پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

پنل اس ام‌اس چیست و چه کاربردی دارد؟

پنل اس ام‌اس چیست و چه کاربردی دارد؟

پنل اس ام‌اس سامانه پیام کوتاه، سامانه پیامک یا پنل اس‌ام‌اس؛ یک نرم افزار اینترنتیِ تحت وب است، مانند dropbox ، yahooو... که با نام کاربری و رمز عبور مخصوص به خودتان، از طریق مرورگرهای مختلف یا حتی اپلیکیشن‌های موجود، در دسترس است.

فرض کنید به تازگی بعد از اخذ مدرک مربی‌گری فوتبال، یک باشگاه تأسیس کرده‌اید! آیا دست روی دست می‌گذارید تا کودکان و نوجوانان علاقمند برای ثبت‌نام به باشگاه شما بیایند؟ باشگاهی که به تازگی افتتاح شده و هنوز مطرح نیست؟ شاید در طولانی مدت افراد زیادی جذب شوند، اما راه­های بهتر و سریع­تری هم هست، مانند اطلاع‌رسانی با پنل اس ام‌اس، اما چگونه؟

خرید پنل تبلیغاتی پیامکی و استفاده از آن یکی از همین راه‌هاست. برای مثال اگر بخواهید به تمام کودکان و نوجوانان با رده سنی 6-18 سال پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، قطعاً نمی‌توانید به صورت دستی و با موبایل خودتان اقدام کنید، زیرا اگر روزانه با موبایلتان بیش از ۱۰۰۰ پیامک ارسال کنید، سیم‌کارت شما مسدود می‌شود.

از طرفی اگر فرض کنیم که شما، شماره موبایل همه مخاطبین مورد نظرتان را داشته باشید، ماه‌ها طول می‌کشد تا همه آنها را مطلع کنید! این در حالی است که پنل اس‌ام‌اس به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بالا و در مقیاس زیاد پیامک انبوه ارسال کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با پنل اس­ام‌اس و کاربردهای آن، آشنا کنیم.

پنل اس ام‌اس

پنل اس ام‌اس چیست؟

سامانه پیام کوتاه، سامانه پیامک یا پنل اس‌ام‌اس؛ یک نرم افزار اینترنتیِ تحت وب است، مانند dropbox ، yahooو… که با نام کاربری و رمز عبور مخصوص به خودتان، از طریق مرورگرهای مختلف یا حتی اپلیکیشن‌های موجود، در دسترس است.

این پنل پیامکی به شما کمک می‌کند تا به صورت انبوه یا حتی تک‌تک و به شیوه‌های مختلف پیامک ارسال کنید. مخاطبین مورد نظر شما نیز به صورت طبقه‌بندی شده بر روی پنل قرار دارند، برای مثال برخی از این طبقه‌بندی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • نقشه یا محل سکونت،
  • کدپستی،
  • سن و جنسیت،
  • دفترچه تلفن،
  • فایل اکسل،
  • و…

به زبان ساده­تر، پنل اس­ام­اس یک نرم‌افزار در فضای اینترنت است، که به شما کمک می‌کند تا مشتریان‌ را مدیریت کنید و برای آن‌ها پیامک‌های انبوه ارسال نمائید.

 

یک پنل اس­ام­اس چه قابلیت­هایی باید داشته باشد؟

یک سامانه ارسال پیامک دقیقاً مانند یک موبایل هوشمند عمل می­کند وامکاناتی شبیه به آن را دارد. اصلی­ترین قابلیت آن، ارسال انبوه اس­ام­اس است. علاوه بر آن قابلیت­های دیگری هم دارد که شامل موارد زیر می­شود:

  • داشتن بانک شماره از شهر، منطقه، محله و… به تفکیک جنسیت، سن، کسب وکار،
  • امکان نظرسنجی،
  • امکان دریافت پیامک،
  • قابلیت گزارش گیری،
  1. وضعیت رسیده به موبایل،
  2. وضعیت رسیده به مخابرات،
  3. نرسیده به گوشی (پنل ملی پیامک؛ در این حالت هزینه‌ شما را بازمی‌گرداند)،
  • قرعه کشی،
  • ارسال منطقه‌ای و ارسال BTS،
  • ارائه متن پیامک آماده برای موقعیت­های مختلف،
  • امکان ارسال پیامک از طریق لیست سفید،
  • امکان ارسال پیامک با شماره­های مختلف تبلیغاتی،
  • و…

پنل اس ام‌اس

نحوه عملکرد پنل اس‌ام‌اس چیست؟

به طور کلی؛ دو نوع پنل پیامک وجود دارد:

  1. پنل اس‌ام­اس کاربری

این پنل مروبط به کاربرانی است که می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی را ارسال کنند.

  1. پنل اس‌ام­اس خدماتی

این پنل؛ یکی از روش‌های اصلی کسب­وکارها برای کسبِ درآمد است، چرا؟ زیرا این سامانه به آنها کمک می‌کند تا به کاربران نامحدودی پیامک ارسال کنند.

البته به هنگام خرید باید دقت داشته باشید، زیرا برخی از پنل­ها هستند که امکانِ ارسال و دریافت را همزمان ندارند و تنها قابلیت ارسال پیامک دارند. حتی ممکن است برخی از آنها امکان ارسال پیام­های تک به تک را نداشته باشند و فقط از ارسال انبوه پشتیبانی کنند.

از همه مهم­تر، سرعت ارسال پیامک در هر سامانه است که معمولاً با دیگری تفاوت دارد. اینها تنها بخشی از مواردی است که بر عملکرد یک پنل پیامکی اثر می­گذارد، پس باید به هنگام خرید با دقت بیشتری این کار را انجام دهید و به سراغ پنل­های معتبر بروید.

پنل اس­ام­اس ملی پیامک، یکی از معتبرترین­ها است که با خرید از این سایت، به تمام امکانات لازم برای هر کسب­وکاری دسترسی خواهید داشت.

 

کاربرد پنل اس ام‌اس چیست؟

اکثر افراد بر این باور هستند که پنل پیامک تنها برای ارسال پیامک تبلیغاتی و جذب مخاطب کاربرد دارد، در حالی که اینچنین نیست! برخی از دیگر کاربردها عبارتند از:

  1. حفظ مشتری

شما با پنل پیامکی می‌توانید از مشتری خود در برابر شعارهای تبلیغاتی سایرِ رقیبان، مراقبت کنید؛  چگونه؟

کافی است از قابلیت ارسال خودکار پیامک تبریک تولد در سامانه پیامکی استفاده کنید و تاریخ تولد مشتریانتان را وارد سامانه پیام کوتاه کنید. آنگاه پنل اس­ام­اس به‌ صورت اتوماتیک متن تبریک تولد مشتریان شما را ارسال کند. این پیامک برای مجموعه شما هزینه چندانی نخواهد داشت، اما کمک شایانی برای ماندگاری شما در ذهن مشتری می‌کند.

حتی می‌توانید بعد از هر خرید، شماره تلفن همراه مشتری خود را ثبت کنید و با یک پیامک، از او بابت خریدی که از شما داشته است، تشکر کنید.

  1. اطلاع از خریدها و اعلان‌ها برای صاحبان وب­سایت‌ها و فروشگاه­های آنلاین

در واقع اگر یک وب­سایت یا فروشگاه آنلاین دارید برای تأیید کد پیام کوتاه یا اطلاع از خریدها و اعلان‌ها می‌توانید از پنل خدمات پیام کوتاه استفاده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله آموزش ارسال پیامک از طریق سایت را در وبلاگ ملی پیامک مطالعه کنید.

  1. ارسال کد تأیید برای اپلیکیشن‌ها

یکی از دیگر کاربردهای یک پنل پیامکی ارسال کد فعال‌سازی برای کاربران اپلیکیشن‌هاست.

  1. اطلاع­رسانی به مدیران، دانش­آموزان، دانشجویان و…

کاربرد پنل اس­ام­اس تنها برای صاحبین کسب­وکارهای مختلف نیست، بلکه مدارس، دفاتر و سازمان‌ها نیز می­توانند برای تبلیغات و یا حتی اطلاع­رسانی به کاربران و دانشجویان خود از این سامانه استفاده کنند.

پنل اس­ام­اس ملی پیامک، یکی از بهترین سامانه­های پیامکی است که با داشتن تمام ماژول­ها و امکانات لازم، می­تواند شما را در جهت رفع هر کدام از نیازهای­تان، یاری کند.

پنل اس ام‌اس

استفاده از پنل اس­ام­اس چه ضرورتی دارد؟

این روزها با خبرهای قطع اینترنت و… بیش از پیش به این واقعیت پی بردیم که زندگی بدون موبایل امکان­پذیر نیست! این در حالی است که بیش از 95 درصد از افراد جامعه، تلفن همراه مستقل دارند.

البته با وجود شبکه­های اجتماعی، کمتر کسی هنوز با سیستم پیامکی کار می­کند، اما تنها سرویسی است که با قطع اینترنت، عملکرد آن مختل نخواهد شد، زیرا پیام­ها ازطریق یک شبکه مخابراتی روی سیم کارت­ها ارسال می­شود.

به همین دلیل در راستای گسترش تبلیغات و روش­های مختلف بازاریابی، بازاریابی پیامکی نیز شکل گرفت. به طوری که امروزه به یکی از مهم­ترین روش­ها برای معرفی خدمات و محصولات کسب­وکارها تبدیل شده است.

البته ناگفته نماند که در کنار پیامک­های مثبت، روزانه پیامک­های تبلیغاتی مزاحمی نیز برای ما ارسال می­شود که همین عامل دید بسیاری از افراد را نسبت به این سامانه منفی کرده است. در واقع فرستندگان این دسته از پیامک­ها، یکسری استراتژی صحیح در تولید محتوا، کپی رایتینگ و زمان ارسال اس­ام­اس را نادیده گرفته­اند.

بنابراین با رعایت تمام نکات و البته، مشاوره با متخصصین این حوزه می­توانید از پنل اس­ام­اس ملی پیامک برای جلب و حفظ مشتری­های خود، استفاده کنید.

ملی پیامک؛ بهترین سامانه پیامکی

یک پنل پیامکی معتبر باید کاربری راحتی هم داشته باشد، نسبت به سایر پنل­ها با قیمت مناسبی بتوانیم آن را تهیه کنیم، سریع و مطمئن باشد و امنیت کسب­وکار ما را تضمین کند. تمام ویژگی­هایی که گفته شد، در پنل اس­ام­اس ملی پیامک یافت می­شود

به طور مثال ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی در استان البرز و سایر شهرهای ایران با سامانه پیامکی ملی پیامک امکان پذیر است.

 

فراموش نکنید که ملی پیامک یک سامانه پیامکی معمولی نیست! یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتری است تا بتوانید آن را حفظ کنید، یک رابطه پایدار بسازید و خدمات بهتری ارائه دهید. برای اطلاعات بیشتر و خرید پنل اس­ام­اس می­توانید به سایت melipayamak.com مراجعه کنید یا با شماره 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید.

 

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

برچسب ها :

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟