پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بهترین سریال هایی که در سال 2024 پخش میشوند - بخش اول

 در این پست قرار است با بخشی از سریال هایی که در سال 2024 میلادی (1402-1403) پخش خواهند شد، آشنا شویم. با کول دانلود همراه باشید…

 


فصل دوم سریال بازی مرکب Squid Game

Squid Game

اسکویید گیم داستان افرادی است که برای دریافت جایزه بسیار بزرگ وارد یک بازی می شوند اما نمی دانند که باخت در سریال به معنی از دست دادن جانشان است..باتوجه به استقبال چشمگیر این سریال، نتفلیکس این سریال کره ای را برای فصل دوم نیز تمدید کرد که قرار است در اکتبر 2024 (مهر ماه 1403) پخش شود. از جمله جدیدترین بازیگران این فصل میتوان به ایم شی وان، پارک گیو یونگ، کانگ ها نول، پارک سونگ هون اشاره کرد. 

+دانلود فصل دوم بازی مرکب

 

فصل دوم سریال ونزدی Wednesday

Wednesday 2

ونزدی آدامز پس از ریختن پیرانیاهای زنده به استخر مدرسه، برای تلافی از تیم واترپلو پسران که برادرش پاگزلی را اذیت میکنند، از مدرسه اخراج میشود. این باعث میشود که والدینش، گومز و مورتیشیا آدامز، او را در دبیرستان خود، آکادمی نِوِرمور در شهر جریکو، ورمانت ثبت نام کنند، که یک مدرسه خصوصی برای طردشدگان است. شخصیت سرد و بی عاطفه ونزدی و طبیعت سرکش او، برقراری ارتباط با همکلاسی‌ هایش را برای او دشوار می‌ کند و باعث می‌ شود که او با مدیر مدرسه درگیر شود. با این حال، او متوجه می‌ شود که توانایی‌ های روانی مادرش را به ارث برده‌ است که به او اجازه می‌ دهد یک معمای قتل محلی را حل کند. ونزدی در 16 نوامبر 2022 به نمایش درآمد و در 23 نوامبر از طریق نتفلیکس منتشر شد. این مجموعه با نقدهای مثبتی مواجه شد و نقش‌ آفرینی اورتگا مورد تحسین قرار گرفت. این مجموعه نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب در رشته بهترین مجموعه تلویزیونی و بهترین بازیگر زن برای اورتگا شد. این سریال در ژانویه 2023 برای فصل دوم تمدید شد اما زمان دقیقی از پخش فصل دوم هنوز منتشر نشده است. 

+دانلود فصل دوم ونزدی

 

فصل سوم سریال از سوی From

From 3

این سریال درباره شهری مرموز در آمریکا است که هر کسی وارد آن شود دیگر توان خارج شدن از آن را ندارد. ساکنان این شهر که قبلا در این شهر به دام افتاده‌ اند در تقلای پیدا کردن راهی برای خروج از این شهر هستند، شهری که در آن علاوه‌ بر مهمان‌ های تازه‌ وارد، ساکنانی ترسناک و قدیمی‌ تر هم وجود دارند. این سریال که سبکی تخیلی و ترسناک داردنخستین بار در سال 2022 در 10 قسمت، همچنین فصل دوم آن در سال 2023 پخش شد. فصل سوم قرار است در سال 2024 پخش شود اما زمان دقیقی از پخش آن هنوز منتشر نشده است. 

+دانلود فصل سوم از سوی

 

سریال مردگان متحرک آنهایی که زنده میمانند The Walking Dead: The Ones Who Live

The Walking Dead: The Ones Who Live

این سریال که بر روی شخصیت های ریک و میشون از دنیای مردگان متحرک متمرکز است، پس از وقایع قسمت پنجم فصل نهم و قسمت سیزدهم فصل دهم اتفاق می‌ افتد و «داستان عاشقانه حماسی دو شخصیت که توسط دنیایی تغییر یافته تغییر کرده‌ اند» را نشان می دهد. در این سریال می بینیم که چگونه ریک نجات یافت و دوباره با میشون ملاقات خواهد کرد. قسمت اول آن قرار است در 6 اسپندماه 1402 پخش شود.

+دانلود سریال The Walking Dead: The Ones Who Live 2024

 

فصل سوم سریال وایکینگ ها والهالا Vikings Valhalla

Vikings Valhalla

این سریال بیش از 100 سال پس از وقایع سریال پیشین (یعنی وایکینگ‌ ها) میگذرد. در کشور انگلستان؛ تنش بین نوادگان وایکینگ‌ ها (اسکاندیناوی‌ ها و دانمارکی‌ های مستقر در آن‌ جا) و انگلیسی‌ های بومی به نقطه شکست خونین میرسد. اسکاندیناوی‌ ها نیز با خود بر سر عقاید متضاد مسیحی و بت پرستی که در سریال پیشین، چگونگی دو دین شدن مردم‌ شان به تصویر کشیده شد، با یکدیگر درگیر می‌ شوند. آغاز این مجموعه، قتل عام روز سنت برایس را به تصویر می‎‌ کشد و قصد دارد با پایان عصر وایکینگ‌ ها، که با نبرد استمفورد بریج در سال 1066 مشخص شد، به پایان برسد. نتفلیکس این سریال تاریخی را برای فصل سوم تمدید کرد. فیلمبرداری فصل سوم بهار 1402 آغاز شد.نتفلیکس در ابتدا 24 قسمت از اسپین آف وایکینگ ها را سفارش داد و از آنجایی که فصل 1 فقط هشت قسمت داشت، تمدید برای فصل دوم و سوم قابل انتظار بود.فصل سوم قرار است در سال 2024 پخش شود اما زمان دقیقی از پخش آن هنوز منتشر نشده است.

+دانلود فصل سوم سریال وایکینگ ها والهالا 2024

 

فصل ششم سریال سرگذشت ندیمه The Handmaid’s Tale

The Handmaid’s Tale

داستان این سریال درباره سرنوشت زنی است که به اجبار وارد دنیای متفاوتی شده است… این سریال براساس کتابی با همین نام نوشته “مارگارت اتوود” ساخته شده که در ایران نیز ترجمه شده است… فصل ششم این سریال اخرین فصل خواهد بود و در سال 2024 پخش خواهد شد اما زمان دقیقی از پخش آن هنوز منتشر نشده است.

+دانلود فصل ششم سریال سرگذشت ندیمه 2024

 

سریال تد Ted

Ted

“تد” یک سریال کمدی آمریکایی است که توسط “ست مک فارلین” ساخته شده .او همچنین نقش خود را به عنوان صدای شخصیت اصلی بازی می کند، این سریال به عنوان پیش درآمد فیلم های کمدی “تد” عمل می کند و سومین قسمت کلی مجموعه تد است. این سریال زندگی اولیه یک اسباب بازی خرس عروسکی با احساس به نام تد را به تصویر می کشد، زمانی که او با جان بنت و خانواده اش در ماساچوست زندگی می کند. این سریال در 11 ژانویه 2024 (01 دی 1402) در 8 قسمت پخش خواهد شد.

+دانلود سریال تد 2024

 

فصل سوم سریال خانم نظافتچی The Cleaning Lady

The Cleaning Lady

داستان این سریال درباره زنی است که پس از اینکه به طور تصادفی شاهد یک قتل می شود توسط آرمان مورالس استخدام می شود تا از مهارت های پزشکی خود به عنوان پاک کننده استفاده کند و شواهد جنایات اوباش را پاک کند. قسمت اول فصل سوم این سریال قرار است در 5 مارس 2024 (15 اسپندماه 1402) پخش شود.

+دانلود فصل سوم سریال خانم نظافتچی 2024

 

سریال پنگوئن The Penguin

The Penguin

پنگوئن یک سریال آمریکایی است که توسط لورن لیفرانک ساخته شده است. این سریال بر اساس شخصیت پنگوئن دی سی کامیکس، برگرفته از فیلم بتمن (2022) است که به قدرت رسیدن پنگوئن در دنیای جنایتکار شهر گاتهام می پردازد. کالین فارل در نقش پنگوئن بازی می کند و در کنار کریستین میلیوتی نقش خود را در فیلم بتمن بازی می کند. توسعه تا سپتامبر 2021 در حال انجام بود، با LeFranc به عنوان نویسنده و فارل به زودی قرار بود دوباره نقش خود را بازی کند. پنگوئن قرار است در اواخر سال 2024 منتشر شود و شامل هشت قسمت است.

+دانلود سریال پنگوئن 2024

 

فصل دوم سریال سیتادل Citadel

Citadel 2

سیتادل به‌ عنوان «سریال جاسوسی پر اکشن با کانون احساسی جلب‌ توجه‌ کننده» و «یک رویداد جهانی گسترده و پیشگامانه که شامل یک سریال اصلی و چندین سریال تابع به زبان محلی است» توصیف می‌ شود. این سریال شامل اسپین آف‌ هایی است که در آلپ ایتالیا، هند، اسپانیا و مکزیک اتفاق می‌ افتد. فصل نخست با بودجه تولید 300 میلیون دلار آمریکا، به‌عنوان یکی از پرهزینه‌ ترین برنامه‌ های تلویزیونی شناخته میشود. در 14 مارس 2023، آمازون سریال را برای فصل دوم تمدید کرد که قرار است در سال 2024 پخش شود.

+دانلود فصل دوم سریال سیتادل 2024

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4953 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟