پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی سریال شبکه مخفی زنان

نقد سریال شبکه مخفی زنان نگاهی به سریال جذاب و تماشایی شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی | نقد جالب و خواندنی سریال ایرانی جدید شبکه مخفی زنان : تداعی کننده امید و اراده

نقد سریال شبکه مخفی زنان

نقد سریال شبکه مخفی زنان

شبکه مخفی زنان، نام جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی افشین هاشمی است که از روز 7 امردادماه 1401 آغاز به پخش کرده است. لازم به ذکر است که این سریال کمدی و طنز ساعت 12:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

در سریال شبکه مخفی زنان  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,   , یلدا عباسی, شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد به ایفای نقش پرداخته اند. در ابتدای قرن چهاردهم خورشیدی، وقتی شاه متوجه جنبش‌ های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌ شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌ دهد. وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌ های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌ رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسوولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

 

 

نگاهی به قسمت اول «شبکه مخفی زنان»
شیطنت آقای کارگردان

 

سال هاست افشین هاشمی را می شناسیم از بازی سریال های اپیزدیک محمد رحمانیان همچون «نیمکت» که نزدیک به گونه سیتکام بودند تا ساخته های خودش.نکته مهمی که در افشین هاشمی وجود دارد؛ اینجاست که او می داند دارد چه کار می کند و چگونه داستانش را روایت می کند؛ حتی اگر شیوه روایت او باب طبع همگان نباشد.زیست تئاتری او و ردپایش در برخی بدعت گذاری ها در فضای تئاتر؛ به روز و قابل تامل است.او اطلاعات جامعی از تاریخ و ادبیات دارد و از آن به خوبی بهره می برد. حالا او نخستین سریالش را در نمایش خانگی(آنلاین) به پخش رسانده؛ تیم نویسندگان این سریال از دوستان و همکاران دیرینه هاشمی هستند.محسن قرایی(طراح سریال) که اولین فیلمشان را به صورت مشترک با هم ساخته اند و محمد رحمانیان(نویسنده سریال) که سال ها با هم همکاری داشته اند.

برای آن که بتوان «شبکه مخفی زنان» را دوست داشت باید دنیای کارگردانش را قبول کرد و شیطنت هایش را پذیرفت. این شیطنت ها دقیقا از آغاز تیتراژ و شرح آنچه گذشت ابتدای قسمت اول آغاز می شود و با شیوه معرفی عوامل با زبان پارسی کهن و با چاشنی رندی ادامه پیدا می کند. در قسمت اول تنها نام بازیگرانی درج شده که در این قسمت حضور داشته اند و مابقی بازیگران همزمان با ورودشان به قصه به تیتراژ می آیند.

بازی سیامک انصاری اگرچه در قسمت اول؛ وجه تمایز خاصی با گذشته ندارد اما درست و چارچوب مند است؛ گاهی اوقات همان همیشگی بودن بهتر از آن است که نقشی در تن بازیگر زار بزند. فضاسازی اداره جات و رجال دولتی همچون رمان هایی در این باب است و با ارفاق باور پذیر جلوه می کند. حضور پروین اعتصامی در قصه نیز هم در گریم و بازی و هم در حدود نقش دلنشین است.

«شبکه مخفی زنان» به گفته کارگردانش یک کمدی درام است یعنی این سریال صرفا کمدی نیست و نمی توان از آن انتظار خنده گرفتن های پی در پی داشت. با توجه به قسمت اول و این که «شبکه مخفی زنان» در بستر وی او دی در حال پخش است نمی توان درباره آینده آن و اقبال مخاطب قضاوت کرد. ابتدای یادداشت نیز اشاره کردیم اگر مخاطبی با دنیا سازندگان این سریال کنار بیاید همچنون فیلم های اخیر این کارگردان«پسران دریا» و «خداحافظ دختر شیرازی» می تواند این سریال را هم دوست بدارد؛ اما شاید ذایقه عام سریال سازی در بستر وی او دی با آثار این چنینی هم جهت نباشند. باید دید این سریال در قسمت های بعد چه طور پیش می رود.

 

 

دانلود سریال شبکه مخفی زنان

> دانلود سریال شبکه مخفی زنان

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. جواد هاشمی
    جواد هاشمی

    خسته شدیم از سانسور ، 🤬سریالی که دیالوگ هاش سانسوری هستن خدا می‌دونه چقدر سکانس حذفی داره😑😑

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟