پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نحوه کسب درآمد غیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال

نحوه کسب درآمد غیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال

روش‌های کسب درآمد غیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال، به شکلی گسترده و در حال توسعه دیده شده و انتظار می‌رود که در دوره‌های زمانی پیش رو، وسعت بیشتری به خود بگیرند. در حقیقت تحول هر چه بیشتر این بازار، باعث شده است تا زمینه‌های درآمدزایی در آن نیز رشد کرده و شاهد حضور پررنگ‌تر سیستم های درآمدزایی به جز روش های مستقیم باشیم. شما چه نظری در این باره دارید؟ نظرات و ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

شاید پیش از این بر این باور بودیم که خرید ارز دیجیتال و فروش به موقع آن، تنها روش درآمدزایی از بازار رمزارزها است؛ اما پیشرفت در این صنعت نشان داد که فرصت های به مراتب جدی تری در این حوزه وجود دارد. کسب درآمد غیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال چیزی است که می‌خواهیم در اینجا به آن بپردازیم. در ابتدا، کریپتو بسیار نامشخص بود و توسط افراد کمی قابل درک بود. به همین موازات بسیاری از افراد در ابتدای راه توانستند به ثروت‌های بزرگی از این مسیر دست یابند.

حتی اگر رشد زودهنگام را از دست دادید، برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال خیلی دیر نیست. در اینجا، ما نگاهی به سرمایه‌گذاری‌ها و استراتژی‌هایی می‌اندازیم که حتی تازه واردان به این فناوری می‌توانند برای کسب درآمد غیرفعال از بازار ارز دیجیتال (https://neel.market/prices) به کار بگیرند. در ادامه با ما همراه باشید.

کسب درآمد غیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال

در زیر به سه روش استخراج رمزارزها، سهامداری ارزهای دیجیتال و همین طور وام دهی روی رمزارزها اشاره می‌کنیم که هر یک به نوعی در راستای به دست آوردن درآمد غیرفعال از این بازار تعریف شده‌اند.

استخراج یا ماینینگ از روش های کسب درآمدغیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال

استخراج رمزارز روش اصلی برای کسب درآمد غیرفعال با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. ماینینگ شامل استفاده از قدرت محاسباتی برای حل مسائل پیچیده ریاضی و تأیید تراکنش‌ها می‌شود و به متخصص رمزنگاری نیاز دارد تا «اثبات کار» را برای نشان دادن راه‌حل به اشتراک بگذارد. در ازای این «کار»، سریع‌ترین «ماینر» که معما را حل می‌کند، با سکه‌های رمزنگاری یا توکن‌ها پاداش می‌گیرد.

البته در حال حاضر با افزایش سختی شبکه، این روش با هزینه زیادی همراه شده و سهولت قبلی خود را از دست داده است. در روزهای اولیه، افراد می‌توانستند با استفاده از نرم‌افزار استخراج بیت‌کوین Core و پردازنده‌های کامپیوتری ساخته‌شده به نام ASIC نسبتاً به راحتی کوین به دست آورند. با محبوبیت ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت سکه، استخراج به طور فزاینده ای سودآور شد.

امروزه ماینینگ بسیار پرهزینه و نیازمند منابع است. افراد دیگر از تلاش‌های خود در معدن درآمد چندانی ندارند. در عوض، استخراج عمدتاً توسط مزارع استخراج بزرگ با استفاده از صدها ASIC و مقادیر زیادی برق انجام می شود.

مصرف برق به قدری فشرده شده است که برای سودآور ماندن، این مزارع در مکان‌هایی مانند شهر کبک قرار گرفته‌اند که دما به اندازه کافی پایین است تا ماشین‌ها خنک شوند و هزینه‌های برق پایین بیاید.

برای اکثر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، یک عرضه پول ثابت وجود دارد – مقدار محدودی سکه که تا به حال تولید می شود. بنابراین با استخراج بیشتر افراد، جوایز کاهش یافت و الزامات کسب توکن فشرده‌تر شد.

سهامداری ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال

استخراج بیت کوین به تجهیزات گران قیمت و هزینه های برق نیاز دارد که آن را حتی برای بسیاری از گروه های استخراج بزرگتر ناپایدار می‌کند. در نتیجه، اثبات سهام به یک جایگزین محبوب برای تایید تراکنش‌ها و تولید ارز دیجیتال تبدیل شده است. سرمایه گذاری به شکل سهامداری ارزهای دیجیتال، راه دیگری برای ایجاد درآمد غیرفعال از طریق ارز دیجیتال است.

برای افرادی که دارای ارزهای دیجیتالی هستند که بر اساس اثبات سهام کار می‌کنند، این امکان را دارند که کوین‌های خود را به اشتراک بگذارند. وقتی افراد کوین‌های خود را به اشتراک می گذارند، اساساً آن ها را به شبکه وام می دهند تا تراکنش ها را تأیید کنند.

در ازای قرض دادن کوین های شما و کمک به اعتبارسنجی، شبکه با کوین‌های اضافی به شما پاداش می‌دهد – به طور موثر به شما امکان می‌دهد سود کسب کنید. مشابه وام‌دهی نقدی، کوین‌هایی که در انبار قرار می‌گیرند در یک استخر ویژه سپرده می‌شوند و بنابراین برای هزینه‌های روزمره در دسترس هستند.

یک شخص فقط می‌تواند به تعداد توکن‌هایی که در یک زمان معین وارد این سهامداری کرده است اعتبار سنجی کند. هرچه بیشتر سرمایه گذاری کنید، توانایی شما برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها بیشتر می‌شود. این معمولاً به بهترین وجه در یک استخر انجام می‌شود، جایی که همه کاربران کوین‌های خود را ترکیب می‌کنند تا بخش بیشتری از قدرت اعتبارسنجی تراکنش را دریافت کنند.

شروع کار با استیکینگ کریپتو اغلب نیازمند حداقل سرمایه گذاری است. به عنوان مثال، اتریوم (ETH) برای ایجاد یک استخر سهام به 32 اتریوم (حدود 40000 دلار ارزش در قیمت های امروزی) نیاز دارد، اگرچه به عنوان یک دارنده کوچکتر می‌توانید در یک استخر گروهی نیز شرکت کنید.

یک شبکه معین از شما می‌خواهد که حداقل مقدار توکن‌ها را در اختیار داشته باشید و در اختیار داشته باشید. کارآمدترین راه برای کسب درآمد غیرفعال با سهامداری، به حداکثر رساندن سهام خود و داشتن اتصال ثابت به کیف پول رمزنگاری است.

اگر به افزایش عرضه به عنوان شکلی از تورم نگاه کنید، ممکن است سرمایه گذاری را راهی برای جلوگیری از تورم و حفظ ارزش خود بدانید.

وام دادن روی ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال

اصول اولیه وام دادن روی ارزهای دیجیتال، درست مانند روال وام‌های نقدی سنتی است. وام گیرنده به وام دهنده، بهره‌ای بابت آن می‌پردازد که به سود حاصل از این فرایند منجر شده و روشی از درآمدزایی شناخته می‌شود. به طور نمونه شما مقداری بیت کوین را سپرده گذاری کرده و بابت آن وامی دریافت می‌کنید که ممکن است در قالب دلار آمریکا باشد. در این حالت یک چرخه درآمدزایی غیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال فراهم شده و در عین حال خدماتی نیز در قالب آن ارائه می‌گردد.

این سیستم هنوز آن قدرها پا نگرفته و فاصله زیادی تا شناخته شدن کامل و استفاده گسترده دارد. با این همه با توجه به حضور پررنگ رمزارزها در کشورهای مختلف و به رسمیت شناخته شدن آن، به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک، حضور بیشتری در معادلات مالی داشته باشد.

سخن پایانی

روش‌های کسب درآمد غیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال، به شکلی گسترده و در حال توسعه دیده شده و انتظار می‌رود که در دوره‌های زمانی پیش رو، وسعت بیشتری به خود بگیرند. در حقیقت تحول هر چه بیشتر این بازار، باعث شده است تا زمینه‌های درآمدزایی در آن نیز رشد کرده و شاهد حضور پررنگ‌تر سیستم های درآمدزایی به جز روش های مستقیم باشیم. شما چه نظری در این باره دارید؟ نظرات و ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 43 مطلب )

ادمین (شهرام)

شهرام هستم. حدود سه ساله که با کول دانلود همکاری دارم. من مسوول تبلیغات و ادمین این بخش هستم.

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟