پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

معرفی و بررسی برترین فیلم های هندی 2024

معرفی و بررسی برترین فیلم های هندی 2024

به گزارش کول دانلود ، ژانر فیلم های هندی همیشه از طرفداران بسیار زیادی در بین ایرانیان برخوردار بوده است که علاقمندان زیادی را به دور خود جمع کرده است. در ادامه لیستی از مهم ترین فیلم های هندی سال 2024 را مرور می کنیم:

بهترین فیلم های هندی 2024

معرفی و بررسی برترین فیلم های هندی 2024

به گزارش کول دانلود ، ژانر فیلم های هندی همیشه از طرفداران بسیار زیادی در بین ایرانیان برخوردار بوده است که علاقمندان زیادی را به دور خود جمع کرده است.

در ادامه لیستی از مهم ترین فیلم های هندی سال 2024 را مرور می کنیم:

 

 

 

 

Fighter 2024

فایتر یا مبارز را شاید بتوان مهم ترین فیلم امسال دانست.

مبارز (یا جنگجو) یک فیلم سینمایی محصول هند در ژانر هیجانی و اکشن میباشد که در تاریخ 5 ژانویه 2024 پخش خواهد شد. سیدارت آناند کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و بازیگران آن هرتیک روشن، دیپیکا پادوکن، آنیل کاپور، آکارش آلاغ، آکشای اوبروی، کاران سینگ گروور، بیرول تارکان یلدیز، سانجیو جایسوال، پارت سیدپورا، پراشانت کومار، هیمانشو جایکار، کونال سینگ، شعیب علی العماری و … می باشند.

Yodha   2024

فیلم یودا یک فیلم اکشن، درام و هیجان انگیز محصول 2023 هند به کارگردانی پوشکار اوجا میباشد . در این فیلم بازیگرانی از جمله راشی خانا، سیدارت مالهوترا، دیشا پاتانی، سرهنگ راوی شارما، اولاد حسین ایشان، سامی جوناس هینی و … ایفای نقش کرده اند. این فیلم در تاریخ 7 چولای 2023 بطور رسمی پخش خواهد شد.

Bade Miyan Chote Miyan 2024

فیلم باده میان چوته میان (یا “میان بزرگ میان کوچک”) یک فیلم اکشن، هیجان انگیز و کمدی محصول 2023 هند به کارگردانی علی عباس ظفر میباشد . در این فیلم بازیگرانی از جمله آکشای کومار، تایگر شروف، جوگل هنسرج، جانوی کاپور، سوناکشی سینها، آلایا اف، پریتویراج سوکوماران، منوشی چیلار، آنیل داوان، دشنا دوگاد، پیتوباش، روفیک خان، بیجو تاانگجام، گاوراو گرا، هیمانشو جایکار، آنای کامات، پالین کاباک و … ایفای نقش کرده اند. این فیلم در تاریخ 22 دسامبر 2023 بطور رسمی پخش خواهد شد.

Sky Force 2024

نیروی آسمان (به انگلیسی: Sky Force) فیلمی اکشن و هیجان انگیز هندی زبان به نویسندگی Sandeep Kewlani و کارگردانی Abhishek Kapoor و Sandeep Kewlani است. آکشی کومار، نیمرات کائور، سارا علی خان، ویر پاهاریا، امیلیجا سنوایتیت، النا اسکریابینا، بوگومیلا بوبیاک، ایرینا سوکووا، جاوی فرر، آندری اسکریابین آندری اسکریابین، دیمیتری اسکریابین و دیگران در این فیلم بازی می‌ کنند.این فیلم بر اساس یک داستان واقعی است که توسط Indian Express گزارش شده است. زمان تقریبی پخش این فیلم 2 اکتبر 2024 میباشد.

 

Mr And Mrs Mahi 2024

این فیلم داستان زندگی واقعی کریکت باز و کاپیتان سابق تیم هند، ماهندرا سینگ دونی (با بازی  راجکومار رائو) را نشان میدهد و بازیگران آن  راجکومار رائو، آبیشک بانرجی، جانوی کاپور، کومود میشرا، راجش شارما، زرینا وهاب و… میباشند. انتظار میرود این فیلم در 19 آپریل 2024 اکران شود.

Tehran 2024

این فیلم براساس داستان واقعی است. فیلمی اکشن و هیجان انگیز محصول هند که قرار بود در تاریخ 26 ژانویه 2023 منتشر شود که در نهایت به 26 آپریل 2024 موکول شد.

Stree 2 2024

در اکتبر 2018، کارگردان عمار کاوشیک اعلام کرد که قصد دارد دنباله ای برای فیلم استری 2018  بسازد.در فوریه 2022، بازیگر Rajkummar Rao نشان داد که دنباله Stree برنامه ریزی شده است. از مارچ 2023، ادامه این فیلم در مرحله پیش تولید تایید شده است. در آپریل 2023، سازندگان آن اعلام کردند که این فیلم در 31 آگوست 2024 اکران خواهد شد.

Welcome To The Jungle 2024

“به جنگل خوش آمدید ” یک فیلم سینمایی محصول هند در ژانر اکشن، کمدی، جنایی و ماجراجویی میباشد که در تاریخ 20 دسامبر 2024 پخش خواهد شد. احمد خان کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و بازیگران آن آکشی کومار، دیشا پاتانی، سانجی دات، ژاکلین فرناندز، لارا دوتا، سونیل شتیو … می باشند.

 

Singham 3 2024

Kalki 2898 AD 2024

Pushpa 2: The Rule 2024

Main Atal Hoon 2024

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5474 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟