پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بهترین فیلم های خارجی 2024

بهترین فیلم های خارجی 2024

به گزارش کول دانلود با پایان سال میلادی جاری و آغاز کریسمس و به طبع آن ورود به سال 2024 ، کمپانی های فیلم سازی بزرگ جهان دست به کار شدند و لیست پخش خود را اعلام کرده اند. در این میان فیلم های سینمایی بسیاری در نوبت و صف پخش قرار گرفته اند. محصولات متنوع و گوناگونی با سلایق مختلف در ژانر های متفاوت که در این نوشتار به بررسی این عناوین و آثار پرداخته ایم.

 

در این جا به معرفی برترین و مهم ترین فیلم های سینمایی خارجی خواهیم پرداخت که قرار است در سال 2024  پخش شوند:

 

Kingdom Of The Planet Of The Apes 2024

پادشاهی سیاره میمون ها یا قلمرو سیاره میمون‌ ها یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی وس بال بر اساس فیلمنامه ای از جاش فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و پاتریک آیسون است که توسط جو هارتویک جونیور، یافا، سیلور و جیسون تهیه شده است.

این فیلم قرار است دنباله ای برای جنگ برای سیاره میمون ها (2017) و چهارمین قسمت از فرنچایز راه اندازی مجدد سیاره میمون ها باشد.

در این فیلم اوون تیگ در نقش اصلی در کنار فریا آلن، کوین دوراند، پیتر میکون و ویلیام اچ میسی ایفای نقش می کند.

ساخت فیلم جدید سیاره میمون ها در آپریل 2019 و پس از خرید فاکس قرن بیستم توسط دیزنی آغاز شد و بال در دسامبر همان سال به عنوان نویسنده و کارگردان پیوست.

Kingdom of the Planet of the Apes قرار است توسط استودیوی قرن بیستم در ایالات متحده در 24 می 2024 منتشر شود.

Deadpool 3 2024

به دنبال خریداری شدن فاکس قرن بیستم توسط کمپانی دیزنی در سال ۲۰۱۷، باب ایگر مدیرعامل دیزنی اعلام کرد که شخصیت ددپول وارد دنیای سینمایی مارول خواهد شد و رایان رینولدز نقش ددپول را در این دنیا دوباره ایفا خواهد کرد.

Sonic the Hedgehog 3 2024

وقتی سونیک و دوستانش، روباتنیک را شکست دادند، تپه های سبز امن بود! اما هنوز تمام نشده بود. تیم باید با چیزی که پدربزرگ روباتنیک ساخته بود روبرو شود. سایه پروژه. به هر حال، وقتی Chaos Emerald نابود شد، روباتنیک انتقام شوم خود را می گیرد تا مینی Emeralds را بگیرد و نسخه فلزی Sonic و Shadow خود را بسازد تا یک بار برای همیشه او را از بین ببرد! از طریق یک پورتال بسیار ابعادی، به نظر می رسد موجودات، امی و بیگ کمک می کنند. آیا این تیم قبل از اینکه دنیا در خطر باشد، روباتنیک را شکست خواهد داد!؟… شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

Gladiator 2 2024

در ژانویه 2023، پل مسکال در حال مذاکره نهایی برای بازی در گلادیاتور 2 در نقش لوسیوس بود. اسکات بر اساس فیلمنامه ای که توسط دیوید اسکارپا نوشته شده است، در کنار مایکل پروس، داگ ویک و لوسی فیشر این فیلم را تولید خواهد کرد. جانتی یتس و آرتور مکس، طراح صحنه و لباس و طراح تولید، از فیلم گلادیاتور 1 نیز قرار است برای گلادیاتور 2 بازگردند. بعداً در همان ماه، راسل کرو اظهار داشت که داستان حول محور امپراتور شدن لوسیوس خواهد بود، در حالی که او در این پروژه شرکت نخواهد کرد. این فیلم قرار است در تاریخ 22 نوامبر 2024 در ایالات متحده آمریکا اکران شود.

Joker: Folie à Deux 2024

ساخت فیلم جوکر 2 یکی دیگر از اقدامات جسورانه فیلیپس است که توانست با فیلم اول در باکس آفیس 1 میلیارد دلار درآمد جهانی بدست آورد.جوکر نخستین نمایش خود را در هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم ونیز تجربه کرد و برنده شیر طلایی بهترین فیلم شد  و با تحسین منتقدان همراه بود و در زمینه فیلمنامه، کارگردانی و اجرای فینیکس مورد ستایش قرار گرفت

Dune 2 2024

فیلم تل ماسه 2 (Dune 2) یک فیلم اکشن , ماجراجویی , درام و علمی تخیلی محصول 2023 آمریکا و کانادا به کارگردانی دنیس ویلنوو میباشد و بازیگرانی چون تیموتی شالامه , ربکا فرگوسن , جاش برولین , استلان اسکارسگارد , دیو باتیستا , استفن مک کینلی , هندرسون , زندایا , شارلوت رمپلینگ , خاویر باردم , فلورانس پیو , آستین باتلر , لیا سیدوکس , کریستوفر واکن و … در آن ایفای نقش کرده اند. این فیلم در تاریخ 12 آبان 1402 بطور رسمی پخش خواهد شد.

این فیلم دنباله فیلم Dune 1 میباشد که به بررسی سفر اسطوره‌ ای پل آتریدس می‌ پردازد که با چانی و فریمن متحد می‌ شود، در حالی که در مسیر انتقام‌ جویی از توطئه‌ گرانی است که خانواده‌ اش را نابود کردند. در مواجهه با انتخاب بین عشق زندگی خود و سرنوشت جهان شناخته شده، او تلاش می کند تا از آینده ای وحشتناک جلوگیری کند که فقط خودش می تواند پیش بینی کند و….

Godzilla x Kong: The New Empire 2024

در این قسمت، گودزیلا و کنگ باید یک بار دیگر با هم بجنگند، زمانی که دشمن باستانی کنگ از یک دوره طولانی ظاهر می شود تا برتری را هم در زمین توخالی و هم در سطح به چالش بکشد… ربکا هال، برایان تایری هنری، دن استیونز بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل می دهند.

 

Wonka 2024

در فیلم چارلی و کارخانه شکلات‌ سازی به ویلی جوان اشاره‌ هایی شده است اما باید منتظر بود تا داستان را به‌ صورت کامل مشاهده کرد.کارگردان مشهور فیلم پدینگتون، پل کینگ، به‌ عنوان کارگردان این اثر انتخاب شده و کار هدایت و ساخت این فیلم را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر او دیوید هیمن به‌ عنوان تهیه‌ کننده فعالیت خواهد کرد. تمامی فیلم‌ های مجموعه هری پاتر با تهیه‌کنندگی او ساخته‌ شده است.

این فیلم که پیش‌ درآمد فیلم ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌ سازی است، ماجراهای صاحب اصلی و معروف کارخانه را در جوانی روایت می‌ کند. شما می توانید آن را از سایت کول دانلود دریافت نمایید.

Knives Out 3 2024

فیلم چاقو کشی 3 یک فیلم کمدی، جنایی و درام محصول 2024 آمریکا به کارگردانی رایان جانسونر میباشد . در این فیلم بازیگرانی از جمله دنیل کریگ ایفای نقش کرده اند.انتظار میرود این فیلم در سال 2024 بطور رسمی پخش شود.

Furiosa: A Mad Max Saga 2024

فیوریوسا Furiosa (نام کامل: حماسه مکس دیوانه Furiosa: A Mad Max Saga) فیلمی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی به کارگردانی جورج میلر است که قرار است در خرداد ماه 1403 به نمایش درآید. این فیلم بعنوان پیش درآمد فیلم مکس دیوانه: جاده خشم 2015 عمل می کند.

Madame Web 2024

1/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 5474 مطلب )

ادمین (بابک)

بابک هستم. مدیر کل و موسس کول دانلود. 32 سالمه و این سایت رو در اواخر 1392 تاسیس کردم. لطفا دیدگاه ها و انتقادات های خود را در جهت بهبود سایت، در تلگرام بهم بگید. هدف ما رضایت شماست. @info_cooldownload

برچسب ها :

,,,,,,,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 0 )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟