پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی سریال مرداب

نقد سریال مرداب

نگاهی به درام مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید مرداب: یک شروع جان دار | آبرومند و جذاب

نقد سریال مرداب

نقد سریال مرداب

نگاهی به درام مرداب به کارگردانی برزو نیک نژاد , نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید مرداب: یک شروع جان دار | آبرومند و جذاب

 

مرداب – The Marsh محصول سال 1402 که از 12 مهرماه 1402 به وسیله وبسایت کول دانلود در شبکه نمایش خانگی پخش شد، به تهیه کنندگی: محمد شایسته، نویسندگی: نیما اقلیما و کارگردانی: برزو نیک نژاد تولید و ساخته شده است. شما می توانید به وسیله وبسایت کول دانلود جهت دانلود و یا تماشای این سریال اقدام کنید. لازم به ذکر است که این سریال ساعت 08:00 چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

در سریال مرداب آرش ظلی پور , الهام اخوان , الیکا ناصری , امیر جعفری , حامد کمیلی , ستاره پسیانی , شهرام حقیقت دوست , صفر محمدی , مجتبا پیرزاده , مجید پتکی , محمود نظرعلیان , مهدی هاشمی , یسنا میرتهماسب به ایفای نقش پرداخته اند!

در خلاصه داستان مرداب، آمده است که: آدم های کوچیک رد پاشون هم کوچیکه، برای همین راحت تر پاک میشه!

 

 

نقد و بررسی مرداب / نظرات درباره سریال مرداب

نقد شماره 1: یک شروع جان دار

 

نگاه‌اکتیو: این روزها شاید یک شروع استاندارد و چارچوبمند خواسته اولیه هر مخاطب مدیوم شبکه نمایش خانگی باشد؛ این مهم در افتتاحیه نسبتا طولانی سریال «مرداب» دیده می‌شود.

یک قصه معمایی که در وهله اول تمامی شخصیت های محوری اش را به مخاطب معرفی کرد، معماها و سوالاتش را طرح نمود و حتی یک چالش مهم را نیز در پلات قصه پیش برد. اتمسفر قصه دارای لوکشین های ماجراجویانه ای است.

 

داستان از شمال آغاز می شود اما سازندگان روایتی متفاوت از آن اقلیم دارند که نشات گرفته از وسواس در بخش کارگردانی و قاب بندی های است. شاید قسمت اول مدیون بازی ویژه چهار بازیگر باشد؛ پانته آ پناهی‌ها، این بار در قامت نقش اول زن یک اثر تصویری، نقشی مرموز و چند وجهی را ارایه داده است.

یک بازگشت باشکوه برای مهدی هاشمی که توانسته با تقابل تکنیک و حس یک بازی تماشایی را در قسمت اول برای مخاطب تدارک ببیند. در کنار این دو بازیگر شهرام حقیقت دوست حضور دارد. بازیگری که هنوز هم در بازی اش جنون و سرزندگی دیده‌ می‌شود؛ هم‌زمانی پخش این سریال با بازپخش سریال «خط قرمز» می تواند کیفیت کارنامه هنزی این بازیگر را به رخ بکشد.

 

ضلع چهارم امیر جعفری است که این بار وجهه تازه ای از شمایل سال‌های اخیرش را طراحی کرده؛ شکیب با بازی امیر جعفری نقطه کلیدی در قصه «مرداب» که می تواند موتور محرکه این ماجرای معمایی باشد. پایان بندی قسمت اول این سریال می تواند بیننده را امیدوار کند که با سریالی پر چالش و پر ماجرا مواجه است و شاید در مقطع کنونی بتواند خلا این ژانر را پر کند. باید دید در ادامه قصه «مرداب» چگونه پیش می‌ رود؟ نظر شما چیست؟

 

نقد و بررسی مرداب / نظرات درباره سریال حیثیت

نقد شماره 2: آبرومند و جذاب

 

مرداب در آغاز شروع خوبی داشت. سریالی پر بازیگر که نه به خاطر ازدحام ستاره ها بلکه به این خاطر که کارگردان در همان قسمت اول، تکلیف مخاطبان را با نقش اکثر آن ها مشخص می کند. نیک نژاد در قسمت اول بدون حاشیه روی و مقدمه چینی، سراغ اصل مساله داستان می رود و درست در حساس ترین لحظه آن را به پایان می رساند. باید دید این سریال پس از یک شروع خوب به کجا خواهد رسید؟

 

برزو نیک‌نژاد پس از ساخت دو سریال ساخت ایران 2 و آفتاب پرست برای شبکه نمایش خانگی، در تازه ترین تجربه اش سراغ ساخت سریالی اجتماعی با نام «مرداب» رفته است. قسمت اول با تمرکز روی زندگی مردی به نام فیاض با بازی مهدی هاشمی و سوگواری او برای پسر درگذشته اش شروع می شود؛ مردی ثروتمند که همیشه آرزوی داشتن نوه ای دختر به اسم سوگند را داشته و حالا عده ای از این علاقه برای بهره کشی از او سواستفاده می کنند. از بازی پانته آ پناهی ها و شهرام حقیقت دوست در ارتباط با ماجرای فیاض رونمایی می شود.

 

علاوه بر این ها در قسمت اول شخصیت شکیب هم با بازی امیر جعفری به عنوان رییس یک باند خلاف معرفی می شود؛ مردی که قصد دارد دست به انجام ماموریتی بزرگ بزند و مشغول جمع آوری تیم برای این کار است. کوهیار با بازی مجتبا پیرزاده به عنوان دستیار او به میدان می‌آید و ماجرای این گروه خلافکار به واسطه چند عکس، به ماجرای فیاض گره می خورد.

انتخاب بازیگران و معرفی درست و به موقع نقش ها در کنار سوژه ای ملتهب، از مهم ترین امتیازهای قسمت اول سریال «مرداب» است. نکته مهم بعدی این که سریال درست در نقطه ای حساس به پایان می رسد و مخاطبان را برای دنبال کردن ماجرای آن در قسمت بعد منتظر می گذارد.

 

برزو نیک نژاد تا به حال هشت سریال و سه فیلم سینمایی ساخته که اکثر آن ها آثاری کمدی هستند. فیلم های سینمایی لونه زنبور ، دوزیست و زاپاس از جمله این آثار هستند و حالا باید سریال «مرداب» را هم به آن ها اضافه کنیم.

 

 

 

 

دانلود سریال مرداب

دانلود سریال مرداب

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5472 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟