پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بیوگرافی یو آه این بازیگر سریال اهل جهنم

1/5

بیوگرافی یو آه این بازیگر سریال اهل جهنم اوهم هونگ سیک (۶ اکتبر ۱۹۸۶) که با با نام "یو آه این" شناخته می شود، بازیگر، کارگردان خلاق و گالریست کره جنوبی است.یو علاوه بر کارهای سینمایی، به فعالیت های اجتماعی و هنری نیز می پردازد. او همچنین به دلیل دیدگاه های سیاسی و اجتماعی خود در حساب رسانه های اجتماعی خود شناخته شده است. در سال 2016، او در رتبه دوم فهرست افراد مشهور فوربس کره قرار گرفت.

پروفایل:

بیوگرافی یو آه این بازیگر سریال اهل جهنم 2021

 

 

 

———————————————————————————————                                                             

  • نام و نام خانوادگی: Yoo Ah In , یو آه این ,유아인
  • تاریخ تولد: 6 اکتبر 1986 , 14 مهر 1365
  • محل تولد: کره جنوبی , دائگو
  • حرفه: بازیگر , نویسنده , کارگردان , گالریست
  • وضعیت تأهل: مجرد
  • قد: 181 سانتی متر
  • گروه خونی: A

 

 

 

 

Instagram =hongsick

 

 

 

 

بیوگرافی


♥اوهم هونگ شیک (۶ اکتبر ۱۹۸۶) که با با نام “یو آه این” شناخته می شود، بازیگر، کارگردان خلاق و گالریست کره جنوبی است. او به خاطر ایفای طیف متنوعی از نقش‌ها در تلویزیون و سینما شهرت دارد، جایی که او اغلب شخصیت‌های پویا را به تصویر می‌کشد که رشد شخصی قابل توجهی از خود نشان می‌دهند.

او دریافت کننده جوایز مختلف از جمله جوایز فیلم آسیایی، جایزه شوال نوآر جشنواره بین المللی فیلم فانتزیا، دو جایزه فیلم اژدهای آبی و دو جایزه هنری باکسانگ است.  بیشتر به خاطر نقش‌های اصلی‌اش در فیلم پانچ (2011)، ملودرام ماجرای مخفی (2014)، فیلم پرفروش اکشن کهنه سرباز (2015)، درام دوره‌ای The Throne (2015)، مجموعه تلویزیونی تاریخی Six Flying Dragons (2015) شناخته می‌شود. ، درام معمایی هیجان انگیز روانشناختی Burning (2018)، فیلم زامبی #زنده (2020) و فیلم درام جنایی مستقل صدای سکوت (2020)

یو برای بازی در نقش لی جونگ سو در فیلم سوزاندن، تشویق منتقدان بین المللی را دریافت کرد، از جمله انتخاب شدن برای فیلم «بهترین بازیگران سال 2018» نیویورک تایمز، که او را به تنها آسیایی در لیست و اولین بازیگر کره ای تبدیل کرد. برای انجام این کار این فیلم به کارگردانی نویسنده تحسین شده کره جنوبی، لی چانگ دونگ، تحسین جهانی را نیز دریافت کرد و برای نخل طلای جشنواره کن 2018 رقابت کرد و اولین فیلم کره ای شد که به نه فیلم نهایی راه یافت. فهرست کوتاه بهترین فیلم خارجی زبان در نود و یکمین دوره جوایز اسکار.

یو علاوه بر کارهای سینمایی، به فعالیت های اجتماعی و هنری نیز می پردازد. او همچنین به دلیل دیدگاه های سیاسی و اجتماعی خود در حساب رسانه های اجتماعی خود شناخته شده است. در سال 2016، او در رتبه دوم فهرست افراد مشهور فوربس کره قرار گرفت.

یو علاوه بر کارهای سینمایی، به فعالیت های اجتماعی و هنری نیز می پردازد. او همچنین به دلیل دیدگاه های سیاسی و اجتماعی خود در حساب رسانه های اجتماعی خود شناخته شده است. در سال 2016، او در رتبه دوم فهرست افراد مشهور فوربس کره قرار گرفت.

یو آه این، که نام اصلی او اوم هونگ شیک است، در دائگو در جنوب شرقی کره جنوبی متولد شد و کوچکترین فرزند از سه فرزند بود و دو خواهر بزرگتر دارد.

در اولین سال تحصیل در دبیرستان هنرهای Gyeongbuk، در رشته هنرهای زیبا، یو توسط یک بازیگر در خیابان های روبروی مدرسه کشف شد. او به تنهایی به سئول سفر کرد و زندگی مستقلی را آغاز کرد که به گفته او تبدیل به یک دارایی شخصی شد. او در دبیرستان هنر سئول ثبت نام کرد، اما به زودی مدرسه را رها کرد تا به فعالیت های پخش خود ادامه دهد. یو بعداً وارد دانشگاه دانکوک و دانشگاه کنکوک شد و مدرک GED را برای صدور گواهینامه دبیرستان تکمیل کرد.[12][13] قبل از شروع کار، یک بار او را به عنوان یک بت کی پاپ شناسایی کردند و برای آواز خواندن آموزش دیدند

یو علاوه بر مدیریت گالری هنری Studio Concrete در هانام دونگ، از سال 2015 تا 2017 یک سرمایه گذار و شریک تجاری TMI (اطلاعات بیش از حد)، یک غذای سرخ شده کره ای سالم با رستوران قارچ محور در Itaewon، سئول بوده است

 

نماینده، متصدی و مدیر خلاق Studio Concrete است. یک گروه خلاق که در سال 2014 توسط گروهی از هنرمندان متولد دهه 1980 تأسیس شد.

یو و دوستانش استودیو بتن را با مأموریت “ایجاد یک سیستم پشتیبانی سالم برای نسل های آینده خلاق” تأسیس کردند.

این گروه در طیف وسیعی از پروژه های خلاقانه از جمله برنامه ریزی نمایشگاه ها و تبلیغات، طراحی گرافیک، طراحی محصول و همکاری های هنری شرکت دارد.[176] آتلیه این گروه که در یک خانه شهری قدیمی بازسازی شده در هانام دونگ واقع شده است، به عنوان یک مجموعه فرهنگی عمل می کند و دارای یک گالری، کافه و فروشگاه است. این فضا میزبان نمایشگاه‌ها و رویدادهای ماهانه رایگان است که آثار هنرمندان نوظهور داخلی و بین‌المللی را معرفی می‌کند.

یو از طریق نمایشگاه های Studio Concrete حمایت خود را از جامعه فمینیست لیبرال، بنیاد سرطان خون کودکان کره ای و سایر گروه های اقلیت نشان می دهد. علاوه بر بازار سالانه خیریه استودیو بتن برای کودکان، گالری هنری رویدادهای جدیدی را هر ماه برای گروه های مختلف برگزار می کند.

در سال 2017، استودیو بتن با دیزل برای کمپین جهانی “Make Love Not Walls” در سئول همکاری کرد. این گالری همچنین نمایشگاه و بحث کتاب فمینیستی و رویدادهای “خواندن دراماتیک کوئین را بکشید” برگزار کرد.

در سال 2018، Studio Concrete یک مستند کوتاه The Interview را برای کمپین جهانی “Hate Couture” دیزل تولید کرد تا در برابر آزار سایبری موضع بگیرد. تمام درآمد حاصل از فروش این برند به برنامه‌های ضد قلدری اهدا شد.

در همان سال، گالری با مجله W Korea برای کمپین “آگاهی از سرطان سینه” همکاری کرد. درآمد حاصل از فروش این کالا به بنیاد سرطان سینه کره اهدا شد.

سال بعد، Studio Concrete 12 قسمت از برنامه گفتگوی ویژه KBS1 Do-ol Ah-in Going All Directions را به مناسبت صدمین سال جنبش اول مارس تولید کرد.

هنرمندان بین المللی که نمایشگاه های انفرادی خود را در استودیو بتن برگزار کرده اند عبارتند از دانیل سزار، ژان جولین، جوآن کورنلا و اریک جوینر .

از سال 2016، Studio Concrete با دی جی پگی گو نیز همکاری می کند.

تا سال 2019، استودیو بتن 16 نمایشگاه انفرادی، 18 نمایشگاه مشارکتی، 2 نمایشگاه دعوت ویژه و پروژه های همکاری هنری با موزه ملی هنر مدرن و معاصر، دیزل، بودویزر، ودکا ابسولوت، دانکین دونات، CNCity Energy و غیره برگزار کرده است.

در سال 2013، یو از طریق The Beautiful Foundation به کمپینی با عنوان “من علیه سینی غذای ناعادلانه کودکان هستم” کمک مالی کرد.

او به The Beautiful Foundation کمک کرده بود تا 22٪ به هدف جمع آوری کمک مالی اضافه کند، بنابراین تنها 1٪ برای رسیدن به 350 میلیون وون. بنیاد نامه خود را در تشویق مشارکت منتشر کرد و اندکی بعد، جمع آوری کمک مالی از هدف خود فراتر رفت.

در سال 2014، یو یک خط لباس محلی به نام Newkids Nohant راه اندازی کرد تا طرح های تی شرت هایی با تم هانگول ایجاد کند.

او سپس سودی به ارزش 100 میلیون وون را که از طریق خط تولید پوشاک حاصل شده بود، اهدا کرد و صندوق خیریه Newkids Yoo Ah In را در سال 2015 افتتاح کرد.

این صندوق برای کمک هزینه های تحصیلی و آموزشی برای دانشجویانی که در حالی که در کالج زندگی می کنند استفاده می شود. یا پس از بازنشستگی از مراکز مراقبت اقامتی. در 18 آوریل 2014، یو بی سر و صدا به تلاش های امدادی Sewol Ferry پس از غرق شدن MV Sewol تراژدی پیوست و مخفیانه برای اعضای خانواده مسافران گم شده در Jindo ارسال کرد.

از سال 2015، یو و گالری هنری‌اش استودیو بتن، بازارچه خیریه سالانه را برای جشن گرفتن روز کودک برگزار می‌کنند و تمام درآمد حاصل از این بازار را به بنیاد سرطان خون کودکان کره اهدا می‌کنند.[178] در سال 2016، او بلیت های موزه به ارزش 40 میلیون وون را برای کودکان محروم اهدا کرد.

یو اولین بازیگر آسیایی است که مدل جهانی دیزل است. در سپتامبر 2018، یو به کمپین جهانی Diesel “Hate Couture” پیوست تا در برابر آزار سایبری موضع بگیرد. یو و گروه هنرمندش Studio Concrete یک مستند کوتاه The Interview را برای کمپین در 20 سپتامبر 2018 منتشر کردند. مصاحبه به شکل یک مستند جعلی بود که به ندرت در ژانر فیلم مد دیده می شد.

یو به عنوان کارگردان خلاق و خود شخصیت اصلی سکان هدایت را بر عهده گرفت. درآمد حاصل از فروش قطعات این برند در حمایت از برنامه‌های ضد زورگویی اهدا خواهد شد.

یو از سال 2012 از طریق فعالیت‌های کمپین سالانه Amore Pacific Group و W Korea Magazine، مانند “Pink Ribbon Love Marathon” و “Love Your W”، حامی کمپین‌های آگاهی از سرطان سینه بوده است.

در 26 اکتبر 2018، یو و گروه هنرمندش Studio Concrete در سیزدهمین کمپین سالانه “Love Your W” با طراحی مجموعه ای از تی شرت های خاص، و طرح موضوع زن و زیبایی برای یک نمایشگاه عکس به نام W Korea همکاری کردند. “W خود را دوست داشته باش”. درآمد حاصل از این نمایشگاه به بنیاد سرطان سینه کره اهدا شد.

یو همچنین یک نویسنده مستقل بود. او سردبیر مجله مد Tom Greyhound از سال 2014 تا 2016 بوده است و چندین ستون برای مجلاتی مانند InStyle Korea و Movieweek ارائه کرده است.مجله انجمن شاعران سئول، ماهانه شعر، نوشته های او را به عنوان “نفس زیبا، شفاف و پاکیزه از خود که با زندگی پر زرق و برق یک بازیگر متفاوت است” تحسین کرد.

نوشته های او مورد توجه ناشران و نویسندگان حرفه ای نیز قرار گرفت.

در اوقات فراغت، یو دوست دارد برای آشنایانش آشپزی کند.

در سال 2017، یو اعتراف کرد که تومور استخوانی دارد و بخاطر همین خدمت سربازی اجباری خود را به تاخیر انداخته است.

نمایندگان یو اظهار داشتند که علائم او خوش خیم است، به این معنی که تومور غیرسرطانی کمترین تأثیر را بر زندگی روزمره او خواهد داشت و هیچ خطری برای گسترش ندارد. در 27 ژوئن 2017، نمایندگان یو اعلام کردند که او پس از رد شدن در پنج معاینه پزشکی از خدمت سربازی معاف شده است.

 

بیوگرافی یو آه این

 

 

سریال ها


 

بیوگرافی یو آه این بازیگر

 

 Honest Living  2003

Sharp  2004–2005

 April Ki*ss  2004

Shi-eun & Soo-ha  2005

Strongest Chil Woo  2008

He Who Can’t Marry  2009

Fashion King  2012

Secret Affair  2014

Discovery of Love  2014

Descendants of the Sun  2016

The Fool of the End   TBA

 

و از معروف ترین سریال های یو آه این ⇓

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بیوگرافی یو آه این بازیگر سریال اهل جهنم

 

مردم با پدیده ای ماوراطبیعی مواجه می شوند طوری که با مشخص شدن زمان مرگشان، موجوداتی ترسناک ظاهر شده و آنها را به جهنم می برندشما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Jang Ok-jung, Living by Love 2013

بیوگرافی یو آه این بازیگر سریال Jang Ok-jung, Living by Love

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Chicago Typewriter 2017

بیوگرافی یو آه این بازیگر سریال Chicago Typewriter

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Six Flying Dragons 2015-2016

بیوگرافی یو آه این بازیگر سریال Six Flying Dragons

 

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  •  Sungkyunkwan Scandal 2010

بیوگرافی یو آه این بازیگر سریال Sungkyunkwan Scandal

 

 

فیلم ها


 

فیلم های Yoo Ah In

 

2006 Boys of Tomorrow

2007 Skeletons in the Closet

2008 Antique

2009 Sky and Ocean

2011 Punch

2013 Tough as Iron

2014 The Satellite Girl and Milk Cow Thread of Lies

2015 Veteran

The Throne  2015

2016 Like for Likes

CCRT Aerospace : Episode 1 Fragile : The Other Space 2016

2018 Burning

The Interview  2018

Default  2018

2019 Sender Unknown

2020 Alive

Voice of Silence 2020

 The Match TBA

High Five TBA

Seoul Vibe TBA

 

 

جوایز


 

2004

جوایز Yoo Ah In

 

Gonews Netizen Entertainment Awards Best New Actor in Drama Series Sharp Nominated

.

2007

3rd Pierson Youth Film Festival Best Newcomer, Month of May Boys of Tomorrow Won Best New Actor Won 8th Busan Film Critics Awards Won 28th Blue Dragon Film Awards Best New Actor Skeletons in the Closet Nominated

.

2008

11th Director’s Cut Awards Best New Actor Antique Won

.

2010

5th A-Awards (Arena Homme + and Audi Korea) Style Award N/A Won KBS Drama Awards Best New Actor Sungkyunkwan Scandal Nominated Best Couple Award with Song Joong-ki Won

.

2011

5th Mnet 20’s Choice Awards Hot 20’s Voice N/A Won Hot Style Icon Nominated 4th Style Icon Awards Bonsang (“Main Award”) Won

.

2012

3rd KOFRA Film Awards Discovery Award Punch Won 6th Mnet 20

‘s Choice Awards 20’s Movie Actor Nominated 20’s Style N/A Nominated 21st Buil Film Awards Best Actor Punch Nominated SBS Drama Awards Excellence Award, Actor in a Miniseries Fashion King Nominated Best Couple Award with Shin Se-kyung Nominated

.

2013

9th Korean Environmental & Community Awards People Who

Made the World Brighter (Broadcasting/Entertainment category) N/A Won

SBS Drama A

wards Excellence Award, Actor in a Mid-length Drama Jang Ok-jung, Living by Love

Nominated Best Couple Award with Kim Tae-hee Nominated

.

2014

50th Baeksang Arts Awards Best Actor (TV) Secret Love Affair Nominated

7th Korea Drama Awards Top Excellence Award, Actor Nominated 3rd APAN Star Awards

Top Excellence Award, Actor in a Miniseries Nominated

.

2015

10th Soompi Awards Best Couple Awards with Kim Hee-ae Nominated 3rd

Marie Claire Asia Star Awards Asia Star of the Year Veteran Won 15th Korea

World Youth Film Festival Favorite Actor Won 35th Korean Association of Film Critics

Awar

ds Best Actor Nominated The Throne Nominated 52nd Grand Bell Awards Veteran

Nominated The Throne Nominated 36th Blue Dragon Film Awards Best Leading Actor Won

1st Fashionista Awards Best Male Fashionista in a Movie (First Prize) Veteran Won

10th A-Awards (Arena Homme + and Mont Blanc Korea) Style Award N/A Won 5th

SACF Artists of the Year Awards Artistic Impression in Motion Pictures Award Veteran

, The T

hrone Won Cine 21 Awards Best Actor Won 4th CFDK Awards Fashion Icon Award N/A

Won The Korea Film Actors Association Awards Top Star Award Veteran, The Throne Won SBS Drama

Awards Grand Prize (Daesang) Six Flying Dragons Nominated Top Excellence Award, Actor in a Serial Drama

Won Producer’s Award Nominated Best Couple Award with Shin Se-kyung Won Top 10 Stars Won

.

 

2016

7th KOFRA Film Awards Best Actor The Throne Won 11th Soompi Awards Actor

of the Year Six Flying Dragons Nominated 11th Max Movie Awards Best Actor Veteran

Won 8th Style Icon Awards Bonsang (“Main Award”) N/A Won 18th Asian Film

Critics Association Awards Best Actor The Throne Nominated 10th Asian Film

Awards Next Generation Award Veteran, The Throne Won 21st Chunsa Film

Art Awards Best Actor The Throne Won 36th Golden Cinematography Awards

Veteran Won 52nd Baeksang Arts Awards Grand Prize (Daesang) for Film Veteran,

The Throne Nominated Best Actor (Film) The Throne Nominated Best Actor (TV) Six Flying Dragons

Won 11th Seoul International Drama Awards Best Actor Nominated 7th Korean Popular Culture

& Arts Awards Prime Minister Award N/A Won 1st Asia Artist Awards Grand Prize (Daesang) for

TV Actor of the Year Six Flying Dragons Nominated 16th Korea World

Youth Film Festival Favorite Actor Like for Likes Won

.

2017

5th DramaFever Awards Best Actor Six Flying Dragons Nominated 19th Korea

Fashion Photographers Association Awards Photogenic of the Year N/A Won

.

2018

27th Buil Film Awards Best Actor Burning Nominated 55th Grand Bell Awards Nominated 2nd

The Seoul Awards Best Actor (Film) Nominated 39th Blue Dragon Film Awards Best Leading Actor Nominated

.

2019

16th International Cinephile Society Awards Best Actor Nominated 21st Asian Film

Critics Association Awards Nominated 13th Asian Film Awards Best Actor Nominated 55th

Baeksang Arts Awards Best Actor (Film) Nominated 24th Chunsa Film Art Awards Best Actor Nominated

.

2020

Best Actor Cine 21 Awards #Alive, Voice of Silence Won

.

2021

41st Blue Dragon Film Awards[318][319] Best Leading Actor Voice of Silence Won

Popular Star Award Won 57th Baeksang Arts Awards Best Actor (Film) Won 25th

Fantasia International Film Festival Cheval Noir Award for Best Actor Won 30th

Buil Film Awards Best Actor Won 15th Asian Film Awards Best Actor Won 26th

Chunsa Film Art Awards Best Actor Nominated 6th Asia Artist Awards Asian

Celebrity Award (Actor) Won Grand Prize (Daesang) for Film Actor of the Year Won

 

 

تصاویر


عکس های دیدنی یو آه این

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های دیدنی Yoo Ah In

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های فشن یو آه این

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های فشن Yoo Ah In

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بروزترین عکس های یو آه این

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بروزترین عکس های Yoo Ah In

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

فتوشات های Yoo Ah In

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های آپدیت یو آه این

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های آپدیت Yoo Ah In

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

تصاویر آپدیت Yoo Ah In

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

تصاویر آپدیت یو آه این

 

1/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4815 مطلب )

ادمین (زهرا)

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟