پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود فیلم کینگ کونگ 1976 زبان اصلی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجمفیلم کینگ کونگ 2021+1976 King Kong با دوبله پارسی

خلاصه داستان: شرکت پتروکس فرد ویلسون را به جستجوی جزیره اسرارآمیز جمجمه که احتمالا ذخایر نفتی ارزشمندی دارد، می‌ فرستد. پروفسور جک پرسکات که بر این باور است که جزیره یک جانور غول پیکر ماقبل تاریخی را در خود پنهان کرده، مخفیانه سوار کشتی می‌ شود، ولی خیلی زود گیر می‌ افتد. با این وجود، ویلسون تصمیم می‌ گیرد او را به عنوان عکاس اکتشافی در کشتی نگه دارد. در طی سفر، آنها زن غریقی به نام داون را از دریا نجات می‌ دهند که خیلی زود دلباخته جک می‌ شود و ... که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

دانلود فیلم King Kong 1976

فیلم کینگ کونگ 1976

دانلود فیلم کینگ کونگ دوبله پارسی

دانلود فیلم خارجی «King Kong 1976»

 

King Kong 1976 | کارگردان: جان گیلرمین

ژانر:ترسناک،ماجراجویی|زبان:دوبله|پخش کننده:CoolD

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

بازیگران

چف بریجز، چارلز گرودین، جسیکا لنگ، جک اوهالوران

خلاصه داستان

شرکت پتروکس فرد ویلسون را به جستجوی جزیره اسرارآمیز جمجمه که احتمالا ذخایر نفتی ارزشمندی دارد، می‌ فرستد. پروفسور جک پرسکات که بر این باور است که جزیره یک جانور غول پیکر ماقبل تاریخی را در خود پنهان کرده، مخفیانه سوار کشتی می‌ شود، ولی خیلی زود گیر می‌ افتد. با این وجود، ویلسون تصمیم می‌ گیرد او را به عنوان عکاس اکتشافی در کشتی نگه دارد. در طی سفر، آنها زن غریقی به نام داون را از دریا نجات می‌ دهند که خیلی زود دلباخته جک می‌ شود و … که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این فیلم

کینگ کونگ یک فیلم ماجراجویی آمریکایی محصول 1976 است که توسط دینو دی لورنتیس و کارگردانی جان گیلرمین ساخته شده است. این یک بازسازی مدرن از فیلمی به همین نام در سال 1933 است.این فیلم در 17 دسامبر 1976 با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان سینما اکران شد، اما در باکس آفیس موفقیت آمیز بود. این فیلم برنده جایزه اسکار دستاورد ویژه غیررقابتی برای بهترین جلوه های بصری شد و همچنین نامزد بهترین فیلمبرداری و بهترین صدا شد. از بین سه فیلم اصلی کینگ کونگ، این تنها فیلمی است که به جای ساختمان امپایر استیت، مرکز تجارت جهانی را به نمایش می گذارد. دنباله ای با عنوان کینگ کونگ زندگی می کند در سال 1986 منتشر شد.

زمان پخش

سال 1976


 

لینک های رایگان کینگ کونگ با دوبله پارسی

دانلود با کیفیت 720

دانلود با

لینک پخش آنلاین

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5477 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟