پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود قسمت اول سریال کره ای ماه در روز 2023

دانلود سریال Moon in the Day قسمت اول زیرنویس پارسی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجم دانلود قسمت اول سریال کره ای ماه در روز 2023+قسمت اول ماه در روز

خلاصه داستان: دوها جوانی است که در سلسله سیلا متولد شده و در سن 14 سالگی به عضویت نخبگان هوارنگ درآمد. با این حال، در حالی که به نظر می رسد زندگی کاملی دارد، همسرش را در سن 19 سالگی از دست میدهد….. شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

قسمت اول سریال ماه در روز

دانلود قسمت اول سریال کره ای ماه در روز 2023

دانلود سریال کره ای جدید ماه در روز قسمت اول

دانلود سریال Moon in the Day E01 زیرنویس چسبیده

 

Moon in the Day 2023 |سازنده: هی یوم

ژانر:عاشقانه،تاریخی|زبان اصلی|پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

اسامی بازیگران ماه در روز

کیم یونگ ده، پیو یه جین، اون جو وان، جونگ هون، لی جون هیوک، جونگ وونگ این

خلاصه داستان ماه در روز

دوها جوانی است که در سلسله سیلا متولد شده و در سن 14 سالگی به عضویت نخبگان هوارنگ درآمد. با این حال، در حالی که به نظر می رسد زندگی کاملی دارد، همسرش را در سن 19 سالگی از دست میدهد….. شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

درباره این سریال

” ماه در روز “(ماهی که در روز طلوع می‌ کند) یک سریال کره جنوبی در ژانر تاریخی،عاشقانه،فانتزی و هیجان انگیز به نویسندگی وبتون “هی یوم” است که با نام های Daytime Moon , Moon Rising at Noon , Moonrise During the Day , Naje Tteuneun Dal هم شناخته میشود. این سریال از سپتامبر 2023 پخش خواهد شد.

مردی که زمانش متوقف شده و زنی که مانند رودخانه جاری است. این یک داستان عاشقانه ساده نیست بلکه یک “هیجان انگیز عاشقانه” است. داستانی درباره نزاع هایی که در گذشته و حال می آید و می رود. کانگ یونگ هوا تناسخ هان ری تا است. او یک دانشجوی 24 ساله دانشگاه است. این دختر از دوران دبیرستان عشق یک طرفه به هان مین اوه داشت. او 5 سال است که هان جون اوه را می شناسد، اما شخصیت های آنها هرگز واقعاً مطابقت نداشتند. حتی نمی دانست که او مشکلات قلبی دارد. وقتی در بیمارستان از خواب بیدار شد متوجه شد که عجیب و متفاوت است. در سیلا، در سن 14 سالگی، دو ها هوارنگ شد، در 16 سالگی ازدواج کرد و همسرش ری تا را در 19 سالگی از دست داد. هان جون اوه دانش آموز دبیرستانی و برادر کوچکتر هان مین اوه است. پسری که قلبش مشکل دارد. او “مرد” و روح دو ها بدن او را می گیرد. هان مین اوه برادر بزرگتر هان جون اوه است و او عشق یک طرفه به کانگ یونگ هوا دارد. او به همان دپارتمان دانشگاهی می رود. بنظر بی تفاوت و خونسرد است، اما خیلی به خانواده اش اهمیت میدهد.

شمار اپیزودها

14 قسمت

زمان پخش

10 آبان 1402


 

لینک های رایگان قسمت اول ماه در روز

زیرنویس چسبیده

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با 

 

+ سایر قسمت ها:

دانلود سریال ماه در روز 2023

 

 

    • طرح رایگان ولی قانونی چیست؟
    • در این طرح، فیلم و سریال هایی با اجازه از صاحب و مالک اثر به گونه رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می شود! تلاش می شود تا در آینده فیلم های بیشتری به این ترتیب برای رفاه حال شما عرضه شود! لازم به ذکر است که ترافیک مصرفی در این گونه آثار، برای کاربران، تمام بها می باشد.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4794 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟