پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فیلم محرمانه لس آنجلس 1997

دانلود فیلم محرمانه لس آنجلس 1997 زبان اصلی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجمفیلم محرمانه لس آنجلس 2021+1997 L.A. Confidential با زیرنویس چسبیده / جزو 250 فیلم برتر دنیا

خلاصه داستان: گروهبان ادموند اکسلی پسر بازرس افسانه‌ ای پلیس لس آنجلس می‌ باشد، افسری بسیار برجسته بر مبنای توانایی‌ های شخصی خودش. تحصیلات، هوش، عینکی بودن و برخورد سرد و جدی او باعث ایزوله شدن وی از سایر همکارانش می‌ شود. خشم همکارانش هنگامی اوج می‌ گیرد که وی حاضر می‌ شود علیه سایر همکاران خود شهادت دهد و ... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم L.A. Confidential 1997

فیلم محرمانه لس آنجلس 1997

دانلود فیلم محرمانه لس آنجلس زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم خارجی «L.A. Confidential 1997»

 

L.A. Confidential 1997 | کارگردان: کرتیس هنسن

ژانر: درام،جنایی |زبان اصلی| پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

بازیگران

 کوین اسپیسی، گای پیرس، راسل کرو، کیم باسینگر

خلاصه داستان

گروهبان ادموند اکسلی پسر بازرس افسانه‌ ای پلیس لس آنجلس می‌ باشد، افسری بسیار برجسته بر مبنای توانایی‌ های شخصی خودش. تحصیلات، هوش، عینکی بودن و برخورد سرد و جدی او باعث ایزوله شدن وی از سایر همکارانش می‌ شود. خشم همکارانش هنگامی اوج می‌ گیرد که وی حاضر می‌ شود علیه سایر همکاران خود شهادت دهد و … که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این فیلم

محرمانه لس آنجلس فیلمی در ژانر درام و جنایی، محصول سال 1997 آمریکا، به کارگردانی کرتیس هنسن، بر اساس رمانی به همین نام از جیمز الروی است. محرمانه لس آنجلس پس از اکران در مجموع مورد توجه منتقدان قرار گرفت. در سایت راتن تومیتوز، محرمانه لس آنجلس 99٪ امتیاز دارد، با 73 نقد مثبت از مجموع 74 نقد.همچنین در وب سایت متاکریتیک دارای امتیاز 90 از 100 بر اساس 28 نقد است. در هفتادمین دوره جوایز اسکار در سال 1997 این فیلم نامزد کسب 9 جایزه از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم ، جایزه اسکار بهترین کارگردانی، جایزه اسکار بهترین فیلم نامه اقتباسی و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن بود که از این میان اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل به کیم باسینگر تعلق گرفت و برایان هلگلند و کرتیس هانسن بطور مشترک جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را بردند. این فیلم تمام موارد دیگر را به تایتانیک واگذار کرد.محرمانه لس آنجلس در حال حاضر با امتیاز 8 در رتبه 124 برترین فیلم های تاریخ در وب سایت بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها قرار دارد.

زمان پخش

سال 1997


 

لینک های رایگان ولی قانونی محرمانه لس آنجلس

زیرنویس چسبیده

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

لینک پخش آنلاین

 

*جزو 250 فیلم برتر دنیا

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5475 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟