پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

هتل های خاص که فکر میکنید فقط در فیلم ها وجود دارند

هتل های خاص که فکر میکنید فقط در فیلم ها وجود دارند

هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز

اگر دوست دارید هتل های خاص که فکر میکنید فقط در فیلم ها وجود دارند را رزرو کنید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

شاید باورتان نشود؛ ولی در کشورمان ایران هتل‌ های منحصر‌به‌فرد و خاصی وجود دارد که باید با چشم خودتان آنها را ببینید. این هتل ها علاوه بر معماری خیره‌کننده، دارای بهترین امکانات رفاهی برای آسایش میهمانان هستند و بهترین خدمات را به آنها ارائه می‌دهند! بیایید با مجموعه‌ای از بهترین هتل های خاص در ایران آشنا شویم که نظیرش فقط در فیلم‌ها وجود دارد!

هتل بالی اصفهان

یکی از زیباترین هتل ها برای اقامت، هتل بالی اصفهان است. این هتل کویری در شهر خور، منطقه بیابانک از توابع اصفهان بنا گردیده است. اگر عاشق صحراگردی هستید و دوست دارید عکس‌های زیبا در کویر بگیرید، رزرو هتل بالی بهترین کار ممکن است. هتل بالی اصفهان در سال ۱۳۸۴ با الهام از سبک سنتی خانه‌های کویری ساخته شد. این هتل زیبا دارای یک حیاط اصلی بوده که دور تا دور آن ۳۰ اتاق با دیوارهای کاهگلی طراحی شده است. این اتاق‌ها به دو شکل سنتی و مدرن تجهیز شده‌اند.

اتاق‌های مدرن به صورت استاندارد هتلی دارای تختخواب بوده؛ اما اتاق‌های سنتی فاقد تخت است که این موضوع باعث زنده شدن خاطرات بچگی شما می‌شود. در اتاق‌های سنتی هتل بالی اصفهان معمولا از رختخواب‌های پنبه‌ای و ملحفه‌های مخمل قرمزرنگ استفاده شده که فضایی دلنشین و صمیمی را به مخاطب القا می‌کند. توجه داشته باشید تمامی واحدهای اقامتی این هتل خاص دارای سیستم گرمایش فن کوئل، سرمایش اسپلیت، تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی و سرویس ‌بهداشتی است. در هتل بالی برای ظرفیت‌های مختلف اتاق وجود دارد! از دو نفره گرفته تا اتاق‌های شش تخته که برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر مهیا شده است.

از طرفی هتل بالی دارای یک رستوران در طبقه زیرزمین بوده که انواع غذاهای ایرانی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را برای میهمانان آماده می‌کند. همچنین هتل بالی دارای یک کافی‌شاپ در طبقه همکف است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به حوضخانه سنتی، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، فضای سبز به همراه آبنما، تور گردشگری کویر، اینترنت وای‌فای، پارکینگ غیرمسقف با ظرفیت ۲۰ خودرو، تاکسی سرویس، فروشگاه و غرفه، نمازخانه، لابی، استخر، فوتبال دستی، روم سرویس، لاندری، تبدیل ارز و اتاق چمدان اشاره کرد.

هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز

هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز

برای رزرو هتل هتل صخره‌ای لاله کندوان نیز بسیار عالی به‌ نظر می‌رسد. اگر یک هتل خاص با فضایی متفاوت می‌خواهید، باید هتل لاله کندوان تبریز را رزرو کنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید این اقامتگاه، سومین هتل صخره‌ای جهان با طبیعتی کوهستانی است. هتل لاله تبریز در قلب روستا تاریخی کندوان قرار دارد. این هتل با ۱۶ واحداقامتی در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد.

هتل لاله کندوان تبریز دارای انواع اتاق با ظرفیت‌های متفاوت است. نمونه آنها اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های چهار و پنج‌ نفره بدون جکوزی و دارای جکوزی است که با آب چشمه روستا پر شده‌. همچنین اتاق‌های مخروطی شکل این هتل که با چشم‌اندازی خیره‌کننده به میهمانان گرامی ارائه می‌شود. امکانات داخلی اتاق‌های هتل لاله کندوان تبریز نظیر مبلمان، دراور، یخچال، آباژور، چای‌ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام، سیستم اعلام و اطفاء حریق، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی عالی و… است.

البته امکانات و خدمات هتل نیز گفتنی است! این امکانات و خدمات شامل خدمات باربری، خدمات تور، ترانسفر، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، اینترنت با هزینه، خدمات تهیه بلیط، خدمات لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات، فضای سبز، رستوران، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پارکینگ رایگان (با ظرفیت ۱۶ خودرو)، روزنامه، جکوزی و فروشگاه است.

هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل لاله بیستون کرمانشاه

یکی دیگر از هتل های خاص که فقط نظیرش را در فیلم‌ها دیده‌اید، هتل لاله بیستون کرمانشاه است. این هتل پنج‌ ستاره در دامنه کوه بیستون در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهر کرمانشاه واقع شده ‌است. موقعیت مکانی مناسب هتل، زمینه ماجراجویی گردشگران و مسافران را فراهم نموده تا در طبیعت کوهستانی اطراف گشت و گذار کنند و از آن نهایت لذت را ببرند. همچنین با اقامت در هتل لاله بیستون کرمانشاه به طاق بستان، پل کهنه، غار شکارچیان، کاخ تیمه ‌تمام ساسانی، غار قوری قلعه، مجسمه هرکول و… دسترسی خواهید داشت.

در مجموع این هتل ۲۰ باب اتاق با طراحی سنتی و سبک صفویه دارد. تمامی این اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی عالی برای اقامت میهمانان هستند که نمونه آنها تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، تهویه‌مطبوع، حمام و سرویس‌ بهداشتی اختصاصی و روم‌سرویس است. همچنین هتل بیستون کرمانشاه دارای امکانات عمومی مانند سیستم اعلام حریق، مینی بار، اینترنت بی‌سیم، خانه داری ۲۴ ساعته، خشکشویی، کافی شاپ، تهویه مطبوع، اتاق جلسات، سالن همایش، سالن پذیرایی، رستوران تابستانی، کافی شاپ، فروشگاه صنایع دستی، فضای سبز و پارکینگ است.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

یکی از زیباترین و رویایی‌ترین هتل های ایران، هتل ترنج کیش است. این هتل خاص در سال ۱۳۹۴ شروع به کار کرد. بهتر است بدانید هتل ترنج، اولین هتل دریایی خاورمیانه بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس است. با رزرو هتل ترنج کیش به اکثر مراکز خرید جزیره اشراف خواهید داشت. همچنین می‌توانید به جاذبه‌هایی مانند بوستان آهوان، پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ، کشتی یونانی و اسکله تفریحی کیش دسترسی داشته باشید. ترنج یک هتل ۵ ستاره با معماری فوق‌العاده زیبا و خاص به شکل بته جقه است.

این هتل دقیقا در شمال غربی جزیره بنا شده و دارای واحدهای اقامتی بسیار لوکس با طراحی خارق‌العاده است. فضاهای اقامتی هتل ترنج شامل اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های رویال و امپریال است. اکثر این اتاق‌ها دارای کف شیشه‌ای هستند و بالکن اختصاصی هم دارند. میهمانان عزیز می‌توانند در اتاق‌های دارای بالکن به تماشا غروب آفتاب و دریا بنشینند و از این فضای مدرن و زیبا لذت ببرند. وقت آن رسیده کمی از امکانات لوکس هتل ترنج برایتان بگوییم!

امکاناتی که هر مسافری را سر ذوق می‌آورد تا زودتر رزرو هتل را انجام دهد. گلچینی از این امکانات و خدمات عبارتند از روم سرویس، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، خدمات پزشکی، اجاره اتومبیل، خشکشویی، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، سالن اسپا و ماساژ، رستوران خورشید روی دریا، رستوران ساحلی، کافی شاپ و لمکده سنتی ساحلی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه بازی کودک است.

هتل وستا تنکابن

هتل وستا تنکابن

هتل متفاوت و خاص می‌خواهید، باید هتل آپارتمان وستا تنکابن را رزرو کنید. هتل وستا در ۱۳ کیلومتری مرکز شهر تنکابن و روستای نعمت آباد بنا شده است. این هتل زیبا و شگفت‌انگیز در سال ۱۳۹۶ در استان مازندران افتتاح شد. یک هتل لوکس با ۱۹ واحد ویلا مجزا و ۲ باب سوئیت. ساختمان اصلی هتل وستا تنکابن دارای دو طبقه بوده که لابی، رستوران و کافی‌شاپ را دربرگرفته است. ویلاهای هتل وستا به صورت یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه و چهار خوابه در محوطه هتل کنار یکدیگر ساخته شده‌اند.

باید بدانید ویلاهای سه خوابه و چهار خوابه دوبلکس بوده و بسیار لوکس هستند. معمولا ویلاهای هتل وستا تنکابن مجهز به مبلمان، حیاط اختصاصی، آشپزخانه با امکانات، تراس اختصاصی، تلویزیون، یخچال و… هستند. این هتل فوق‌ لوکس برای خانواده‌هایی مناسب است که به دنبال اقامتگاهی مدرن با تجهیزات به‌روز و امکانات عالی هستند. از طرفی هتل وستا تنکابن در فاصله چند کیلومتری با جنگل‌های انبوه سه هزار قرار گرفته که همین موضوع سبب محبوبیت آن شده است.

از جمله امکانات و خدمات لوکس این هتل نیز باید به مینی بار، استخر روباز چهار فصل، سالن ورزشی مجهز، سینما اختصاصی، محوطه بازی کودک، بیلیارد، پارکینگ، روم سرویس، نگهبانی ۲۴ ساعته، رستوران با انواع غذاهای محلی خوشمزه، رستوران آبشار، روف گاردن با ویو عالی، کتابخانه، فضای بازی و استخر مجزا برای خانم‌ها و آقایان است.

هتل بام سبز رامسر

اگر عاشق ارتفاع هستید، باید هتل بام سبز رامسر را رزرو کنید. این هتل در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و یک هتل خاص با چشم‌اندازی باورنکردنی است. هتل بام سبز در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. این هتل مدرن با تجهیزات عالی و خدمات رفاهی ایده‌آل یکی از بهترین هتل های ایران شناخته شده است. ساختمان اصلی هتل بام سبز دارای ۲ طبقه مثبت و چهار طبقه منفی است.

جالب اینجاست که برای رسیدن به هتل باید سوار تله کابین شوید. واحدهای اقامتی جذاب هتل بام سبز رامسر، به دو دسته کلبه جنگلی و سوئیت‌های وی آی پی تقسیم گردیده که هر کدام از آنها با طراحی و رنگ‌های متفاوت چیدمان شده‌اند. معمولا کلبه‌های جنگلی با فاصله از ساختمان اصلی هتل قرار داشته و مهمانان می‌توانند از مسیر تعبیه شده برای رفت و آمد استفاده نمایند.

باید بدانید تمامی واحدهای اقامتی هتل بام سبز فضایی دنج و راحت دارند تا مهمانان گرامی چند روزی را به دور از استرس‌های روزانه سر کنند. در ضمن این اتاق‌ها مجهز به امکانات و خدمات عالی همچون سیستم تهویه ‌مطبوع، تلویزیون، فضای نشیمن، میز غذاخوری، کتری برقی، یخچال، حمام اختصاصی به همراه لوازم ‌بهداشتی، سشوار، صندوق ‌امانات و… هستند.

هتل بام سبز رامسر همچنین دارای امکانات تفریحی فراوان مانند پیست کارتینگ، پینت بال، شهربازی و کلوب دریایی شامل جت اسکی، پاراسیلینگ شاتل، اسکی روی آب و قایق سواری است. توجه داشته باشید چندین مرکز تجاری، فروشگاه صنایع ‌دستی، کافی‌نت، رستوران و فست فود نیز در اطراف هتل وجود دارد که می‌توانید به آنها مراجعه کنید. علاوه بر این در هتل بام سبز رامسر امکان پیاده روی در یک مسیر جنگلی بسیار زیبا وجود دارد. علاوه بر این هتل بام سبز دارای سالن بیلیارد و فوتبال دستی است.

هتل عباسی اصفهان

برای رزرو هتل آن هم یک هتل سنتی، مهمانسرای عباسی اصفهان بهترین گزینه است. هتلی با معماری باشکوه و اصیل ایرانی که قدمت دیرینه‌ای دارد. هتل عباسی در مرکز شهر اصفهان و نزدیکی زاینده رود واقع شده ‌است. در واقع هتل عباسی در مرکز شهر اصفهان قرار گرفته و از همین رو به مکان‌های تاریخی شهر اشراف خوبی دارد. این هتل پنج ستاره هم اکنون دارای ۲۲۵ واحد اقامتی است.

برخی از اتاق‌های هتل عباسی مشرف به باغ هستند و چشم‌اندازی عالی به گنبد مدرسه چهارباغ دارند. اتاق‌های هتل عباسی نظیر اتاق‌های استاندارد، اتاق چشم انداز، پردیس، سوئیت معمولی، قاجار، صفوی، سبز و آپارتمان‌های دو و سه خوابه است. تمامی این واحدهای اقامتی دارای امکانات و خدمات عالی هستند که نمونه آنها اینترنت، تلویزیون، آنتن مرکزی، سشوار، صندوق امانات، مینی بار، سیستم اعلام حریق، یخچال، خانه داری ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی فرنگی، تهویه مطبوع، تلفن، پاور سوئیچ و مینی بار است.

جالب است بدانید هتل عباسی اصفهان علاوه بر اتاق‌های زیبایش دارای چندین تالار باشکوه با نقش و نگارهای خیره‌کننده است. افراد بسیاری مراسم‌های خانوادگی مانند عقد و عروسی را در این تالارهای مجلل برگزار می‌کنند. البته از تالارهای مجهز هتل عباسی برای برگزاری جلسات کاری و همایش نیز می‌توان بهره‌مند شد. علاوه بر این هتل عباسی اصفهان دارای سه رستوران با نام‌های رستوران چهلستون، سفره خانه سنتی و رستوران چشم انداز است.

انواع غذاهای با کیفیت ایرانی، فرنگی و دریایی در این رستوران‌ها سرو می‌شود. کافه تریا نقش جهان هتل عباسی نیز با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه، مکانی مناسب برای جلسات کاری و دورهمی‌های دوستانه است. گذشته از این‌ها هتل عباسی اصفهان دارای یک باغ باصفا و بسیار بزرگ برای شب‌نشینی و گشت و گذار است. ناگفته نماند که این هتل مجلل سنتی دارای امکانات دیگری نیز هست؛ نمونه این امکانات استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ است.

حرف آخر

رزرو هتل را می‌توانید با کمک وب سایت ایران هتل آنلاین انجام دهید. رزرو سریع انواع هتل‌ ها، هتل آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های سنتی در این وب سایت امکان پذیر است. علاوه بر این می‌توانید اطلاعات کامل به همراه نظرات کاربران درباره هر هتل را در وب سایت ایران هتل آنلاین ببینید! جدای از این‌ها با عضو شدن در این وبسایت می‌توانید از آفرهای ویژه هم بهره‌مند شوید.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟