پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

چگونه فیلم های زبان اصلی را به راحتی متوجه شویم؟

چگونه فیلم های زبان اصلی را به راحتی متوجه شویم؟

فیلم های زبان اصلی

چگونه فیلم های زبان اصلی را به راحتی متوجه شویم؟ متوجه شدن فیلم ها و سریال های زبان اصلی می تواند یکی از اصلی ترین دلایل برای یادگیری زبان انگلیسی باشد ولی این مسئله بدون تسلط به 4 مهارت اصلی ...

چطور با استفاده از فیلم های زبان اصلی زبان دوم خود را تقویت کنیم؟ در ادامه به شما 5 نکته برای یادگیری زبان انگلیسی به کمک فیلم دیدن را به شما آموزش می دهیم. پس در ادامه با کول دانلود همراه باشید.

متوجه شدن فیلم ها و سریال های زبان اصلی می تواند یکی از اصلی ترین دلایل برای یادگیری زبان انگلیسی باشد ولی این مسئله بدون تسلط به 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی غیر ممکن به نظر می رسد. بر اساس برآوردهای صورت گرفته توسط مدرسین مختلف زبان انگلیسی به منظور اینکه یک زبان آموز بتواند جملات یک فیلم یا سریال را به خوبی متوجه شود حداقل به 1 سال یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارد. ولی آیا زمان تنها متغیر این مسئله است؟ کدام عوامل دیگر در این مهم دخیل هستند؟ امروز قصد داریم با شما در مورد نحوه یادگیری زبان انگلیسی و درک بهتر فیلم ها صحبت کنیم.

 

فیلم های زبان اصلی

5 نکته برای کمک به درک بهتر فیلم ها به زبان انگلیسی

هنگامی که صحبت از یادگیری زبان انگلیسی به میان می آید بسیاری از افراد می گویند که به منظور تقویت زبان انگلیسی خود باید فیلم و سریال مشاهده کنید ولی نکته ای که وجود دارد این است که کسی به ما نمی گوید از این منبع فوق العاده به چه نحوی استفاده کنیم تا در آینده بتوانیم فیلم ها را بدون زیرنویس و یا دوبله نگاه کنیم. در این بخش ما قصد داریم برای شما 5 نکته که کمک می کند به راحتی فیلم های زبان اصلی را متوجه شوید معرفی کنیم.

نکته 1: ابتدا فیلم های آموزشی را تماشا کنید

 

فیلم های آموزشی از آن دست فیلم‌هایی هستند که توسط گروهی از معلمان یا کارشناسان زبان انگلیسی در دانشگاه‌های کمبریج و/یا آکسفورد ساخته می‌شوند. به عنوان مثال، اگر از کتاب‌های دوره Headway استفاده می‌کنید، احتمالاً می‌دانید که آنها فیلم‌های پانزده تا بیست دقیقه‌ای دارند که کوتاه و شیرین هستند. آنها را تماشا کنید تمامی این فیلم های آموزشی برای زبان آموزان انگلیسی مانند شما طراحی شده اند و در سطوح مختلف (به عنوان مثال مبتدی و پیش متوسطه) هستند. این فایل های تصویری از آنجایی که بیشتر کلماتی که آنها می گویند را درک خواهید کرد منابع بسیار خوبی برای تماشا کردن هستند و این مسئله به شما کمک می کند حتی بیشتر به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند شوید.

 

نکته 2: فیلم هایی را که قبلاً تماشا کرده اید به زبان خودتان تماشا کنید

 

از آنجایی که از قبل می دانید در داستان چه اتفاقی خواهد افتاد و شخصیت های اصلی در مورد چه چیزی صحبت خواهند کرد، تماشا و درک هر چه بیشتر کلمات برای شما بسیار آسان تر خواهد بود. از طرف دیگر، ابتدا ویدیو را به زبان خود تماشا کنید و سپس آن را به زبان انگلیسی تماشا کنید. نتیجه این تمرین را خیلی سریع خواهید دید. چیزی که من در مورد این روش دوست دارم این است که شما یاد خواهید گرفت که به زبان انگلیسی فکر کنید و صحبت کنید زیرا اکثر اوقات دانش آموزان ایده های خود را از زبان مادری خود به انگلیسی ترجمه می کنند. که این مسئله کاملا اشتباه است. از این روش استفاده کنید و خواهید دید که ادای لغات توسط شما تا چه حدی تغییر کرده و حتی فیلم های دیگر را راحت تر درک خواهید کرد.

 

نکته 3: از تماشای فیلم های علمی و تکنولوژیکی خودداری کنید

 

چطور می توانید عبارات و اصطلاحات بسیار تکنولوژیکی استفاده شده در چنین فیلم هایی را درک کنید؟ من تماشای فیلم‌های علمی تخیلی و بسیاری فنی را توصیه نمی‌کنم زیرا حتی وقتی چنین فیلم‌هایی را به زبان خود تماشا می‌کنید، ممکن است آنها را نفهمید زیرا دارای اصطلاحات کم کاربرد و علمی هستند. یکی از سریال هایی که اغلب توسط افراد برای تقویت مهارت زبان انگلیسی پیشنهاد می شود سریال Fringe است که از نظر بسیاری بیشترین اصطلاحات علمی و فنی را در خود جای داده است.

 

نکته 4: فیلم هایی با موضوع ساده و پایان قابل پیش بینی تماشا کنید

شما باید فیلم هایی را تماشا کنید که دارای موضوعی نسبتاً واضح و پایان قابل پیش بینی هستند. از جمله این فیلم ها می توان به خانم شک، سرعت، تنها در خانه، ریچی ریچ و غیره اشاره کرد. ممکن است بگویید آنها قدیمی هستند. بله، آنها قدیمی هستند. به یاد داشته باشید … هدف شما چیست؟ قصد دارید فیلم های جدید هالیوودی را مشاهده کنید یا می خواهید زبان انگلیسی خود را تقوتیت کنید تا به راحتی تمامی فیلم ها را مشاهده کنید. شما می توانید به راحتی و با صحبت با دیگر زبان آموزان چنین فیلم هایی را پیدا کرده و در اوقات فراغت مشاهده کنید.

 

نکته 5: ثبت نام در یک دوره که با فیلم آموزش می دهند.

امروزه بسیاری از دوره های آنلاین تلاش می کنند با بهره گیری از فیلم ها زبان انگلیسی را به زبان آموزان خود آموزش می دهند. این آوزشگاه ها که با استفاده از آخرین و به روزترین فیلم ها تلاش می کنند مهارت های چهارگانه را تقویت کنند به عنوان بهترین منبع برای درک فیلم نیز به حساب می آیند.

 

کلینیک زبان رفیعی

یکی از آموزشگاه هایی که تلاش کرده یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم و سریال را آموزش دهد موسسه آنلاین انگلیش کلینیک می باشد که توانسته روش های مختلف آموزش زبان انگلیسی را با هم تلفیق کرده و به زبان آموزان در درک فیلم کمک بسیار کند. این آموزشگاه آنلاین که در تمامی دوره های آموزشی خود نیز از فیلم و موارد تصویری استفاده می کند به عنوان یکی از موفق ترین دوره مکالمه آنلاین زبان انگلیسی شناخته می شود.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟