پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

توضیحات کارگردان فیلم دینامیت درباره سانسورهای این اثر

آیا فیلم دینامیت سانسور شده است؟ چند دقیقه و چه سکانس هایی از این فیلم طنز دچار ممیزی شده است + مصاحبه جدید دینامیت پرفروش ترین فیلم

مسعود اطیابی: 27 دقیقه از «دینامیت» سانسور شد!!

سانسورهای فیلم دینامیت

دینامیت پرفروش ترین فیلم

فیلم سینمایی کمدی دینامیت امروز به آمار فروش خیره کننده 43 میلیارد تومانی رسیده است، تا دست نیافتنی تر از پیش بشود، هرچند فیلم گشت ارشاد 3 نیز با فروش 35 میلیاردی رقیب جدی این فیلم به حساب می آید و با توجه به این که زمان بیشتری را برای اکران در پیش دارد، می تواند تهدیدی جدی برای دینامیت به حساب بیاید.

در فیلم طنز دینامیت، کمدین های مشهوری همچو احمد مهرانفر , پژمان جمشیدی , زیبا کرمعلی , محسن کیایی و نازنین بیاتی در حالی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن آمده است که روایت ماجراهای خانه‌ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند. دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… از جمله ساکنان خانه “دینامیت” هستند که تضادهای فکری آن ها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌ رود…

حال به مناسبت این رکوردشکنی های اخیر ( دینامیت پرفروش ترین فیلم ایران شد ) مصاحبه ای جدید با کارگردان این فیلم شده است که در ادامه از نظر شما کاربران گرامی خواهد گذشت.

 

مسعود اطیابی: 27 دقیقه از «دینامیت» سانسور شد/

در سکانس پایان امیر تتلو به آن خانه می‌آید که حذف شد

🔹مسعود اطیابی در گفت و گو با فرهیختگان درباره حذفیات «دینامیت» گفت: فیلم «دینامیت» سه‌ سال اسیر شد و امروز درآمدزایی می‌ کند. اما من از این افراد نمی‌گذرم، باید یک روز حلالیت بطلبند،چون بی‌خود توقیف شد. یک آقایی پافشاری کرد که من اجازه نمی‌دهم تا حکم آقای رییسی (رییس وقت قوه قضائیه) آمد. ترس از رفتن به طرف حکم قضایی باعث شد اجازه دهند. صحنه‌هایی از فیلم را زدند که شما خنده‌ ات می‌گیرد.

🔹۲۷ دقیقه از فیلم یعنی پنج سکانس از حضور مهدی فقیه حذف شده و سکانس پایانی فیلم هم حذف شده است. مهدی فقیه یک مدرس حوزه علمیه است و همیشه این ها را به راه وسط و میانه دعوت می‌کند. اما از لجبازی و از این که ما نزد آقای رییسی رفتیم گفتند این ها را دربیاورید. هرچند به‌ نفع فروش فیلم شد. قدری شعار در آن بود.

🔹فاز پایانی فیلم را ندیده‌اید، این که تتلو می‌آید. سکانس جذابی است. خود تتلو نمی‌آید اما مثال زدیم و نمونه‌ای گذاشته بودیم. سکانس جذابی بود و حرف فیلم در آن سکانس تمام می‌ شد و متاسفانه حذف شد.

 

 

 

 

 

 

 

> دانلود فیلم دینامیت

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5473 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. کسرا
    کسرا

    خدا ازشون نگذره که سانسور کردن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟