پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

پوستر پاندا کنگفو کار چهار

بنا بر گزارش کول دانلود ، از سال 2008 تاکنون سه قسمت از این انیمیشن منتشر شده که درحال حاضر چیزی به اکران قسمت چهار این مجموعه نمانده است!

 

انیمیشن پاندا کنگ فو کار

ژانر آن کمدی و هنرهای رزمی است. قسمت اول این انیمیشن، سومین فیلم پرفروش سال و پرفروش ترین انیمیشن سال در سراسر جهان شده بود. انیمیشن پاندا کنگ فو کار که یکی از موفق ترین انیمیشن های شرکت دریم ورکس است، پس از تولید 3 فیلم به فروش 1.8 میلیارد دلاری رسید و دو فیلم آن، نامزد دریافت جایزه اسکار شد. این انیمیشن، تاکنون 3 فیلم بلند، 4 سریال و 5 فیلم کوتاه را برای جهان به نمایش گذاشته که فیلم های بلند، روی بهبود توانایی های پو و داستان خودش تمرکز می کردند و باعث می شد مخاطب بیشترین شناخت را نسبت به پو بدست آورد و درگیر او شود.

کارگردان این اثر مایکل میچل است که آثاری دیگر چون؛ انیمیشن های Shrek Forever After، Trolls، The Lego Movie 2 را نیز کارگردانی کرده است.

 

در قسمت 4 پاندا کنگ فو کار چه می گذرد؟

پس از انتشار تریلر رسمی انیمیشن Kung Fu Panda 4 توسط دریم ورکس، متوجه سه شخصیت جدید در این قسمت می شویم؛ یک آفتاب پرست که دارای قدرت تغییر قیافه است و می تواند خود را به شکل هر کاراکتر دیگر دربیاورد. روباه دزدی به نام ژن که با پو متحد می شود و شخصیت جدید سوم، رهبر گروه دزدان به نام هان است که با آفتاب پرست برای نابودی پو متحد می شود.

در قسمت جدید این مجموعه، پو در چین قدیم با همان خصلت ها و بامزگی های سابقش در حال عبور از چالش هایی است.او این بار مبارزه های جدیدی را تجربه می کند و بابت شکمویی ها و مهارت های کنگ فواش به چالش کشیده می شود. گروه پنج آتشین نیز مانند قسمت های قبل در کنار او بسیار موثر خواهد بود.

خلاصه ی رسمی بدین گونه است که از پو به عنوان جنگجوی اژدها خواسته می شود که به رهبر معنوی دره صلح تبدیل شود، به همین علت او باید جانشینی لایق برای لقب جنگجوی اژدها برگزیند.در این بین آفتاب پرست (کامیلین)، به کمک عصای دانش در تلاش بازگرداندن شخصیت های منفی از جمله؛ تای لانگ که در عالم ارواح هستند، است.

 

صداپیشگان پاندا کنگ فو کار 4

صداپیشه شخصیت پو، جک بلک، بازیگر، کمدین و موزیسین آمریکایی است و از آخرین فیلم های او می توان به House with a Clock in Its Walls (2018) و Jumanji (2019) اشاره کرد.

آنجلینا جولی، بازیگر و فیلمساز آمریکایی و برنده سه جایزه گلدن گلوب و یک اسکار است. او که از پردرامد ترین بازیگرهای زن هالیوود به شمار می رود، صداپیشگی ببری را در این انیمیشن عهده دار است.

داستین هافمن، بازیگر آمریکایی برنده دو حایزه اسکار، چهار بفتا، شش گلدن گلوب و دو جایزه Primetime Emmy، شده است او در قسمت چهار این انیمیشن صداپیشگی استاد شیفو را برعهده دارد. استاد شیفو در این قسمت که بازنشسته شده است، شاگرد پو می شود.

جکی چان بازیگر، فیلمساز، رزمی کار و بدلکار است و در فیلم های معروفی چون؛ The Karate Kid (2010) و مجموعه فیلم ساعت شلوغی (Rush Hour) و در صدها فیلم دیگر نقش آفرینی کرده است. او صداپیشه ی میمون است.

وایولا دیویس، بازیگر فیلم های The Suicide Squad و Fences و برنده جایزه اسکار، صداپیشگی آفتاب پرست را برعهده دارد.

آکوافینا، بازیگر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings که در انیمیشن های مختلفی از جمله The Bad Guys نیز صداپیشگی کرده است، در این انیمیشن صداپیشه ی نقش ژن است.

شخصیت سوم که هان نام دارد به صداپیشگی هوی کوان که اخیرا در فیلم Everything Everywhere All at Once و سریال Loki نقش نمایی کرده است، در این انیمیشن حضور دارد.

و در ادامه ی صدا پیشگان، لوسی لو در نقش افعی، دیوید کراس در نقش لک لک، ست روگن در نقش مانتیس، جیمز هونگ در نقش پدرخوانده پو، برایان کرنستون در نقش پدر واقعی پو و ایان مک شین در نقش تای لانگ حاضر خواهند شد.

 

موسیقی متن Kung Fu Panda 4

هانس زیمر، موسیقی دان بزرگ آلمانی، وظیفه ی ساخت موسیقی متن آن را برعهده دارد. از آثار او می توان به موسیقی متن فیلم های شاهکاری چون؛ شیرشاه، شاهزاده ی مصر، گلادیاتور، آخرین سامورایی، مجموعه ی دزدان دریایی کاراییب، سه گانه ی بتمن (شوالیه ی تاریکی، بتمن آغاز می کند و شوالیه ی تاریکی برمی خیزد)، رمیز داوینچی، شرلوک هلمز، تلقین، شتاب، میان ستاره ای، دانکرک، بتمن دربرابر سوپرمن، مرد پولادین، لیگ عدالت، زن شگفت انگیز و تلماسه اشاره کرد.

 

انیمیشن پاندا کنگفو کار 4، در 8 مارس 2024 معادل 18 اسفند 1402 اکران می شود که در تاریخ 10 فروردین 1403 منتشر می شود.

 

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 2024

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 56 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟