. نوشتن برایم جذاب‌تر است. هرچند که «پدرگواردیولا» را از هرکس دیگری موفق‌تر درآورده‌ام. به نظرم این کار موفق خواهد شد البته باید منتظر باشیم مردم کار را ببینند تا چه نظری داشته باشند.» / 19 تیر 1402

 

در این پست برای شما عکس ها و تصاویری از کارکترهای این سریال را فراهم آورده ایم.

دانلود سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

قسمت اول سریال پدر گواردیولا

دانلود سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا

پدر گواردیولا آرش هنگامه قاضیانی

بازیگران پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا کی پخش میشه

سریال پدر گواردیولا کی میاد

دانلود قسمت 1 سریال پدر گواردیولا

قسمت اول سریال پدر گواردیولا

دانلود قسمت اول پدر گواردیولا

 

 

 

دانلود سریال پدر گواردیولا

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟