پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

دو اسپین آف برای سریال پیکی بلایندرز ساخته می شود

پس از اعلام اینکه اعلام شد پیکی بلایندرز با فصل ششم پایان می باید، سازنده این سریال استیون نایت اقرار کرد که پس از وقفه یک ساله تولید در سال 2020، تصمیم گرفته شد که یک فیلم بلند به جای فصل هفتم تولید شود. بااینکه تاریخ تولید مشخص نشده بود، اما استیون نایت، سازنده، فاش کرد که فیلم باید در سال 2024 در سینماها اکران شود. نایت در نهایت طی یک سخنرانی تایید کرد که فیلمبرداری از بهار 2023 آغاز خواهد شد و دو اسپین آف برای آن در نظر گرفته است.

داستان یکی از اسپین‌ آف‌ ها در اواسط قرن بیستم و چند دهه پس از سریال اصلی قرار داده شده و اسپین آف دیگر بر روی شخصیت «پالی» تمرکز می‌ کند.

Peaky Blinders یک سریال درام جنایی بریتانیایی میباشد که توسط استیون نایت ساخته شده است. داستان این سریال در بیرمنگام می گذرد و به دنبال سو استفاده های گروه جنایتکار پیکی بلایندرز در عواقب مستقیم جنگ جهانی اول است. این باند خیالی بر اساس یک باند واقعی جوانان شهری به همین نام است که از دهه 1880 تا 1910 در شهر فعال بودند. گروهی از بازیگران به رهبری کیلیان مورفی با بازی در نقش تامی شلبی، هلن مک‌ کروری در نقش الیزابت «پولی» گری، پل اندرسون در نقش آرتور شلبی، سوفی راندل در نقش آدا شلبی و جو کول در نقش جان شلبی، اعضای ارشد باند، حضور دارند. فصل اول این سریال در 12 سپتامبر 2013 آغاز شد. نتفلیکس، تحت قراردادی با شرکت واینستین و اندمول، حقوق انتشار این نمایش را در ایالات متحده و سراسر جهان به دست آورد.

دانلود فیلم سینمایی پیکی بلایندرز 2024

دانلود فصل دوم پیکی بلایندرز

دانلود فصل سوم پیکی بلایندرز

دانلود فصل ششم پیکی بلایندرز

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4953 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟