پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

پنج فیلم پرمخاطب تاریخ سینمای ایران

بنا بر گزارش کول دانلود ، نخستین مشخصه ای که می توان برمبنای آن نسبت به واژه هایی چون پرفروش ترین اثری، اظهارنظر کرد، با درنظر گرفتن تعداد مخاطبان یک فیلم است.

این تعداد مخاطبان ملاک ارزنده ای برای تعیین میزان استقبال از یک فیلم است. براساس همین شاخص، پرمخاطب ترین فیلم سینمای ایران پس از انقلاب، عقاب ها است که 8 میلیون و 600 هزار مخاطب داشت.

پس از آن فسیل با 6 میلیون و 522 هزار مخاطب رتبه دوم را از آن خود کرد.

پنج فیلم دوم جدول پرمخاطب ترین ها

در ادامه، از فیلم هایی دیگر چون؛ بگذار زندگی کنم با 5 میلیون و 437 هزار مخاطب، اخراجی ها 2 با 5 میلیون و 333 هزار مخاطب و گذرگاه با 4 میلیون و 727 هزار مخاطب می توان از فیلم های پرمخاطب ترین بیننده ی این جدول اشاره کرد.

پنج فیلم سوم جدول پرمخاطب ترین ها

در این بین فیلم هتل که هنوز درحال اکران است، با دارا بودن 4 میلیون و 221 هزار مخاطب در جایگاه 13 پرمخاطب ترین های پس از انقلاب قرار گرفت و رکورد فیلم هزارپا که یکی از فیلم های دهه نود است، را زد.

فیلم هتل

فیلم سینمایی هتل در ژانر کمدی اسکروبال محصول سال 1402 و به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد شایسته است.این فیلم در 5 مهر 1402 اکران شد.

پوستر فیلم هتل

داستان فیلم هتل چیست؟

رامین، با بازی پژمان جمشیدی، در روز عروسی با همسر مورد علاقه اش به طمع پول به دنبال همسر قبلی می رود و داستان زندگی جدیدش را با چالش هایی روبرو می کند.از سوی دیگر مسعود، با بازی محسن کیایی، که هم اوضاع مالی خوب و هم همسری عاشق پیشه دارد، از روی هوس به دنبال زنی دیگر می افتد و دردسر ساز می شود…

 

بازیگران فیلم هتل

از بازیگران آن می توان به زوج موفق پژمان جمشیدی و محسن کیایی اشاره کرد که این دومین همکاری آن ها پس از فیلم لانه زنبور است.از دیگر بازیگران آن می توان به ریما رامین فر، صدف اسپهبدی، مه لقا باقری، غلامرضا نیکخواه، مریم وحیدزاده، فرزانه قاسم زاده، کارن رفعتی، جواد پولادی، سام نوری و لیلی امین الرعایا اشاره کرد.

 

گیشه

هتل در چهار روز نخست اکران، نزدیک به پنج میلیارد تومان فروش داشت و در صدر جدول فروش هفتگی سینمای ایران قرار گرفت.در 11 مهر فیلم های سینمایی ایران، رکورد فروش 8 میلیاردی داشتند که بیش از 50 % سهم فروش متعلق به فیلم هتل بود.این فیلم در ماه اول اکران بیش از 80 میلیارد تومان فروش داشت و با اکران موفقی که داشت در عرض کمتر از دو ماه، موفق شد لقب دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند.

مسعود اطیابی که یکی از پرفروش ترین فیلم سازان ایران است، از دیگر فیلم های پرفروش وی می توان از دینامیت (1400)، انفرادی (1398)، بخارست (1401) و خروس جنگی(1386) نام برد.او در زمینه مجموعه نمایش خانگی نیز فعال است و بعد از ساخت سریال جادوگر درحال حاضر مشغول ضبط فصل دوم سریال نیسان آبی است. وی در ارتباط با ساختن کمدی گفت: من جزو گروهی هستم که معتقدم باید به نوبه خودم کاری کنم تا حال مردم بهتر شود و باید به سمت کاری رفت که آرامش بیشتری به مردم بدهد و امکان برون رفت آن ها را از شرایط، بیشتر مهیا کند.در این بین مردم حتما نیاز خود را تشخیص می دهند اما ما هم باید مواد آن را تامین کنیم.

 

اظهار نظر پیمان قاسمخانی درمورد فیلم هتل

او که از نویسندگان و کارگردانان سینمای ایران است، بعد از دیدن این فیلم نوشت:

فیلم هتل رو در سینما دیدم و کیف کردم؛ چه فیلم خوبی! چقدر سرپا و خوش ریتم، چقدر بامزه. خیلی وقت بود به هیچ فیلمی، چه ایرانی و چه خارجی انقدر نخندیده بودم. جایی که پژمان رییسشو دم در اتاقش می بینه ی جوری قهقه زدم که نفرات جلوییم تو سالن سینما برگشتن نگاهم کردن. خنداندن سالم مردم در سالن سینما کار دشواریه و واقعا هنر می خواد فیلمی مثل «هتل» رو انقدر بامزه و سالم ساخت. بازیگرا تک تکشون خوب بودن و کارگردانی و فیلمنامه هم درست و به اندازه بود و درمجموع بهترین کمدی بود که در چند سال اخیر و حتی بیشتر در سینما دیدم. انقدر فیلم برام بامزه و جذاب بود که هفته دیگه هم با خانواده و دوستان برای تماشای مجددش به سینما میریم.

3/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 55 مطلب )

ادمین (ویولنیست)

لیلا هستم. ۲۲ سالمه و نویسنده حواشی و اخبار سینمایی در سایت کول دانلود. علاقه زیادی به فیلم و سریال دارم و ژانر تاریخی و ژانر اکشن از ژانرهای مورد علاقم هستن.

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟