پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

نقد و بررسی سریال شهرک کلیله و دمنه

نقد سریال شهرک کلیله و دمنه

نگاهی به سریال عروسکی جدید شهرک کلیله و دمنه به کارگردانی مرضیه برومند | نقد جالب خواندنی شهرک کلیله و دمنه: قدرت نمایی برومند با عروسک هایش!!

نقد سریال شهرک کلیله و دمنه

نقد سریال شهرک کلیله و دمنه

 

شهرک کلیله و دمنه، نام جدیدترین سریال نمایش خانگی به کارگردانی مرضیه برومند است که از تاریخ 30 اردیبهشت 1401 در سایت کول دانلود آغاز به پخش کرد. این اثر یک مجموعه عروسکی به سیاق کارهای پیشین این کارگردان مانند مدرسه موش ها و… می باشد.

در سریال شهرک کلیله و دمنه  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  , آزاده مویدی‌ فرد, امیر میرآقا, نادر برهانی مرند, محمد عسگری, محمدرضا مالکی, یوسف بختیاری, مهدی شاه پیری, سارا اقبال, آذین رئوف, علیرضا ناصحی, مهیار مجیب, نازی خاتمی, آنالی شکوری, سعید موسوی راضی, آزاده اسماعیل‌ خانی, مرجان پورغلامحسین به عنوان گوینده حضور دارند!

لازم به ذکر است که این سریال ساعت 12:00 آدینه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود.

 

 

نگاهی به سریال عروسکی جدید شهرک کلیله و دمنه به کارگردانی مرضیه برومند

نقد جالب خواندنی شهرک کلیله و دمنه: قدرت نمایی برومند با عروسک هایش

 

«شهرک کلیله و دمنه» داستان یک زن و شوهر است که محل خوش آب و هوای زندگی خود را رها کرده و به تهران آمدهاند. از همین خلاصه قصه میتوان پی برد که برومند دنبال آسیب شناسی از هجوم بی رویه به پایتخت است. این نگاه انتقادی از همان سکانس اول در سریال وجود دارد و تا آخر ادامه می یابد؛ از شیوه رانندگی، سختیهای آپارتماننشینی، ترافیک خیابان ها و حتی برخی آدمهای دغل! «شهرک کلیله و دمنه» با چنین نگاه انتقادی بیشتر مناسب مخاطب بزرگسال اســت تا کودک. گویا خانم برومند باز هم برای بچه های دهه ۶۰ قصه میگوید و دغدغه اصلیاش شــرایط ســخت آنها اســت. طبعا علاقه مندان به آثار این کارگردان میتوانند با داستان «شهرک کلیله و دمنه» همراه شوند و گاه از اشارات تلخ آن تاسف بخوردند و گاه با شوخی هایش بخندند.

 

ساختار کار عروسکی اصولا سخت است؛ به ویژه اینکه یک کارگردان با تعدد شخصیت مواجه باشد. «شهرک کلیله و دمنه» را می توان ادامه قدرت نمایی مرضیه برومند بعد از «شهر موش ها ۲»دانست. در آن فیلمها ساختار از قصه جلو بود و البته نوستالژی مقدم بر هر دو اینها. حالا در سریال «شهرک کلیله و دمنه» هم از نظر زیبایی بصری، تنوع عروسک و نیز هماهنگی آنها چیزی کم نیست. از قضا این حجم از شخصیت و لوکیشن انطباقی با نام سریال که از داستانهای کلیله و دمنه وام گرفته دارد. حتی کارگردان حواسش بوده که به اندازه کافی قصه تعریف کند و سهم شخصیتهای اصلی در رونمایی، به طور مساوی تقسیم شود. این از تجربه مرضیه برومند میآید که میداند با عروسک هایش چه کند./هفت صبح

 

هفت صبح

 

> دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5474 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟