پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

حتی می شود پشه ها را هم دوست داشت (پشه مهمونی)

نقد شخصیت پشه سریال مهمونی

نقدی بر شخصیت عروسکی پشه سریال مهمونی , برنامه مهمونی ایرج تهماسب و هنر شخصیت‌ پردازی بی نظیر او / یادداشتی از حسین جوانی

نقد شخصیت پشه سریال مهمونی

 

سریال مهمونی از جمله سریال های بسیار موفق نوروز 1401 بود. در این مجموعه عروسکی  ,  ,  ,  ,  ,  به عنوان صداپیشه حضور داشته اند.

لازم به ذکر است که این سریال کمدی و طنز ساعت 20:00 پنج شنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود. توصیه اکید داریم که تماشای این برنامه جذاب و مفرح را از دست ندید. چرا که از لحظه نخست تا پایان شما را می خنداند!

 

 

نقدی بر شخصیت عروسکی پشه سریال مهمونی , برنامه مهمونی ایرج تهماسب و هنر شخصیت‌ پردازی بی نظیر / یادداشتی از حسین جوانی

 

سال‌ هاست مهمان خانه‌ های ماست. مرد آرام و مودبی که لبخندی دلنشین و چشمانی مهربان دارد. احترام همه را نگه می‌دارد، اهل تساهل و تسامح است و دوست‌دارِ سنت‌ها و آیین‌ها. اما نه برای‌مان تکراری شده و نه کاری کرده و حرفی زده که ما را برنجاند. با این همه حُسن و نیکویی و خاطره نمی‌شود دوستش نداشت.

 

تهماسب چه به عنوان خالق مجموعه‌ «کلاه قرمزی» یا «مهمونی» و چه بازیگرِ «آقای مجری»، مدیر و بازیگر درجه یکی‌ست. وقتی صداپیشگان و عروسک‌گردان‌ها در حال بداهه‌پردازی موقعیتی داستانی هستند، در لحظه بازی می‌کند، به همراه آن ها پیش می‌ رود و با عروسک‌ ها جوری برخورد می‌کند که گویی بازیگرانی زنده هستند. این گونه است که صحنه شکلی قابل باور به خود گرفته و عروسک‌ها بیننده را با خود همراه می‌کنند.

 

تهماسب به واسطه‌ این که شخصیت‌های حاضر در صحنه عروسک‌ هستند و مخاطب برنامه بچه‌ها، کم‌فروشی نمی‌کند. طی سال‌ها، بهترین متخصصان هر حوزه‌ای، پشت دوربین تهماسب و در کنار «آقای مجری» بوده‌اند. از حمید جبلی و مرضیه محبوب و محمدرضا علیقلی بگیرید تا مجید میرفخرایی و مهرداد میرکیانی و میثم مولایی. تازه جدای از هنرپیشگان مهمان و صداپیشگانی نظیرِ محمد بحرانی، کاظم سیاحی و بهادر مالکی که به واسطه‌ حرف زدن به جای عروسک‌ها شهرت و محبوبیتی مضاعف پیدا کرده‌اند. بدین ترتیب، عروسک‌هایی برگرفته از زندگی روزمره‌ مردم ایران این امکان را می‌یابند که تا زیر چتر حمایت این هنرمندان کاربلد تک‌تک جزئیات و خصوصیاتشان را به نمایش بگذارند.

 

هنر اصلی تهماسب حفظ درونمایه‌ اصلی «کلاه قرمزی» در قالب تمامی برنامه‌ها و فیلم‌هایی بوده که ساخته. آثاری در ستایش زندگی که تنها هدف آن ها ایجاد توجه نسبت به موقعیت‌هایی از زندگی‌ست که اکثر ما به آنها بی‌توجه هستیم. تنها با این پس‌زمینه‌ی ذهنی می‌توان به سراغ عروسک‌هایی رفت که در زندگی عادی هیچ توجهی به آنها نداریم اما در کنار «آقای مجری» تبدیل به شخصیت‌های دوست داشتنی می‌شوند.

 

تهماسب کاری می‌کند که پشه و مگس و گاو و الاغ و گوسفند ‌را دوست بداریم، پای درد دل‌شان بنشینیم و از احساسات‌شان مطلع شویم؛ از تماشای بچه‌های اعصاب خُردکنی مثل «بچه» و «پسر عمه‌ زا» لذت می‌بریم و به عقده‌های فروخورده‌شان دقت بیشتری بکنیم؛ یا با بزرگسالانی مثل «قیمه» و «فامیل دور» که هنوز کودک درون‌شان را نکشته‌اند همدلی کنیم؛ و در نهایت با آدم‌ هایی مثلِ «شاباش»، «دی‌ جی»، «عزیزم ببخشید» و «آقای همساده» آشنا شویم که شاید در زندگی به جایی نرسیده‌اند اما می‌دانند درِ خانه‌ی «آقای مجری» همواره به روی آن ها باز است.

 

ایرج تهماسب از قدرنادیده‌ ترین هنرمندان سینما و تلویزیون است. کسی که کارهایش این قدر ساده روایت می‌ شود که جدی‌ شان نمی‌گیریم اما هنر او دقیقا اتفاقی است که در مورد پشه در «مهمونی» افتاده. هنر تبدیل موجودات منفور به شخصیت‌ های دوست داشتنی با معجزه شخصیت‌ پردازی.

 

 

 

 

> دانلود سریال مهمونی

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟