پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دانلود انیمه مرد یخی و همکار باحالش 2023

دانلود انیمه مرد یخی و همکار باحالش 2023 زبان اصلی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری و کم حجم دانلود انیمه مرد یخی و همکار باحالش 2023+ انیمه 2023 xxxxThe Ice Guy and His Cool Female Colleaguex/ تاریخ دقیق پخش

خلاصه داستان: هیمورو یه کارمند اداریه که متعلق به یه نژاد از موجودات ماوراء الطبیعه هست که قدرت های عجیبی دارن. هر وقت که اون تمرکز زیادی می کنه، اون به طور ناخودآگاه همکارای بدبختشو به یه تبعیدگاه سر بسته توی قطب شمال می فرسته. اما برخلاف قدرت های یخیش، هیمورو انسان گرم و مهربونیه. اون گل ها و گربه ها رو دوست داره اما نمی تونه خیلی به اونا نزدیک بشه. هیمورو یه نقطه ضعف دربرابر همکارش فویوتسوکی داره که یه زن آرامه که مهارت خاصی در ارائه راه حل های ساده برای مشکلات غیرعادی هیمورو داره. هروقت که فویوتسوکی کاری برای اون انجام می ده، طوفانی از احساسات در قلب هیمورو شکل می گیره و اون متوجه طوفان برفی که در اون طبقه از اداره ایجاد می کنه نمیشه. به دلیل شکل گیری این خشم و خروش های برفی، احساسات هیمورو نسبت به اون برای همه کاملا مشخصه به جز برای خود فویوتسوکی. اما به خاطر علاقه ش به اون، هیمورو حاضره که برای تسخیر قلب فویوتسوکی دست به هر کاری بزنه و... که شما می توانید این انیمه را از سایت کول دانلود دریافت نمایید.

دانلود رایگان انیمه The Ice Guy and His Cool Female Colleague 2023

دانلود انیمه مرد یخی و همکار باحالش 2023

دانلود انیمه مرد یخی و همکار باحالش زیرنویس چسبیده

دانلود The Ice Guy and His Cool Female Colleague

 

محصول: 2023 | زمان: 24 Min | پخش کننده: کول دانلود

اپیزودها:12 قسمت|ژانر: کمدی,عاشقانه|حجم: 400 MB

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

خلاصه داستان

هیمورو یه کارمند اداریه که متعلق به یه نژاد از موجودات ماوراء الطبیعه هست که قدرت های عجیبی دارن. هر وقت که اون تمرکز زیادی می کنه، اون به طور ناخودآگاه همکارای بدبختشو به یه تبعیدگاه سر بسته توی قطب شمال می فرسته. اما برخلاف قدرت های یخیش، هیمورو انسان گرم و مهربونیه. اون گل ها و گربه ها رو دوست داره اما نمی تونه خیلی به اونا نزدیک بشه. هیمورو یه نقطه ضعف دربرابر همکارش فویوتسوکی داره که یه زن آرامه که مهارت خاصی در ارائه راه حل های ساده برای مشکلات غیرعادی هیمورو داره. هروقت که فویوتسوکی کاری برای اون انجام می ده، طوفانی از احساسات در قلب هیمورو شکل می گیره و اون متوجه طوفان برفی که در اون طبقه از اداره ایجاد می کنه نمیشه. به دلیل شکل گیری این خشم و خروش های برفی، احساسات هیمورو نسبت به اون برای همه کاملا مشخصه به جز برای خود فویوتسوکی. اما به خاطر علاقه ش به اون، هیمورو حاضره که برای تسخیر قلب فویوتسوکی دست به هر کاری بزنه و… که شما می توانید این انیمه را از سایت کول دانلود دریافت نمایید.

درباره این انیمه

مرد یخی و همکار باحالش (Kōri Zokusei Danshi to Kūru na Dōryō Joshi) یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط Miyuki Tonogaya نوشته و تصویرگری شده است. در ژوئیه 2019 پخش سریال در وب سایت مانگای Gangan Pixiv Square Enix آغاز شد. از ژوئن 2022، فصل های جداگانه این مجموعه در شش جلد جمع آوری شده است. اقتباس سریال تلویزیونی انیمه توسط Zero-G و Liber قرار است در ژانویه 2023 به نمایش درآید.

یک اقتباس از مجموعه تلویزیونی انیمه، تولید شده توسط Zero-G و Liber، در 21 ژوئن 2022 اعلام شد. کارگردانی آن بر عهده مانکیو است و فیلمنامه‌ های آن توسط توموکو کونپارو، طراحی شخصیت‌ ها توسط میاکو کانو و موسیقی ساخته شده توسط روکا کاوادا انجام شده است. این سریال قرار است در 4 ژانویه 2023 در Tokyo MX و شبکه های دیگر پخش شود.

این انیمه در روز چهارشنبه 14 دی 1401 پخش خواهد شد.

زمان پخش

چهارشنبه 14 دی 1401

دانلود انیمه مرد یخی و همکار باحالش 2023 3


 

لینک های مرد یخی و همکار باحالش 2023

با زیرنویس چسبیده

قسمت 01:

دانلود کیفیت BLURAY

دانلود کیفیت HQ1080

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با 

لینک پخش آنلاین

 

لینک ها به زودی و پس از انتشار، درج خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

دانلود انیمه مرد یخی و همکار باحالش 2023 4

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4988 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟