پیج اینستاگرامی
بهترین صرافی ارز دیجیتال + 250 تتر جایزه

بیوگرافی اوک تکیون بازیگر سریال بازرس مخفی سلطنتی جوی

4.5/5

بیوگرافی اوک تک یون بازیگر سریال بازرس مخفی سلطنتی جوی اوک تک-یون مشهور به تکیون، خواننده، رپر، بازیگر، مدل، مجری اهل کره جنوبی است. وی رپر اصلی گروه کره‌ای 2PM است و از سال ۲۰۰۸ فعالیت می‌کند. همچنین مالک برند OKCAT است.او با بیشتر اهالی صنعت سرگرمی کره دوستی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به کیم سو هیون و سوزی همبازیانش در سریال رویای بلند 1 و اعضای گروه کره‌ای گرلز جنریشن اشاره کرد. رابطه و دوستی نزدیک او با پارک شین-هه ستاره زن کره‌ای باعث بوجود آمدن برخی شایعات حول محور رابطه عاشقانه آن دو شد.

پروفایل:

بیوگرافی اوک تک یون بازیگر سریال بازرس مخفی سلطنتی جوی

 

 

 

———————————————————————————————————–                                                                

  • نام و نام خانوادگی: Ok Taec yeon , اوک تکیون ,옥택연
  • تاریخ تولد: 27 دسامبر 1988 ,6 دی 1367
  • محل تولد: کره جنوبی , سئول
  • حرفه: بازیگر , خواننده , مدل , مجری
  • وضعیت تأهل: مجرد
  • قد: 185 سانتی متر
  • گروه خونی: AB

 

 

 

 

Instagram = taecyeonokay

 

بیوگرافی


♥اوک تک-یون مشهور به تکیون، خواننده، رپر، بازیگر، مدل، مجری اهل کره جنوبی است. وی رپر اصلی گروه کره‌ای 2PM است و از سال ۲۰۰۸ فعالیت می‌کند. همچنین مالک برند OKCAT است.

وی در بوسان کره جنوبی متولد شد و تا سن ۱۰ سالگی در این شهر زندگی کرد و از ۱۰ تا ۱۷ سالگی، به همراه خانواده به مدت ۷ سال در شهر بدفورد در حومه بوستون ایالت ماساچوست آمریکا زندگی کرد. خانواده او شامل والدین و خواهرش Jihyen هستند.

او در در دبیرستان بدفورد تحصیل کرد و در باشگاه شطرنج – گروه جاز و تیم فوتبال دبیرستان مشغول بود. وی در حال حاضر در مقطع فوق لیسانس مدیریت بازرگانی در دانشگاه کره کره جنوبی مشغول به تحصیل است. وی به زبان‌های انگلیسی – ژاپنی و کره‌ای مسلط است. به دلیل اینکه وی در پوسان متولد شده می‌تواند به لهجه محلی این شهر satoori هم صحبت کند که در سریال روزهای شگفت‌انگیز از این لهجه استفاده می‌کرد.

در سال 2010 او گرین کارت آمریکایی خود را برای حضور در ارتش کره در دوران سربازی باطل کرد و همچنین در راستای پیوستن به ارتش کره سال 2008 کمر خود و سال 2013 بازوی خود و سال 2016 چشمان خود را عمل کرد.ابتدا قرار بود ژانویه 2017 به همراه دیگر عضو گروه تو پی ام “جونکی” به ارتش ملحق بشوند که این زمان به تعویق افتاد. در ماه مه سال 2012 بعد از اجرای کنسرت گروه در توکیو اعضای گروه توپی ام تصمیم به انجام بازی مچ انداختن گرفتند که در این حین و به صورت ناخواسته جونهو باعث شکستن بازوی تکیون شد که به همین دلیل روی بازوی چپ او جای زخم بزرگی دیده می‌شود.بهمین خاطر از سال 2012 او اقدام به انجام چند عمل جراحی برای بهبود بازوی خود کرده.

او با بیشتر اهالی صنعت سرگرمی کره دوستی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به کیم سو هیون و سوزی همبازیانش در سریال رویای بلند 1 و اعضای گروه کره‌ای گرلز جنریشن اشاره کرد. رابطه و دوستی نزدیک او با پارک شین-هه ستاره زن کره‌ای باعث بوجود آمدن برخی شایعات حول محور رابطه عاشقانه آن دو شد که صحت نداشت.

وی در سال ۲۰۱۰ و دو سال پس از شروع فعالیت به عنوان یک خواننده با حضور در سریال محبوب “ناخواهری سیندرلا” فعالیت خود را به عنوان یک بازیگر شروع کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مون گیون یانگ و چون جونگ-میونگ اشاره کرد.در این سال در برنامه “Family Outing 2” در کنار ستاره‌هایی مانند یونا-هیچول و جو کوان در شبکه SBS حضور پیدا کرد.

در سال ۲۰۱۱ در سریال “رویای بلند ۱” به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور داشت و در این سریال با بازیگرهایی همچون کیم سو هیون و سوزی همبازی بود که در این سریال عضو دیگر گروه توپی ام جانگ وویانگ هم حضور داشت.

در همین سال در سریال ژاپنی “۹۹ روز با یک ستاره” محصول fujiTV در کنار کیم ته هی ایفای نقش کرد. در سال ۲۰۱۲ در زمینه فیلم و سریال فعالیتی نداشت.

در سال ۲۰۱۳ هم بر پرده سینما و هم در قاب تلویزیون ظاهر شد. در این سال در سریال ۱۶ قسمتی “تو کی هستی؟” در نقش اول مرد با سو ای هیون همبازی شد و در نقش یک کاراگاه حضور داشت.

در ۲۰۱۳ او با فیلم “ازدواج آبی” بر پرده سینما ظاهر شد و در این فیلم با لی یون هی زوج بود.در فوریه این سال تأیید شد که تکیون وستاره تایوانی گویی گویی در نسخه جهانی برنامه محبوب “ما ازدواج کردیم” شبکه MBC به عنوان زوج حضور خواهند داشت.

او در سال ۲۰۱۴ در سریال شبکه KBS به اسم “روزهای شگفت‌انگیز” ایفای نقش کرد که این سریال ۵۰ قسمتی بود؛ و از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به کیم هی سان و لی سوجین اشاره کرد.وی در برنامه “سه وعده غذا”(فصل اول) هم در کنار لی سوجین به عنوان مجری حضور پیدا کرد و این برنامه 11 قسمتی از شبکه tvN کره جنوبی پخش شد و بسیار محبوب شد.

در ۲۰۱۵ او در سریال “مجلس” که باز هم محصول KBS است ظاهر شد.در همین سال و در راستای محبوبیت فصل اول برنامه “سه وعده غذا” تکیون بازهم به عنوان مجری در این برنامه و در قالب فصل دوم ظاهر شد و از ستارگان کره‌ای مثل پارک شین هه در این برنامه دعوت به عمل آمد.

در سال 2016 در وب درام “لمس کردن تو” در نقش مردی که می‌تواند آینده را ببیند نقش آفرینی کرد که محصول کمپانی جی.وای.پی اینترتیمنت است.

همچنین در 1 مه 2016 تأیید شد اون در سریال “روح بیا بجنگیم” در کنار کیم سو-هیون در نقش‌های اصلی ظاهر می‌شوند و او نقش دانشجویی را بازی می‌کند که می‌تواند روح‌ها را ببیند.

در اواخر سال 2016 و بمناسبت کریسمس شرکت تبلیغاتی Lotte Duty Free اقدام به پخش یک وب درام 8 قسمتی به نام “اولین ب*و*س*ه برای هفتمین بار” کرد که تکیون هم به عنوان بازیگر نقش اصلی در کنار ستاره‌هایی مثل لی مین-هو،لی جونگ-گی،پارک هه-جین،جی چانگ-ووک،کای ،لی جونگ-سوک و چویی جی-وو به ایفای نقش پرداخت.

دهم اکتبر 2016 تأیید شد که تکیون در فیلم سینمایی “خانه‌ای فراتر از زمان” در نقش یک کشیش کاتولیک در کنار یونجین کیم بازی خواهد کرد.فیلمبرداری در سال 2016 و اکران آن آوریل 2017 میلادی بود.

 

بیوگرافی اوک تک یون

 

 

سریال ها


 

بیوگرافی اوک تک یون بازیگر

 

2010 Cinderella’s Sister

Boku to Star no 99 Nichi 2013

Who Are You? 2014

Wonderful Days 2015

Assembly 2016

Save Me 2020

The Game: Towards Zero 2021

و از معروف ترین سریال های اوک تکیون ⇓

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بیوگرافی اوک تک یون بازیگر سریال بازرس مخفی سلطنتی جوی

 

را یی اون رویای راه اندازی رستورانی کوچک در سر دارد. او فردی تنبل و راحت طلب است اما در عین حال هوش بالایی دارد و این باعث می شود در آزمون قصر قبول و سپس به عنوان بازرس مخفی سلطنتی منصوب شود و … شما می توانید این سریال جذاب را از سایت کول دانلود در این مطلب دریافت نمایید.

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • (2021) Vincenzo

بیوگرافی بازیگران سریال وینچنزو

 

پارک جو هیونگ (Song Joong-Ki) در هشت سالگی به فرزند خواندگی گرفته شده و همراه خانواده اش به ایتالیا می رود جایی که نامش به وینچنزو کازانو تغییر پیدا کرده و به عنوان یک وکیل و مشاور مافیا فعالیت میکند اما به دلیل به وجود آمدن جنگ میان گروه های مافیایی مجبور می شود به کره جنوبی فرار کند. در آنجا عاشق هونگ چا یونگ (Jun Yeo-Bin) می شود کسی که یک وکیل سخت کوش است و برای برنده شدن در پرونده هایش دست به هرکاری میزند …

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • (Dream high  (2011

بیوگرافی بازیگران سریال رویای بلند 1

 

داستان درباره ی شش دانش آموز در دبیرستان است که برای رسیدن به رویای خودشون تلاش می کنند. رویای تبدیل شدن به ستاره های موسیقی در صنعت موسیقی کره. “گو هی می” دانش آموزی است که در موسیقی کلاسیک مهارت دارد اما بخاطر پدرش باید رویای خود رو فراموش کند و وارد دبیرستان Girin Art شود تا بتواند بدهی پدرش را پرداخت کند. اگرچه او باید دو دانش آموز دیگر را هم به این مدرسه بیاورد تا بتواند به طور مشروط ثبت نام کند.این دو دانش آموز، “سونگ سام دونگ”، کسی که در حومه شهر زندگی می کند و “جین گوک”،کسی است که او گهگاهی هنگام فرار از دست نزول خوارها ملاقات می کند. “یون بائک هی”، که قبلا دوست هی می بوده، در مدرسه رقیب او می شود برای اینکه هی می در آزمون ورود به مدرسه به او خیانت کرده است…

 

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

  •   (2016) Bring It On, Ghost

بیوگرافی بازیگران سریال Bring It On, Ghost

 

کیم هیون جی (کیم سوهیون)، دانش آموز مدرسه‌ای است که ۵ سال پیش بر اثر تصادف کشته شده و حالا روحش در این دنیا سرگردان است. او با پارک بونگ پال (اوک تکیون)، دانشجویی که می‌تواند روح‌ها را ببیند ملاقات می‌کند. وی برای مخارج زندگی‌اش روح‌ها را به دنیای دیگر می‌فرستد. پس از آن هیون جی و بونگ پال تصمیم می‌گیرند باهم این کار را انجام دهند و در این بین رابطه‌شان نزدیک تر می‌شود.

 

 

 

فیلم ها


 

فیلم های Ok Taec Yeon

 

2013 , Marriage Blue

2017 , House of the Disappeared

 HansanIm Joon Young , TBA

 

 

موسیقی


 

آهنگ های جدید تکیون

 

 “My Ear’s Candy” Baek Ji-young ft. Taecyeon 2009

“Yes I’m In Love” Bada ft. Taecyeon  2009

“Classic” Park Jin-young, Miss A’s Suzy, 2PM’s Wooyoung and Taecyeon 2012

“Madness” Miss A ft. Taecyeon 2012

“Hello (Japanese Ver.)”[54] Cho Yong-pil ft. Taecyeon 2013

“Just Feeling” Kim Tae-woo ft. Jun. K & Taecyeon of 2PM 2017

2011 “Dream High” (with Wooyoung, Kim Soo-hyun and Suzy)

2011″My Valentine” (with J.Y. Park & Nichkhun)

2013 “My Way to You” (with Junho)

2013 “Marriage Blue Opening (결혼전야 Opening)”

 

جوایز


 

جوایز Ok Taek Yeon

 

2010 KBS Drama Awards Best New Actor Cinderella’s Sister نامزد

 

2011 47th Baeksang Arts Awards Best New Actor (TV) نامزد Most Popular Actor (TV) Nominated Mnet 20’s Choice Awards Best Sixpack N/A

 

3rd Bugs Music Awards OST of the Year with Nichkhun & Park Jin-young “My Valentine” برنده

KBS Drama Awards Best Couple Award with Bae Suzy Dream High نامزد

Nominated 2014

50th Baeksang Arts Awards Most Popular Actor نامزد

(Film) Marriage Blue Nominated Most Popular Actor (TV) Wonderful Days Nominated

3rd APAN Star Awards Excellence Award, Actor in a Serial Drama

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر


 

عکس های دیدنی اوک تک یون

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های دیدنی Ok Taek Yeon

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های خفن اوک تک یون

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های خفن Ok Taek Yeon

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بروزترین عکس های اوک تک یون

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های سریازی Taecyeon

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

بروزترین عکس های taecyeon

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

فتوشات های taekyeon

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس های آپدیت اوک تک یون

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

عکس آپدیت های تک یون

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

 عکس های آپدیت Ok Taec Yeon

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

تصاویر آپدیت Ok Taec Yeon

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

تصاویر آپدیت تکیون

4.5/5

نوشتارهای هم پیوند

راهنمای استفاده :

  • نکته مهم: ترفند تماشای آنلاین فیلم هایی که لینک پخش آنلاین ندارند
  • چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن
  • جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer (اندروید) را دانلود کنید.
  • جهت دانلود بی دردسر فایل ها در اندروید ADM ، در ویندوز IDM و در IOS اپ Documents پیشنهاد می شود!
  •  آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.
  • دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.

نویسنده

( 4848 مطلب )

ادمین (زهرا)

برچسب ها :

,,,,,,,,

دیدگاه ها

( 1 )

  1. Yalda
    Yalda

    تو سئول به دنیا اومده بعد تا ده سالگی تو بوسان زندگی کرده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟